Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

Stein is gister op pad geweest met opa dus die is om 19 uur als een blok in slaap gevallen. Kwart voor 9 vanmorgen moest ik hem wakker maken. hihihihi arme schat. zo moe was hij.

Ik ga straks met Stein naar de bioscoop en even de stad in.

M en mijn ouders zijn nu op weg naar M zijn huis.

(daar woont schoonmoeder in)

We gingen namelijk gister witten enzo omdat de muren en plafonts geel zien van het rook enzo. Tja zijn huis staat al een jaar te koop.

Dus alles een keer soppen en wit maken is dan wel nodig.

Maar mijn schoonmoeder weigerd buiten te roken maar ze weigerd ook een ander huis te zoeken. Tja en ik denk icm hormonen dat het me teveel werd.

Ik zeg ook eerlijk (en M trouwens ook) dat dit hoofdstuk wel echt helemaal klaar is. We hebben alleen nog contact voor het huis en verder is het afgelpen.

(ze heeft gister niet eens gevraagt hooe het met Stein is en hoe de ICSI ervoor staat)

Jannigje een hele dikke :hug: :hug: :hug: :hug:

Djeez Jannigje, wat een sm :hand: :hand: Ik begrijp dat je er klaar mee bent :hug: Lekker dat Stein in elk geval met opa is weggeweest en vandaag dus lekker met jou naar de bios :inlove: Veel plezier :-*

Jannigje :hug: :hug:

ikke ook even mopperen.

tis vandaag 12dg na de TP, heb een negatieve test gehad :wall:

maar t kan ook veel te vroeg zijn dus we moeten maar afwachten

Net begon ik weer bloed te verliezen…das al de 2de keer op 1 week tijd. :wall:

we blijven lachen…zucht

@Natascha1975 wrote:

ikke ook even mopperen.

tis vandaag 12dg na de TP, heb een negatieve test gehad :wall:

maar t kan ook veel te vroeg zijn dus we moeten maar afwachten

Net begon ik weer bloed te verliezen…das al de 2de keer op 1 week tijd. :wall:

we blijven lachen…zucht

Misschien was je gewoon wel veel te vroeg. Ik ga heel hard voor je duimen. En wat betreft dat bloed; dat kan toch ook te maken hebben met dat wekenlange innestelproces (maar ik snap wel dat je er onzeker van wordt)?

:hug: :hug: :pray: :pray:

Jannigje dikke knuff!

Natascha ik blijf doorduimen voor je!

thnxx meiden :-*

elle dat kan ermee te maken hebben…dus we blijven t nog maar even positief bekijken he.

Dit vind ik echt t zwaarste van het hele ivfproces…dat eeuwige afwachten, maar goed de dames die niet in de mmm zitten hebben die wachtweken iedere maand en dat zal niet gemakkelijk zijn…pff iedere maand zo in spanning zitten.

Al weet ik nu wel dat ik bij een volgende poging me niet meer zo gek laat maken door mijn lichaam hoor.

ben gewoon die wachtweken niet gewend…ik heb er pas 2 meegemaakt, 1x na een iui-poging en 1x met ivf en toen was ik zwanger.

@Jannigje wrote:

Stein is gister op pad geweest met opa dus die is om 19 uur als een blok in slaap gevallen. Kwart voor 9 vanmorgen moest ik hem wakker maken. hihihihi arme schat. zo moe was hij.

Ik ga straks met Stein naar de bioscoop en even de stad in.

M en mijn ouders zijn nu op weg naar M zijn huis.

(daar woont schoonmoeder in)

We gingen namelijk gister witten enzo omdat de muren en plafonts geel zien van het rook enzo. Tja zijn huis staat al een jaar te koop.

Dus alles een keer soppen en wit maken is dan wel nodig.

Maar mijn schoonmoeder weigerd buiten te roken maar ze weigerd ook een ander huis te zoeken. Tja en ik denk icm hormonen dat het me teveel werd.

Ik zeg ook eerlijk (en M trouwens ook) dat dit hoofdstuk wel echt helemaal klaar is. We hebben alleen nog contact voor het huis en verder is het afgelpen.

