Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

Jeetje hij word ook echt een grote kerel he.

:inlove: :inlove: :inlove: Mooi mannetje :inlove:

Je lekker ding he? Ik ben zo verliefd op hem :inlove: :inlove: :inlove:

En nu ik dit ken, die moederliefde…Snakt het naar meer en dat frustreerd enorm dat het weer zo lang duurt…

@Krabje wrote:

En nu ik dit ken, die moederliefde…Snakt het naar meer en dat frustreerd enorm dat het weer zo lang duurt…
Ja dat heb ik precies zo.

Toen Stein klein was had ik al het gevoel dat ik dit nog meerdere keren mee zou willen maken, maar daar stond het toen niet naar (want ik was alleenstaand) Maar toen kreeg ik met M werd die wens steeds groter. Pfoeffff en dan natuurlijk die mmm die ik niet ken. MAAR toch wil ik ervoor gaan. Samen met M een kindje. Zo een mooie gedachte :inlove:

Tuurlijk die gedachte is geweldig!

Maar ik ga heel hard voor je duimen en hopen dat je maar 1 icsi nodig hebt!

En dat Stein een zusje krijgt :inlove:

Ik ga ervandoor. Ga in bed bntm kijken en hopen of ik het warm kan krijgen

Alvast slaap lekker!

dank je en ik duim ook voor jou :pray: :pray:

Fijne avond nog :-*

:-* :-*

@Krabje wrote:

Precies mijn gevoel :inlove: Wij weten wat we moeten missen nou een 2e langer duurt :cry: :cry:

En wat een mooie foto’s van jou manneke, enne jij staat er ook mooi op :inlove: Ik had jou nog nooit gezien :wink:

Krabje en Jannigje wat hebben jullie heerlijke mannetjes! Ze hebben allebei een heerlijk koppie!!!

ff klagen:

Moet vanavond mijn laatste injectie pregnyl prikken, en wat heb ik last van stemmingswisselingen! Pfffff het ene moment kan ik janken om alles en het volgende moment heb ik het gevoel dat ik de wereld aan kan. Echt zo frustrerend. Wordt gek van mezelf. Heb dit wel vaker gehad, maar zo erg als dat het nu is!!!

twinnie wat die hormonen allemaal niet met je doen he…ik ken t soms zijn ze vreselijk :hug: :hug:

wat een heerlijke kindjes heb ik gezien zeg :inlove: :inlove:

krabje wat spannenddddddd zou je dan toch de ivf niet nodig hebben :pray: :pray:

pfffffff ik heb nog geen telefoontje gehad…dus kan langzaam gaan hopen dat de Tp om 11.45 doorgaat :pray:

Ik heb een prachtige cryo in mijn buik zweven :dance: :dance: :dance:

maar mag pas 2 nov testen…dat zijn F. 3 weken…poeeeeeeee.

Maar goed we gaan die wel om krijgen. :pray: :pray: :pray:

o wat spannend natascha ! ik duim voor je dat je 2 nov. een vette pos. test in handen hebt :pray:

twinnie wat hormonen allemaal doen he… ik had er toen al last van met de clomid toen ik voor het eerst zwanger wilde worden’

nu nog geen last gehad maar wat niet is kan nog komen natuurlijk :roll:

hier volop ongi en ben mega moe

ben blij als ik vakantie heb … pff ben er even klaar mee

met het werk dan he :mrgreen:

kindjes maken gaat gewoon door :mrgreen:

Natascha spannend zeg!!! Mijn duimpjes gaan draaien voor je!

Bedankt voor de complimentjes voor mijn schatje!

brrrrrr clomid…daar heb ik in t verleden ook veel last van gehad…wat een rotzooi zeg, maaaaaaar t helpt wel veel meiden om zwanger te raken…dus das dan wel weer een voordeel.

