angel: je hoeft die vervanger niks uit te leggen…als je zegt dat je al 20mnd bezig bent om zwanger te worden en t nog niet gelukt is moet voldoende zijn om je door te sturen hoor…tis toch van de zotte dat beide huisartsen tegelijkertijd op vakantie zijn en jij maar moet gaan wachten tot ze terug zijn. :hug: :hug: :hug: gewoon de stoute schoenen aantrekken :-*
Ja dat is ook wel zo.
Nouja ik bel morgen iig eerst naar de gyn poli.
Ben ten slotte daar onder behandeling geweest.
:-* :-* :-*
ps we zijn nog maar dikke 17 mnd bezig :shifty:
De rondes zijn wel 20, heb gewoon een top cyclus
Ohhh, nou ja dat hoeft die vervanger niet te weten :lol: :-
bellen hoor lieverd…heeft lang genoeg geduurd :- :hug:
@Jannigje wrote:
@Elle wrote:Lief dat je ernaar vraagt :-
Jannigje hoe gaat het eigenlijk met jou? Trek je het een beetje, de ICSI? Ik hoop ook voor jou op een mooie afloop.
Ik merk dat ik af en toe beetje last heb van de hormonen maar verder niet. Het rotste is als ik fiets, dan krijg ik namelijk echte hartkloppingen. Erg beangstigend. Dus ik ICSI assistent gebeld en die zegt dat het daarvan kan komen.
Van mij mag het wel dinsdag zijn. Dan heb ik een uitgansecho.
(en Stein een hele riedel onderzoeken bij de longarts)
Ben blij van jou te lezen. Al met al dus best goed nieuws toch. :- :-* :-*
He wat vervelend dat je hartkloppingen krijgt van de hormonen, gelukkig met in je achterhoofd dat het voor een goed doel is, maar toch…
Hopelijk heb je dinsdag een mooie echo; gaan ze dan daarna meteen de punctie doen, of hoe werkt dat (misschien een stomme vraag, maar ik heb echt geen idee hoe dat proces gaat)?
En die arme Stein ook weer naar de arts? Is het voor controle of moet hij weer allemaal nieuwe onderzoeken?
@Chelleke wrote:
Ja dat is ook wel zo.
Nouja ik bel morgen iig eerst naar de gyn poli.
Ben ten slotte daar onder behandeling geweest.
:-* :-* :-*
ps we zijn nog maar dikke 17 mnd bezig :shifty:
De rondes zijn wel 20, heb gewoon een top cyclus
En, heb je al gebeld chelleke? Of t nou 17 maanden zijn of 20, lang blijft het. En elke maand frustratie en stress helpt natuurlijk ook niet.
:hug:
@Elle wrote:
@Jannigje wrote:Hoi@Elle wrote:Lief dat je ernaar vraagt :-
Jannigje hoe gaat het eigenlijk met jou? Trek je het een beetje, de ICSI? Ik hoop ook voor jou op een mooie afloop.
Ik merk dat ik af en toe beetje last heb van de hormonen maar verder niet. Het rotste is als ik fiets, dan krijg ik namelijk echte hartkloppingen. Erg beangstigend. Dus ik ICSI assistent gebeld en die zegt dat het daarvan kan komen.
Van mij mag het wel dinsdag zijn. Dan heb ik een uitgansecho.
(en Stein een hele riedel onderzoeken bij de longarts)
Ben blij van jou te lezen. Al met al dus best goed nieuws toch. :- :-* :-*
He wat vervelend dat je hartkloppingen krijgt van de hormonen, gelukkig met in je achterhoofd dat het voor een goed doel is, maar toch…
Hopelijk heb je dinsdag een mooie echo; gaan ze dan daarna meteen de punctie doen, of hoe werkt dat (misschien een stomme vraag, maar ik heb echt geen idee hoe dat proces gaat)?
En die arme Stein ook weer naar de arts? Is het voor controle of moet hij weer allemaal nieuwe onderzoeken?