(ze heeft gister niet eens gevraagt hooe het met Stein is en hoe de ICSI ervoor staat)

Meis, zelfs zonder hormonen was mij dit ook verkeerd geschoten. Wel jammer dat het zo moet lopen, sneu ook voor M, maar zo te horen beter voor jullie zelf. Naar welke film ben je geweest met Stein, en was het leuk?

@Natascha1975 wrote:

thnxx meiden :-*

elle dat kan ermee te maken hebben…dus we blijven t nog maar even positief bekijken he.

Dit vind ik echt t zwaarste van het hele ivfproces…dat eeuwige afwachten, maar goed de dames die niet in de mmm zitten hebben die wachtweken iedere maand en dat zal niet gemakkelijk zijn…pff iedere maand zo in spanning zitten.

Al weet ik nu wel dat ik bij een volgende poging me niet meer zo gek laat maken door mijn lichaam hoor.

ben gewoon die wachtweken niet gewend…ik heb er pas 2 meegemaakt, 1x na een iui-poging en 1x met ivf en toen was ik zwanger.

Ja, dat wachten is moeilijk, vooral als het steeds niet is gelukt. Nu we in de mmm zitten, ga ik er gewoon steeds van uit dat het niet gelukt is, vanwege vijandig slijm, en dat scheelt wel stress. Zal ook wel weer terugkomen als we straks eenmaal met een behandeling begonnen zijn. Het is gewoon een gevoel en dat kun je helaas niet zo eenvoudig uitschakelen. Dus inderdaad nog even de moed erin houden meis, en wij duimen allemaal hard mee voor een goede afloop.

Zo ik ben vandaag met Stein naar Foeksia de miniheks geweest.

Echt een hele leuke film. Ik kende het boek al want die lees ik elke avond aan Stein voor.

M kwam weer thuis met met verhalen van zijn moeder. zelfs hij is er klaar mee

Dikke knuffel meiden :hug: :hug: :-*

Natasja, tja dat wachten blijft zo irritant en lang :roll: Ik wacht nu al bijna 2 jaar :roll:

Jannigje, ik zit niet aan de hormonen en mij irriteert het ook, pfff sommige mensen zijn onmogelijk :hug:

:hug: :-*

ff iedereen een knuffel hier ook

ik haat dat wachten

en dat iedereen zegt dat je er niet zo mee bezig moet zijn

dat gaat nogal lekker :roll:

ik ga maar weer ff verder wachten

:hug: :hug: :hug: Voor jou Ziet, regelmatig spiek ik even bij jou om te kijken of ik je al mag feliciteren, maar helaas zie ik steeds weer een aftelbanner voor een NOD staan :frowning: Jullie wachten al zo ontzettend lang op een 2e kindje… Hebben jullie eigenlijk al verder stappen ondernomen? :-*

Jannigje, gelukkig heb je een leuke dag gehad met Stein.

Natas succes met wachten, zie het maar zo het langste gedeelte heb je deze keer al gehad! :lol:

Hier weer behoorlijk wat last van stemmingswisselingen. Kan echt om de domste dingen uitvallen. Gelukkig moet vriendlief er telkens om lachen. en zegt dan meteen neem jij nog eens een injectie! hihihihi

Lekker niets te klagen op het moment! Heb een heerlijke vrije middag en ben lekker bezig met een nieuwe ketting te kralen. Hopelijk lukt het om hem vandaag af te krijgen!

pfff tsjonge jonge jonge

vandaag nog steeds geen pos ovu test

hij is wel veel donkerder als anders maar hij is nog niet zo donker als de controle streep :roll:

hopelijk komt het nog

@poeizie wrote:

pfff tsjonge jonge jonge

vandaag nog steeds geen pos ovu test

hij is wel veel donkerder als anders maar hij is nog niet zo donker als de controle streep :roll:

hopelijk komt het nog

schiet ook niet op he :hug: :hug:

iedereen een dikke :hug: :hug: