Hahahaha jij erg???Nee hoor! Ik moet mezelf ontzettend inhouden om niet te testen, heb er 3 thuis :mrgreen:
Vanmiddag op het werk moest ik plassen, dacht: doe het niet. Ga thuis plassen en dan testen. Thuisgekomen ben ik gauw gaan plassen voordat ik kon gaan testen. Erg he?
Maar ik durf niet te testen…ben veel te bang voor negatieve test…
Ja kan ik me voorstellen.
Ik ben erg omdat ik voor jou (en andere in ICSI topic) elke dag (zelfs in mijn pauze) kom spieken of er nieuws is.
Ik ben zo erg nieuwsgierig altijd…en tja ik wil niets missen. :roll:
:hug: :hug: :hug: voor iedereen die het zo hard nodig heeft en heel veel voor jou Krabje, spannend joh :-
Ik hou er rekening mee dat er deze ronde niks gebeurt, maar ik hoop het toch en hoe ik me had voorgenomen om me er zoveel mogelijk NIET mee bezig te houden lukt dat niet heel erg best :wall: :wall: Sinds gisteren ruik ik rare dingen, heb ik een erg zwaar gevoel in mijn onderbuik (of ik elk moment ongesteld kan gaan worden) en sinds gisterenavond zit ook mijn neus helemaal dicht :roll: Vorige maand had ik ook wat dingetjes waarvan ik dacht :eh: maar ik wil het nu niet voelen, ik wil er niet mee bezig zijn :? :oops: Ik wil dit keer zo vastberaden blijven en pas beginnen met testen als ik op zijn minst 1 dag overtijd ben :shifty: En nu moet ik nog anderhalve week :roll:
Elle, ik heb al een paar keer over een onderzoek van jou gelezen, maar wat krijg je precies voor onderzoek als ik vragen mag, want ik heb daar kennelijk overheen gelezen :oops:
Elle, ik heb al een paar keer over een onderzoek van jou gelezen, maar wat krijg je precies voor onderzoek als ik vragen mag, want ik heb daar kennelijk overheen gelezen :oops:
Geeft niets hoor. Aanstaande dinsdag heb ik een laparascopie (kijkoperatie) omdat tijdens de HSG mijn eileiders niet doorgankelijk waren. Ze gaan nu kijken waardoor dat komt (het kan bijvoorbeeld ook ‘gewoon’ een slijmpropje zijn dat de boel blokkeert). Voor iemand als ik, als de dood voor naalden, is zo’n operatie onder volledige narcose niet echt een leuk vooruitzicht (alhoewel niemand dat natuurlijk voor zijn lol doet). Eigenlijk zou de ingreep deze week al plaatsvinden, maar hij is verschoven naar volgende week, dus kan ik nu nog meer stress opbouwen…
Gisteren kon ik nog niet echt uitgebreid schrijven, maar ben nu (emotioneler) wat sterker.
De uitvaart was erg mooi, precies zoals het moest gaan. De nummers waren ook echt bijpassend bij mijn oma. Vandaag ga ik met mijn man en zus naar mijn opa aangezien hij wilt dat alle kleding van mijn oma uit de kast wordt gehaald. Hij wilt niet constant herinnerd worden. Het was ook de wens van mijn oma, dus daar moeten we maar gehoor aan geven he.
Verder, ja weet ik het niet zo goed. Ik heb echt het vermoeden dat ik ongesteld ga worden en verwacht dan ook niet dat ik zwanger ben. Ik heb precies dezelfde kwaaltjes als elke maand. Het mag van mij nu dan ook wel door gaan zetten want dan kunnen we weer door naar de volgende ronde.
Zelf heb ik weinig te vertellen, heb nergens last van en moet nog een week wachten! Heb nog nooit eerder gehad dat ik nu nog niets voelde, had altijd wel last van mijn (.)(.) of iets anders. Dus ja wat ik hier nu weer van moet denken? Kan natuurlijk postitief zijn, zoals vriendlief zegt, maar zelf weet ik het niet. Wat duren die wachtweken toch lang!!!
Voor de rest van de dames hier ook nog een dikke :hug: :hug: :hug: :hug:
Natascha: Ga wel testen, utrogestan houdt bij mij de ongi echt tegen, dus het komt hoe dan ook op testen aan… Hoe eerder ik kan stoppen met die troep hoe beter…of niet natuurlijk…
Gisteren kon ik nog niet echt uitgebreid schrijven, maar ben nu (emotioneler) wat sterker.
De uitvaart was erg mooi, precies zoals het moest gaan. De nummers waren ook echt bijpassend bij mijn oma. Vandaag ga ik met mijn man en zus naar mijn opa aangezien hij wilt dat alle kleding van mijn oma uit de kast wordt gehaald. Hij wilt niet constant herinnerd worden. Het was ook de wens van mijn oma, dus daar moeten we maar gehoor aan geven he.
Verder, ja weet ik het niet zo goed. Ik heb echt het vermoeden dat ik ongesteld ga worden en verwacht dan ook niet dat ik zwanger ben. Ik heb precies dezelfde kwaaltjes als elke maand. Het mag van mij nu dan ook wel door gaan zetten want dan kunnen we weer door naar de volgende ronde.
Hey meis,
Hoe is het vrijdag gegaan met opruimen? Zal niet makkelijk zijn geweest.
En ik zie dat helaas je gevoel mbt de
:evil: goed was. Voor jou dus even een paar hele dikke :hug: :hug: