Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

Het opruimen was inderdaad niet makkelijk en ik moet zeggen dat ik blij ben dat het er weer op zit :shifty: Ik hoop echt dat voorlopig alle ellende ons nog even bespaard blijft nu, want ik weet niet hoeveel ik nog kan hebben hoor.

Ja de menstruatie heeft ook meteen goed doorgezet. Nu gaan we dus maar weer door naar de volgende ronde :?

:hug: :hug: :hug: :-*

en krabje al getest??? :pray: :pray: :pray:

@Jannigje wrote:

Ja negatief!

@Krabje wrote:

@Jannigje wrote:

Ja negatief!
:hug: :hug: :hug: :-* las het idd al bij de IVF/ICSI. Wat ontzettend kl*t.e zeg :hug:

Ik wil ook weer ff mopperen…

mijn gevoelens worden heen en weer geslingerd…heb ik eindelijk een TP gehad heb ik zondag hoge koorts gehad door een buikgriep…

pffffffff ben nu bang dat dit een eventuele innesteling beïnvloed of dat mijn eskimootje t niet aan kon :cry: :cry:

er wordt gezegd dat ze best veel aankunnen, maar bij hoge koorts twijfel ik toch echt :wall:

Psst Natas, ik breek ff in. Koorts is slecht voor zaadjes, emmie zit in je baarmoeder en daar is de temp echt stukken meer constant dan bij mannen in de ballen. :wink: Wij vrouwen zijn niet voor niets het sterke geslacht. 8) Het slechtste wat er bij koorts kan gebeuren is dat jij uitdroogt meis. :hug: Verwen jezelf een beetje, met wat lekkers waar je zin aan hebt en binnenhoudt op de bank en veeeeul thee erbij! :-*

rhi je bent lief, dank je wel voor je uitleg…je maakt me wederom wat geruster :-*

:-*

En weer kreeg ik geen melding van berichten hier :wall:

Elle, bedankt voor je antwoord :thumbup: Morgen dan DE dag :pray: :hug: Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar ook dat je blij bent dat het eindelijk zover is (dat had ik tenminste zo de 6e met die hysteroscopie). Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en dat ze of niks vinden of dat ze iets vinden waar jij en zij wat mee kunnen :pray: Sterkte in elk geval vast voor morgen :-

Krabje, balen joh :thumbdown: :hug: Kan het toch nog net te vroeg zijn of is het dan echt gewoon niet gelukt?

Natas, dikke :hug: voor jou meis! Lief van Rhi weer :inlove: Ze kan iedereen altijd zo lekker oppeppen :thumbup: En er zit ook wat in, in wat ze zegt; wij zijn het sterke geslacht :stuck_out_tongue: Als je dat maar weet :-
:-

Lakeisha, :hug: wat balen dat je toch weer ongi bent geworden joh :hug: En gecondoleerd nog met je oma :kaars: :hug: Fijn dat alles vrijdag gelukt is en hopelijk hebben jullie toch ook nog wat met een lach kunnen doen :hug: Afscheid nemen is natuurlijk heel verdrietig, maar ik hoop dat je oma in de loop der jaren ook voldoende leuke dingen heeft gedaan, meegemaakt en meegegeven voor zichzelf en ook voor jullie, zodat jullie haar ook met een glimlach en niet alleen met een traan zullen herinneren :hug: :-

Ik wil even zeuren dat ik onwijs hoofdpijn heb en onwijs moe ben :zzz: :zzz: :zzz: Van het weekend al om 9 uur erin en gisteren om 20:15 (gelijk met mijn kinderen :oops: ). Onze oudste hoest zich al bijna een week een slag in de rondte en heeft steeds rode konen en voelt warm, maar heeft niet eens verhoging :think: maar je merkt aan alles dat ie niet fit is :? Vanmorgen werd ie helemaal huilend en rochelend en toch weer warm wakker, dus heb school maar even gebeld dat ie vandaag even thuis bij mama blijft :hug: En nu ligt ie al sinds 16:15 hier op een stoel in de woonkamer te slapen :shifty: :frowning: Arme vogeltje :frowning:

:-* Kim

@Kimmie1976 wrote:

En weer kreeg ik geen melding van berichten hier :wall:

Elle, bedankt voor je antwoord :thumbup: Morgen dan DE dag :pray: :hug: Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar ook dat je blij bent dat het eindelijk zover is (dat had ik tenminste zo de 6e met die hysteroscopie). Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en dat ze of niks vinden of dat ze iets vinden waar jij en zij wat mee kunnen :pray: Sterkte in elk geval vast voor morgen :-

