Selena wat fijn dat jullie huisarts zo achter jullie staat, das alvast een heel fijn gevoel…damn maar wel balen dat die afspraak in Alkmaar nog zolang duurt zeg…wat moeten we toch een geduld hebben steeds he :hug: :hug:
Wauw selena dat is idd nog een eind in de toekomst zeg… Jeetje :shock:
Wel fijn dat je huisarts zo achter jullie staat… Is ook heel belangrijk
Ik heb ook een hele lieve huisarts die erg veel begrip toont in mijn onzekerheden over mijn verminderde vruchtbaarheid.
Denk dat er genoeg huisartsen zijn die je eerst laten aanmodderen al voor ze je serieus nemen.
pff jeetje wat duurt dat nog lang Selena :shock: hebben ze daar zo’n grote wachtlijst?
Kun je beter hier komen, ik ben altijd zo snel aan de beurt met alles. Ik kreeg de verwijzing en toen ik belde mocht ik gelijk komen
Fijn dat jullie in elk geval steun hebben van jullie HA.
2010 duurt niet lang meer maar ik hoop dat het ons gaat lukken
Al wil ik liever voor deze ronde, scheelt me weer spuiten
Ok we gaan dus 2 maand kerst vieren :mrgreen: :mrgreen:
Selena: wat goed dat de ha achter je staat maar balen dat je pas in februari tercht kunt. Kan je ha niet bellen en de afspraak vervroegen?
Ik heb morgen belafspraak met de ivf arts. Dan krijgen we te horen of we ivf of icsi gaan doen…
Ik zou vragen waarmee je de meeste kans hebt
Maar wat is het verschil?
Labwerk is het verschil, maar dat maakt voor ons dus niks uit…
We horen het wel…
verder geen verschil?
brrrrr duidelijk!
ow als we 2 mnd kerst gaan vieren doe ik mee hoor :mrgreen:
te beginnen met een kerstmarkt binnenkort…
heb er zo’n zin in… lekker rond struinen en lichtjes kijken…
lijkt me heerlijk
ja de kerst is zo’n gezellige tijd :mrgreen:
ja he… ik heb al gezegt tegen hub dat we dit jaar gewoon weer voor een echte boom gaan… de neppert moesten we toch de schroot op doen vorig jaar… die viel gewoon uit elkaar
was ook een neppert van mindere kwaliteit hoor
maar ik vind het altijd zo lekker ruiken enzo
Wij hebben gewoon een neppert, veel makkelijker
Onze ballen zijn blauw, en wit. Vind ik zo mooi staan, vooral die babyblauw :mrgreen:
Kerst leuk!!!
Wij hebben ook een nepboom, maar dit jaar met kerst is de boom alllen thuis :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wij gaan met mijn ouders (en die zijn gescheiden) en hopenlijk ook mijn broertje het weekend naar CP Hochsauerland :dance: :dance:
We hopen dat Peet mee wil, zal moeilijk worden dit jaar zonder Diana
Klinkt gezellig Krabje :thumbup:
En hopelijk gaat Peet mee, is misschien een mooie afleiding voor hem.
De eerst komende jaren zal alles moeilijk zijn zonder Diana :hug: :hug:
Ik hoop dat er dan ook een flink pak sneeuw ligt daar! Heerlijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
neem je dikke kleren maar gewoon mee, wie weet :mrgreen:
Ik hoop dat we hier ook weer veel sneeuw krijgen. Ik heb voor Luca al snowboots, skibroek en een slee gekocht :mrgreen: Zal je maar net zien dat we dat dit jaar niet nodig hebben :lol: :lol:
ff inbreken hoor :mrgreen:
monique, ik heb voor Jayden ook alles al, nou ja bijna alles, nog geen slee :mrgreen: die staat nog bij mijn ouders :mrgreen: nu maar hopen dat er weer zoveel sneeuw gaat vallen als vorig jaar!
ohh nog 8 dagen, hier draaien de duimen weer overuren voor je!!
Slee hebben we al, hadden we vorig jaar gekregen.
Maar wil idd nog een skibroek en snowboots voor hem hebben. Wel zo lekker warm.
Zal mijn schoonzus eens vragen of ze nog een skibroek heeft in Tycho’s maat. Ze heeft 3 jongens waarvan de jongste een jaar ouders is als Tycho
Haai Eef! :-*