@poeizie

van de clomid ben ik helemaal de weg kwijt geweest. Ik kon niet eens meer hele dagen werken, dat was echt te veel. Ben toen halve dagen gaan werken, en de rest van de dag als een dood vogeltje op de bank gaan zitten. Gelukkig ging dat een heel stuk beter toen ik lucrin, puregon en pregnyl ging prikken. Maar merk nog steeds dat die hormonen echt wel effect hebben op je gestel.

@natascha

waarom mag je pas over drie weken testen??

Spannend Natasja :pray: :pray:

Oh als ik dat zo hoor over die medicijnen dan ben ik al :shifty: :shifty: voor de volgende ronde. Wat voorn medicijnen zou ik krijgen dan? :think:

@Bigsby

Niet iedereen reageert zo heftig op de medicijnen hoor, in het zh schrokken ze ook van mijn reactie erop!

Ik weet niet welke medicijnen je zal krijgen, ligt een beetje aan je Gyn denk ik. Ik hoor heel veel verschillende verhalen waar dames mee zijn begonnen.

Ik ben dus begonnen met Clomid, toen Clomid met Pregnyl om de eisprong op te wekken, en daarna (nu dus alweer een jaar lang) lucrin (om alles stil te leggen) puregon (om alles zelf in de hand te houden) en pregnyl ( om de eisprong op te wekken).

Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest. Voor een half jaar Clomid meegekregen. De gyn heeft goede hoop dat het gaat lukken zonder verdere medische toestanden. Nou ik hoop dat ie gelijk heeft :mrgreen:

Bigsby, ik heb helemaal geen bijwerkingen van de Clomid. Hoogstens 2 dagen een beetje een hou-je-mond-of-ik-sla-je-op-je-bek-gevoel. Maar ach een beetje assertiviteit kan geen kwaad. :wink:

Luna heel veel succes, en ik hoop toch echt dat je die half jaar aan clomid niet nodig zal hebben!

bigsby ik heb 1x iui gehad in combi met menopur dit zijn injecties en die bevielen me stukken beter, maar ben ook wel benieuwd wat je gaat krijgen.

Luna succes, hopelijk is dit net t duwtje dat je nodig hebt :pray:

Twinnie: de reden dat ik pas over 3 weken mag testen is omdat een cryo vaak door het invriezen een paar dg nodig heeft om weer op gang te komen, t kan dus zo zijn dat als ik na 2wk test, de test negatief geeft terwijl dit niet zo is, bij 3 weken is de uitslag 100% zeker.

Maar goed misschien doe ik toch over 2wk een test, mocht die negatief zijn dan kan ik nog altijd op 2nov een 2de test doen…we zien t wel hoe t met mijn geduld is gesteld tegen die tijd :mrgreen:

natascha ik zou voor mijn gevoel toch wachten tot die 3 weken

heb begrepen dat stress een invloed zou kunnen hebben

en als je dan negatief test dan zou dat enig sinds stress kunnen geven daar je natuurlijk stiekum toch teleur gesteld bent

misschien voel je het dan zelf niet maar je lichaam voelt dat soort dingen veel eerder

ik steun de clini clowns en had begrepen dat zei na een vruchtbaarheids behandeling oa na plaatsing van een cryo dat ze langs komen om die gene te vermaken/laten lachen om het stress niveau om laag te krijgen

zal niet in ieder ziekenhuis gebeuren nog denk ik maar hoor er steeds meer over

heb zelf toen bij tygo braaf gewacht toen ik 5 dgn overtijd was

had voor mezelf al een gevoel dat het die keer toen raak was

had het ook al gemerkt aan het stijgen van mijn temp na de eisprong

normaal daald je temp weer na de eisprong maar nu bleef het een paar dagen gelijk en daarna steeg het weer bijna een graad

ben nu ook weer begonnen met tempen

kon zowaar nog inloggen op fertility friend… en dat na 4 jaar :mrgreen:

hoop dat het niet teveel schommeld