Dat bedoel ik! Dusse pogingen rond de kerst kunnen heel goed uitpakken :inlove:
Zei toen nog tegen de gyn, nu maar hopen op een mooi kerstkindje. En met kerst werd die 2e iui dus heel speciaal…
Vind nu ook 24 december zo’n speciale dag…zal ook altijd zo blijven :inlove:
hihihi ja dat geloof ik…ik vind t ook wel wat hebben de gedachte om strx een eskimo weer in mijn buik te hebben met die feestdagen.
Ik heb 3 jaar geleden op 21dec een 20wk echo gehad en toen kwamen we erachter dat we een zoontje kregen…een prachtige kerst was dat :inlove:
Krijg er kippevel van!
Hoe zit jij nu met je iuipoging? is die al gaande??
Wie weet hebben we weer eeen prachtige symbolische kerst
balen natascha :hug:
Natascha je hebt pb
Hoi meiden
Helaas heb ik heel veel te klagen, maar dat ga ik niet doen hier :shifty:
Wel heb ik vanmorgen mijn eerste spuit puregon gezet.
Maandag moet ik terug voor een FM. Dan hoor ik meer, maar naar alle waarschijnlijkheid heb ik 8,9 of 10 nov punctie.
Ik ben bevallen van Luca op 21 december :mrgreen: ik was op eerste kerstdag uitgerekend. Ik lag dus met kerst in bed, mocht alleen naar beneden om van mijn kerstmaal te genieten :lol: :lol: Hele bijzonder kerst dus :mrgreen:
wowww das ook heel bijzonder zeg :inlove: :inlove:
@bigsby wrote:
Ik ben bevallen van Luca op 21 december :mrgreen: ik was op eerste kerstdag uitgerekend. Ik lag dus met kerst in bed, mocht alleen naar beneden om van mijn kerstmaal te genieten :lol: :lol: Hele bijzonder kerst dus :mrgreen:
Dus jij in dec 2007 bevallen, ik in dec 2007 zwanger geworden.
Laten we afspreken dat 2010 ook zo speciaal eindigd voor ons allemaal!
:thumbup:
Kijk das een hele mooie deal!! Daar gaan we met zijn allen voor!!!
Doen we, dan kan in januari een slotje op dit topic :mrgreen:
Chelleke alles goed met jou?
@Natascha1975 wrote:
Kijk das een hele mooie deal!! Daar gaan we met zijn allen voor!!!
Ik sluit me hier ook bij aan! Ben zelf ook 24 december jarig, dus jullie raden wel wat ik voor cadeautje wil…
Doen we :thumbup: :thumbup: Maar mag ik dan wel proberen om het iets eerder te doen rond mijn verjaardag 10 november
laten w dan maar 2 maanden kerst vieren,
ik ben ook in november jarig :mrgreen: :dance:
:mrgreen: :mrgreen:
Ik ben over 2 weken jarig
Zitten we lekker dicht bij elkaar dames
Ik heb trouwens nieuws van vanmorgen, zowel positief als negatief.
Positief is dat we bij de huisarts zijn geweest en zijn haren zowat recht overeind stonden bij het aanhoren van ons verhaal, en voornamelijk over hoe we behandeld zijn in het LUMC. Hij vindt klinkklare onzin hoe wij behandeld zijn en deelt totaal niet dezelfde mening als het LUMC als het gaat om keuzes voor anderen ten aanzien van behandelen maken. Voor zover hij ons nu kent (dossier is nog niet binnen) staat hij dus achter ons en heeft hij ons MC Alkmaar aangeraden.
Komen we gelijk bij het negatieve punt. We hebben MC Alkmaar dus gebeld voor een afspraak en kunnen daar pas in februari terecht voor een 1e afspraak :shock: