Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

mamavanPatty, dat gevoel ken ik heel goed, dat heb ik dus bij mijn sz. Zij is nu alweer 15 weken. Ik ben heel blij voor ze maar zij was gewoon de eerste ronde al zwanger, dat steekt gewoon :cry:

:hug: :hug:

Poeizie, balen meid :hug:

Alle dames hier een dikke :hug:

Hier ff niets te klagen, heb maandag de IUI dus mag vanavond weer de pregnyl prikken!

erg herkenbaar dames wat betreft zwangeren in je buurt.

Een vriendin van mij is zwanger van de 2de…ze heeft een jongetje en nu krijgt ze een meisje…ik vind t geweldig voor d’r en stiekum denk ik wel eens…anderen mensen hebben soms alles mee he :oops: :oops:

Dat heb ik ook hoor :oops:

Ik ook. Ik denk dat dat op zich ook heel menselijk is…

Het gras is altijd groener bij de buren :lol: :lol:

@bigsby wrote:

mamavanPatty, dat gevoel ken ik heel goed, dat heb ik dus bij mijn sz. Zij is nu alweer 15 weken. Ik ben heel blij voor ze maar zij was gewoon de eerste ronde al zwanger, dat steekt gewoon :cry:

:hug: :hug:

Poeizie, balen meid :hug:

:hug: voor jou.

Het is je zo gegund (alle meiden overigens hoor), waarom mag 't nou niet raak zijn? Ik duim megahard hoor, dat weet je.

Hele dikke :-*

Dankje kaat heel lief van je :-*

Ik ben er nog wel hoor meiden, maar ben gewoon zo ontiegelijk druk dat ik in de avond gewoon niet echt zin heb om achter de laptop te zitten :oops:

Hier gaat het wel redelijk, heb niet echt veel om te mopperen behalve dat ik nu 3 dagen eerder ongesteld ben geworden :wall: Begon een beetje hoop te krijgen toen ik ineens tomaat weer niet lekker begon te vinden en mijn (.)(.) pijn bleven doen. Ik heb het ook niet eens aan voelen komen…normaal heb ik een paar dagen van te voren al last van mijn rug of buikkramp, maar had dat dus helemaal niet. Het kwam echt geheel onverwachts :roll: Dus dat betreft baal ik wel een beetje…

lakeisha :hug: :hug: :hug: :-*

@Jannigje wrote:

lakeisha :hug: :hug: :hug: :-

Dank je wel lieverd :-

@Lakeisha wrote:

Hier gaat het wel redelijk, heb niet echt veel om te mopperen behalve dat ik nu 3 dagen eerder ongesteld ben geworden :wall: Begon een beetje hoop te krijgen toen ik ineens tomaat weer niet lekker begon te vinden en mijn (.)(.) pijn bleven doen. Ik heb het ook niet eens aan voelen komen…normaal heb ik een paar dagen van te voren al last van mijn rug of buikkramp, maar had dat dus helemaal niet. Het kwam echt geheel onverwachts :roll: Dus dat betreft baal ik wel een beetje…

:silenced: is dat hè…ik had dat vorige maand, wat een domper is het dan even hè, blegh :thumbdown: Dikke :hug:

Even snel een ego bericht.

Wij hebben 2 mooie bevruchte eitjes. Morgenochtend heb ik een terugplaatsing :dance: :dance: :dance:

@Chelleke wrote:

@Lakeisha wrote:

:silenced: is dat hè…ik had dat vorige maand, wat een domper is het dan even hè, blegh :thumbdown: Dikke :hug:

Dank je wel Chelleke, ook voor jou een dikke :hug:

@Jannigje wrote:

Wij hebben 2 mooie bevruchte eitjes. Morgenochtend heb ik een terugplaatsing :dance: :dance: :dance:

:dance: :pray:

en ik baaaaaaaaaal van het slechte weer zeg…

ik baaaaaaaaal ook omdat Odin weer om 5u wakker werd, maar nog meer

dat t manneke nu voor de 2de keer in 1 week moet overgeven en diarree heeft.

Jannigje sjiek hoor!!!

knuff aan iedereen :hug: :hug: :hug:

Lakeisha, balen is dat zeg! Ik had dat vorige ronde toen ook :hug: :hug:

Toe maar jannigje, dat is super zeg!

Natasja, arme odin,en arme jij :hug:

Ik voel me de laatste dagen niet lekker, ben erg moe ( zo kom ik mijn bed al uit )

Ben misselijk en lusteloos, ik weet niet of dat van het weer komt of door de hormonen :think:

@Jannigje wrote:

:dance: :dance: :dance: :pray: :pray: :pray:

@Natascha1975 wrote:

en ik baaaaaaaaaal van het slechte weer zeg…

ik baaaaaaaaal ook omdat Odin weer om 5u wakker werd, maar nog meer dat t manneke nu voor de 2de keer in 1 week moet overgeven en diarree heeft.

@bigsby wrote:
Ik voel me de laatste dagen niet lekker, ben erg moe ( zo kom ik mijn bed al uit )
Ben misselijk en lusteloos, ik weet niet of dat van het weer komt of door de hormonen :think:

:hug: :hug: :hug:

Ben 98% zeker dat ik geen mooi verjaardagscadeautje krijg van mijn lichaam.

Al 2 dgn dat ik me blegh voel en heb buik en rugpijn :frowning: Ik baal er van. :thumbdown: :roll: