Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

Ik mopper dat ik gisteren de :evil: :evil: op bezoek heb gekregen :cry:

Ohnee Chelleke! Balen! :hug: :hug: :hug:

angel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

pfffffffff wat duurt wachten soms lang zeg :wall: :wall: :wall:

Elle, hoe is het gegaan?

Chelleke, balen zeg :hug:

Ga je nu ook eindelijk eens bellen???

Ik heb ff niks te mopperen, morgenmiddag mijn 2e IUI poging :mrgreen:

nou ik heb wel wat te mopperen…ik had net bloedverlies :wall:

een ongi kan t niet zijn want de progynova wat ik neem houdt een menstruatie tegen…weer extra onzekerheden erbij :wall: :wall:

o wat balen chelleke :hug:

natascha wat een spanning zeg … kan het geen innesteling zijn?

was het veel?

hier gaat het weer richting de vruchtbare dagen als ik mijn slijmpjes moet geloven

alleen nog geen pos. ovu test gehad… maar misschien komt dat nog

heb al paar dagen zeurende hoofdpijn maar neem er niets voor want ben bang dat het een afwijking in mijn temp curve kan geven of iets in de weg kan zijn omdat het prikkels kan verminderen… dus dan ga ik maar optijd naar bed , probeer ik goed te drinken en neem optijd mijn rust

ja je moet toch wat

@bigsby :dance: op naar een mooie positieve test! Succes met wachten!

@Natas wat denk je dat het kan zijn? Kan het een innesteling zijn?

:hug:

@poeizie hopelijk komt die positieve test heel snel!!!

Poeizie, t blijft wel komen ja, niet behoorlijk veel maar wel duidelijk aanwezig…geen helderrood bloed maar licht oranje.

Nou ja ik kan niet meer doen dan afwachten…we wachten toch al zo weinig he…al sta ik nu wel weer meer met beide benen op de grond…misschien ook maar juist goed dat dit gebeurd.

Tja een innesteling, daar heb ik net een gesprekje met de arts over gehad…hele openbaring was dat.

Een innesteling gebeurd niet van de een op andere dag…of op een moment zoo van hap ik plak.

Neen dit blijkt een proces te zijn die wekenlang duurt…de reden dat vele vrouwen na een pos. test nog wekenlang bloed verliezen komt dus door dat proces, gevoelige aders die snel kunnen knappen etc etc.

Ik wist niet wat ik hoorde, ik d8 echt dat een innesteling binnen een uur gepiept was…nou ja weer wat geleerd.

Oh ook weer wat geleerd, dat wist ik ook niet!

zo leren we nog wat hahahaha.

Ha meiden,

Bedankt voor alle duimpjes en sterktewensen voor gisteren; dat heeft me echt geholpen. Inmiddels ben ik weer redelijk helder, dus ik kom even vertellen. Gisteren om half 10 moest ik me melden en ik kon gelijk door, want ze hadden al voor me gebeld van de ok toen ik aankwam. Het ergste was het infuus; ik heb echt een naaldentrauma. Gelukkig mocht ik een zuster in haar hand knijpen en ik mocht ook gillen (omdat er verder op dat moment toch niemand was). Beide heb ik dus ook gedaan. Daarna naar de ok waar me nog werd uitgelegd hoe alles zou gaan. Vanaf het moment dat de anesthesist zei “en dan komt nu de narcose” weet ik helemaal niets meer tot ik wakker werd in de uitslaapkamer. Na een tijdje mocht ik weer naar mijn kamer (ik had een eenpersoonskamer, luxe he?). De gyn kwam nog langs en ik heb mijn binnenste mooi op foto’s kunnen bekijken (in kleur). Beide eileiders waren mooi doorgankelijk, dus dat is heel erg mooi nieuws. Ook geen verklevingen zichtbaar. Waarschijnlijk is er tijdens de HSG een spasme opgetreden in mijn eileiders waardoor ze toen allebei niet doorgankelijk waren. Anyway; goed nieuws dus. Blijft het probleem van mijn ’ vijandige’ slijm. Ik moet over een paar weken naar mijn eigen gyn om te bespreken wat het plan van aanpak wordt. De wondjes trekken een beetje, maar doen niet echt pijn. Het enige waarvan ik echt last heb zijn de naweeën van de narcose; ik ben steeds doodmoe. Gisteren was ik zo wit dat ik van de zuster met een rolstoel naar de auto moest. Nou ja, alles voor het goede doel.

@Chelleke wrote:

Ik mopper dat ik gisteren de :evil: :evil: op bezoek heb gekregen :cry:
:hug: :hug: :hug:

Natascha wat spannend allemaal; hier draaien de :thumbup: :thumbdown: op volle toeren voor jouw eskimootje…

Bigsby spannend meis, nieuwe ronde nieuwe kansen en hopelijk deze keer meer geluk :-*

Jannigje hoe gaat het eigenlijk met jou? Trek je het een beetje, de ICSI? Ik hoop ook voor jou op een mooie afloop.

@Elle wrote:

Jannigje hoe gaat het eigenlijk met jou? Trek je het een beetje, de ICSI? Ik hoop ook voor jou op een mooie afloop.
Lief dat je ernaar vraagt :-

Ik merk dat ik af en toe beetje last heb van de hormonen maar verder niet. Het rotste is als ik fiets, dan krijg ik namelijk echte hartkloppingen. Erg beangstigend. Dus ik ICSI assistent gebeld en die zegt dat het daarvan kan komen.

Van mij mag het wel dinsdag zijn. Dan heb ik een uitgansecho.

(en Stein een hele riedel onderzoeken bij de longarts)

Ben blij van jou te lezen. Al met al dus best goed nieuws toch. :-
:-* :-*

oh ik wist wel dat je weken lang bloed verlies kon houden de eerste periode maar wist niet dat dat nog van de innesteling kon zijn

idd weer wat geleerd…

nou ik blijf voor je :thumbup: hoor meid

Elle wat een geweldig goed nieuws zeg!!!

Nu nog iets verzinnen op dat vijandig slijm he.

Doe lekker rustig aan meissie…t zit er lekker op :hug: :hug:

Jannigje: vervelend van die hartkloppingen…dinsdag dus de echo spannend he…dan gaat de stimulatie beginnen… :hug: :hug:

Dank jullie wel :-*

Ik had dit keer klein beetje hoop omdat ik de klachten voor naderede ongi niet had, maar wel af en toe klein beetje brandende tepels. Naief kan je dan zijn hè :roll:

Pffffff ik word sch…t ziek van die huisartsen van mij :thumbdown:

Zijn ze met zijn 2en maar ze moeten ook altijd met zijn 2en tegelijk vakantie hebben, elke kinderschoolvakantie moeten hun allebei vrij zijn (net zoals cursussen oid) :x

Dat gaat al jaren zo :thumbdown:

Wij konden de afgelopen 3 weken niet (incl deze week is dat) dus wou ik voor maandag een afspraak maken, maar helaas weer een week later. Misschien dat ik morgen wel naar de gyn poli bel om te vragen of het echt nodig is weer langs de huisarts te moeten :think:

@ Natascha

:hug: :hug: :pray: :pray:

@ Bigsby

:pray: :pray:

@ Poeizie

:pray: :pray:

@ Elle

:hug: :hug:

Fijn dat het verder toch wel goed was!

@ Jannigje

:hug: :hug:

Elle, goed nieuws :dance: fijn dat alles goed is. Ik las hier ergens dat je spoeling kon krijgen voor vijandig slijm :think:

Chelleke, ik zou gewoon de poli bellen :wink:

LIjkt mij niet moeten mogen dat beide ha tegelijk vakantie hebben, er moet toch iemand zijn om de ander op te vangen :think:

Ja ik zou vast wel naar een vervanger kunnen, maar daar heb ik geen zin in, die kent onze situatie helemaal niet. :wink:

@Elle dat is goed nieuws! Scheelt toch weer denk ik zo!

@Chelleke gewoon de poli bellen hoor, nee heb je ja kun je krijgen!