Ik wil even zeuren dat ik onwijs hoofdpijn heb en onwijs moe ben :zzz: :zzz: :zzz: Van het weekend al om 9 uur erin en gisteren om 20:15 (gelijk met mijn kinderen :oops: ). Onze oudste hoest zich al bijna een week een slag in de rondte en heeft steeds rode konen en voelt warm, maar heeft niet eens verhoging :think: maar je merkt aan alles dat ie niet fit is :? Vanmorgen werd ie helemaal huilend en rochelend en toch weer warm wakker, dus heb school maar even gebeld dat ie vandaag even thuis bij mama blijft :hug: En nu ligt ie al sinds 16:15 hier op een stoel in de woonkamer te slapen :shifty: :frowning: Arme vogeltje :frowning:

:-
Kim

Bedankt :-*

Ik ben echt hypernerveus nu. Hoop dat het morgen allemaal snel voorbij is en dat er dan een plan kan worden gemaakt.

Jij beterschap en ook voor je rochelende vogeltje :hug:

@Natascha1975 wrote:

Ik wil ook weer ff mopperen…

mijn gevoelens worden heen en weer geslingerd…heb ik eindelijk een TP gehad heb ik zondag hoge koorts gehad door een buikgriep…

pffffffff ben nu bang dat dit een eventuele innesteling beïnvloed of dat mijn eskimootje t niet aan kon :cry: :cry:

er wordt gezegd dat ze best veel aankunnen, maar bij hoge koorts twijfel ik toch echt :wall:

:hug: :hug: :hug:

@Krabje wrote:

@Jannigje wrote:

Ja negatief!

Balen krabje. Dikke :hug: ook voor jou.

@Krabje wrote:

@Jannigje wrote:

Ja negatief!

:cry: :thumbdown: :hug:

Allemaal :hug: :hug: :-*

elle succes morgen meissie…t gaat allemaal goedkomen!!

Ik heb 3 kijkoperaties gehad en allen zijn me goed bevallen, meestal kwam er daarna ook veel meer duidelijkheid naar voren…en daar doen we t voor he…maar kan me voorstellen dat je echt zenuwachtig bent…was ik ook iedere keer weer…sterkte :hug: :hug:

Kimmie :hug: :hug: :hug: beterschap met je ventje :-*

he bah naar die hoofdpijn, hopelijk voel je je snel wat fitter.

Ik ben trouwens ook snel moe…misschien vanwege t najaar ofzo :think:

Lakeisha: fijn dat alles goed verlopen is, mijn opa wilde ook meteen alle kleren van mijn oma weg hebben…gek is dat he…maar voor hun wel beter, al is zoiets niet gemakkelijk, sommige kleren brengen opeens een storm aan herinneren naar boven.

Nogmaals sterkte ermee :hug: :hug:

wil iedereen die het nodig heeft even een :hug: brengen … hier nog niet echt iets te klagen

ik tel alleen de dagen af naar mijn vakantie toe en heb er zo’n zin in om echt even een maand niets te hoeven

gewoon een beetje in en om het huis te rommelen en te doen… zit er zelfs ook aan te denken om een lekker makkelijk boek te nemen en lekker ontspannen te lezen

Ellen heel veel succes morgen, hoop dat er iets nuttigs uitkomt!

:hug:

Zo Poeizie, kun jij lezen met een peuter in huis :shock: :shock: :shock: Ikke is heel jaloers :lol: :lol: Nee grapje hoor :wink: Ik kan me voorstellen dat je nu even uitkijkt naar een maandje rust :hug:

Elle, weet niet of je dit nog leest, maar nogmaals veel sterkte morgen :hug: :hug: Wat Natas al zegt, hopelijk kun je daarna met iets verder want daar onderga je het idd voor :thumbup: :-* :-

Natas, thnx :-
Ja ik loop al een paar dagen met een dichte neus en de jongens zijn verkouden, dus ik zal ook wel iets hebben :? En dan krijg ik heel vaal last van hoofdpijn :thumbdown: Gaat wel weer over :wink:

Hoe is het met de dames hier?

Niets te klagen???

Ik eigenlijk ook niet, moet nog een paar dagen wachten om te testen, dus dat wacht ik maar gewoon af!