Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

@Debke wrote:

Lieve meiden…ik heb het al een paar weken te druk gehad om uberhaupt tijd te hebben om te klagen en nu…Nu heb ik niks meer te klagen! :inlove:

gefeliciteerd depke! :inlove:

strooi je even wat hormoontjes in de rondte? 8)

Dank jullie wel meiden! En ja, natuurlijk gun ik jullie die hormoontjes enorm veel, dus bij deze:

strooi, strooi, strooi, strooi

tnx :inlove:

maar hoe voel je je? heb je last van kwaaltjes?

Nee dus…helemaal niks. Zelfs de voor mij zo bekende (alle 5 de keren so far) voor de NOD innestelingsbloeding is uitgebleven. Maar ik doe echt mijn best om me daar niet druk om te maken, om gewoon optimistisch te zijn en vandaag lukt dat erg goed!

hahahaha deb ik blijf niet bezig he,ach weet je wat nog 1x om t af te leren…gefeliciteerddddddd :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: En dan nog 1 keer, om het af te leren…Dank je Natas! :wink:

@Debke wrote:

Lieve meiden…ik heb het al een paar weken te druk gehad om uberhaupt tijd te hebben om te klagen en nu…Nu heb ik niks meer te klagen! :inlove:

:dance:

Allemaal een dikke :-* en :hug:

Debke :dance: Gefeliciteerd lieverd!!! Het is je zo gegund!

De rest van de meiden even een dikke :hug: :-*

:dance: :dance: :dance: gefeliciteerd Debke :dance: :dance: :dance:

Debke gefeliciteerd!!!

Geniet er lekker van meid! Tis je gegund! :-*

Voor alle andere meiden een hele dikke knuffel!

:-* :-* :-*

@Debke wrote:

Oh debke, wat een geweldig nieuws! Geniet van je zwangerschap en dat je over 8 maanden een gezond kindje in je armen mag houden!

@Lakeisha wrote:

Debke :dance: Gefeliciteerd lieverd!!! Het is je zo gegund!

De rest van de meiden even een dikke :hug: :-*

Dikke :hug: terug! Hoe is t nu met jou?

Owww meiden mag ik even balen…zo een erge rotdag vandaag gehad.

Ruzie met schoonfamilie

Ik heb bijna de hele avond zitten shaken.

(en ik weet niet of het door de hormonen of stress kan komen maar ik heb ook een soort van bloeding. uhhh verlies dus bloed sinds vanmiddag)

Net even toch in bad geweest en even uit zitten huilen.

Pfoefff morgen zou ik er weer heen moeten maar gelukkig hoef ik toch niet. M gaat er nu met mijn ouders heen en ga ik met mijn lieve steinemanneke op stap.

Jannigje een hele dikke knuffel!!!

Ik denk aan je :-*

:hug: :hug: :hug: Voor jou Jannigje :-* Hoop dat het allemaal losloopt :hug:

:hug: :hug: :hug: :hug: :-*

@Jannigje wrote:

Owww meiden mag ik even balen…zo een erge rotdag vandaag gehad.

Ruzie met schoonfamilie

Ik heb bijna de hele avond zitten shaken.

(en ik weet niet of het door de hormonen of stress kan komen maar ik heb ook een soort van bloeding. uhhh verlies dus bloed sinds vanmiddag)

Net even toch in bad geweest en even uit zitten huilen.

Pfoefff morgen zou ik er weer heen moeten maar gelukkig hoef ik toch niet. M gaat er nu met mijn ouders heen en ga ik met mijn lieve steinemanneke op stap.

He meisie, die stress kun je nu helemaal niet erbij gebruiken, die ICSI is al zwaar genoeg. Een hele dikke :hug: voor jou! Hopelijk hebben M en je ouders (een deel van) het probleem inmiddels kunnen verhelpen. Pas goed op jezelf hoor en kom af en toe maar lekker praten en uithuilen hier als dat nodig is (mag ook via pb als je dat fijner vindt). Heb je toch een leuke avond gehad met Stein?