Ik krijg dinsdag een uitgangsecho en dan gaan ze kijken of mijn cyclus echt stilligt. Daarna (de 27e) moet ik beginnen met stimuleren. Dan hopelijk in week 45 punctie. :mrgreen: En geeft niet hoor dat je er niet veel van afweet. Dat wist ik namelijk tot 5 maanden terug ook niet
Stein krijgt een longfunctie en een blaastest (en op de loopband enzo) om te kijken hoe zijn astma in elkaar zit. Aangezien meneertje nooit echt aanvallen heeft maar altijd alleen snachts benauwd is en hoest.
Jannigje spannend voor jou en voor Stein natuurlijk ook!
Even klagen…ik heb buikpijn van die ellendige ongi
Ik heb een ziek manneke thuis…
@Krabje wrote:
Jannigje spannend voor jou en voor Stein natuurlijk ook!:hug: :hug: :hug: :-
Even klagen…ik heb buikpijn van die ellendige ongi
Ik heb een ziek manneke thuis…
Voor jou en je mannetje :-
Dikke knuffel :hug: :hug: :hug: :-*
Hier 18 nov afspraak gyn
Mijn NOD is de 15e dus ik hoop dat die afspraak voor niks staat
(zou een leuk verjaardagscadeau zijn (17e jarig) )
o wat fijn chelleke … wat goed dat je al zo snel terecht kan
maar natuurlijk hoop ik ook voor je dat je voor die tijd een pos. zwangerschapstest in handen hebt
superrrrrrrr angel :dance: maar idd we hopen dat deze overbodig zal zijn
ff klagen dat de :evil: hier vannacht is doorgebroken! Het is een klap in mijn gezicht geweest. Maar nu positief blijven denken en op naar de 3e IUI!
@Twinnie wrote:
ff klagen dat de :evil: hier vannacht is doorgebroken! Het is een klap in mijn gezicht geweest. Maar nu positief blijven denken en op naar de 3e IUI!
ahneeeeeen kan me voorstellen dat t een klap was.
Sterkte meid :hug: :hug: :hug:
dikke knuf voor jou twinnie :hug:
@Twinnie wrote:
:thumbdown: :hug: :hug: :hug:
Ik kon wel eerder terrecht, maar dan kwam ik bij een andere.
Waarschijnlijk diegene die me gehecht heeft en dat was niet zo’n fijne ervaring :silenced: Dus heb liever mijn eigen gyn en het is vast zo 18 nov.
Twinnie, ahh wat kl*te weer zeg :hug: :hug:
Chel, super dat je nu een afspraak hebt staan :dance: enne je mag na 12 maanden naar de arts Ik zou al eerder gegaan zijn, maar goed bij jou kwam er je pols nog tussendoor.
Spannend Jannigje, voor jou en Stein.
Krabje, dikke knuffel meid:hug:
Ik ben kapot
Ja inderdaad, ik wou ook na 12 mnd maar toen kwam inderdaad dat ellendig gevalletje er tussendoor en toen nog een keer :naughty:
En toen die hele zware dip/depressie :oops: Maar nu ben ik het zat.
Ik wil gewoon weten waarom het wederom weer wat langer duurt en kan dan altijd nog bekijken hoe en nu verder
Kan ik me goed voorstellen Chel, vooral nu D. ook al zo groot wordt.
Ik heb de laatste tijd het gevoel dat het voor ons niet meer weggelegt is, ik hoop zo dat het nu gaat lukken, nog 4 cyclussen en dan is het voorgoed voorbij voor ons Hub wil eigenlijk nu al niet meer verder (hij is niet zo van het medisch) hij doet het nu voor mij. Ik heb hem gevraagd om deze 4 inseminaties nog af te maken,daar ging hij mee accoord.
Volgende ronde gaan ik ook met hormonen beginnen :shifty: maar ik hoop dat dat niet meer nodig is
bigsby, misschien ook eens vragen of je progestan ofzo erbij mag nemen bij de volgende iui, deze bevordert de innesteling.
Oh kan dat zomaar Natasja?