Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

Poeizie daar heb je misschien ook wel weer gelijk in.

Nou ja wie weet heb ik genoeg geduld :mrgreen:

ik hoop dat je de kracht hebt om het op te brengen :mrgreen:

was ook zo nieuwsgierig toen of mijn voorgevoelens klopte

en toen ik mocht testen en ik 2 streepjes zag weet ik nog wel dat hubbie nog nooit zo snel klaar wakker was :lol: :inlove:

we waren zo ontzettend blij

zucht… was het maar alvast zover :inlove:

wij hoorde t de vorige keer in een kamertje in het ziekenhuis.

Nu willen we t thuis doen…gewoon zoals t hoort te gaan :wink:

Ik hoop voor je dat je dat snel nog een keer mag meemaken :hug:

Ik wil ook weer even mopperen hoor…Juist door het overlijden van mijn oma besef ik dat ik het maar al te graag wil! Ik baal dat het zo lang duurt, ik ben boos dat mijn oma bij ons is weggehaald en dat min opa nu alleen is :frowning:

Straks hebben we de uitvaart en ondanks dat we het dan kunnen afsluiten, zie ik er enorm tegenop :cry:

@Lakeisha wrote:

Ik wil ook weer even mopperen hoor…Juist door het overlijden van mijn oma besef ik dat ik het maar al te graag wil! Ik baal dat het zo lang duurt, ik ben boos dat mijn oma bij ons is weggehaald en dat min opa nu alleen is :frowning:

Straks hebben we de uitvaart en ondanks dat we het dan kunnen afsluiten, zie ik er enorm tegenop :cry:

Sterkte, meis…

:hug: :hug: :hug:

Ik ben hier afgelopen week niet veel geweest, ik heb er gewoon even de puf niet voor. De kijkoperatie die ik afgelopen dinsdag zou hebben, is uitgesteld naar 19 oktober. Kan ik me nog langer druk zitten maken :frowning:

Ik word er letterlijk doodmoe van. Zal blij zijn als het volgende week achter de rug is. Dan week ik tenminste wat er aan de hand is en wat er eventueel aan kan worden gedaan. Ik wil gewoon ook een kindje!

Vergeet ik gewoon alle meiden hier nog even een dikke :hug: te geven, voor waar je m ook voor kunt gebruiken.

sorry ben hier ook een paar dagen niet geweest en heb ook helaas geen puf om te reageren.

Ben zo verschrikkelijk moe dat ik om 21 uur uiterlijk echt in bed lig. Ook heb ik best buikpijn.

En tja moet wel gewoon de hele week werken dus daar ben ik nu. Heb nu gelukkig even pauze.

lakeisha :-* :-* :-* :-*

meiden :hug: :hug: :hug: :hug:

@Jannigje wrote:

sorry ben hier ook een paar dagen niet geweest en heb ook helaas geen puf om te reageren.

Ben zo verschrikkelijk moe dat ik om 21 uur uiterlijk echt in bed lig. Ook heb ik best buikpijn.

En tja moet wel gewoon de hele week werken dus daar ben ik nu. Heb nu gelukkig even pauze.

Het valt allemaal niet mee he? Hopelijk levert het straks ook iets heel moois op, dan is het alle ellende wel waard geweest.

En Natascha :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat jouw eskimootje ook uitgroeit tot iets moois.

dank je Elle :-*

ff beetje mopperen hoor…ze houden daarbinnen bij mij wel een grote schoonmaak hoor… pff heftige menstruatie deze keer

het voelt gewoon helemaal beurs aan daar beneden :oops:

nog net niet zo erg als toen ik pas bevallen was maar wel zo’n beetje een week na zeg maar … niet echt confortabel zitten zeg maar :roll:

zou een bevroren maandverband nu ook helpen ? :think: :mrgreen:

brrrrrr nee hoor hahahahaa… heb het al zo koud

heb een dik vest aan over mijn shirt met lange mouwen en nog heb ik koude vingers en mijn voeten lijken net ijsblokjes ondanks mijn pantoffels

nouja nog een paar daagjes en dan is het over … hoop ik :shifty:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Dames allemaal een Dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Iedereen even een dikke :hug:

Voor iedereeen een hele dikke knuff!

Als jullie mij zoeken??? Ik zit onder die hele dikke steen te wachten tot ik mag testen…nog 4 dagen tot NOD :pray:

@Krabje wrote:

Als jullie mij zoeken??? Ik zit onder die hele dikke steen te wachten tot ik mag testen…nog 4 dagen tot NOD :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Krabje wrote:

Ik vind het zo spannend voor je…pfoefff kijk gewoon elke dag op KOK om te kijken of jij je niet hebt kunnen beheersen met testen. (ik ben best erg… hihihi)

Hahahaha jij erg???Nee hoor! Ik moet mezelf ontzettend inhouden om niet te testen, heb er 3 thuis :mrgreen:

Vanmiddag op het werk moest ik plassen, dacht: doe het niet. Ga thuis plassen en dan testen. Thuisgekomen ben ik gauw gaan plassen voordat ik kon gaan testen. Erg he?

Maar ik durf niet te testen…ben veel te bang voor negatieve test…