Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

Ja ik heb net mijn 1e IUI gehad, nog 1 poging zonder medicijnen en daarna wilde ze met proberen.

Bij ons is ook geen oorzaak gevonden, en ik heb ook HSG onderzoek gehad.

Had jij ook eerst 2 rondes zonder medicijnen gehad? en is nr 1 er bij jullie wel gewoon gekomen?

@bigsby wrote:

Ja ik heb net mijn 1e IUI gehad, nog 1 poging zonder medicijnen en daarna wilde ze met proberen.

Bij ons is ook geen oorzaak gevonden, en ik heb ook HSG onderzoek gehad.

Had jij ook eerst 2 rondes zonder medicijnen gehad? en is nr 1 er bij jullie wel gewoon gekomen?

Nee, de gyn zag het nut van IUI zonder medicijnen niet in, dus meteen met medicatie (ik moest Gonal-F spuiten) En ja, van nr. 1 was ik binnen 6 maand zwanger zonder ziekenhuis of wat dan ook :roll:

De oudste is nu 6 jaar, de jongste 6 maanden…

Hoop dat het snel mag lukken voor jullie !

Dikke knuffel meiden :hug: :hug: :hug:

Oh oke, het zelfde verhaal als bij ons dus, Luca was er binnen 3 maanden.

Hier wilde ze eerst zonder medicijnen proberen 2 rondes.

Ik hoop ook dat het snel raak is want ik wil het leeftijdsverschil niet zo groot hebben, max 4 jaar. Dan hebben we nog een half jaar, maar goed daarna hebben we ook geen IUI pogingen meer over en is het einde verhaal :cry:

@bigsby wrote:

Oh oke, het zelfde verhaal als bij ons dus, Luca was er binnen 3 maanden.

Hier wilde ze eerst zonder medicijnen proberen 2 rondes.

Ik hoop ook dat het snel raak is want ik wil het leeftijdsverschil niet zo groot hebben, max 4 jaar. Dan hebben we nog een half jaar, maar goed daarna hebben we ook geen IUI pogingen meer over en is het einde verhaal :cry:

Lieverd, geef de hoop niet op :hug: We moeten uiteindelijk bij elkaar op kraambezoek komen hoor :angel: :mrgreen:

wilde er ook niet echt veel leeftijdsverschil in hebben maar goed is iets anders gelopen als in de planning.

maar nu zie ik straks ook wel weer de voordelen

tygo naar de basisschool overdag en kan dan de baby rustig zijn voedingen geven (wil zo lang mogelijk bv geven) en als tygo thuis komt heb ik de aandacht voor hem en denk ik ook dat hij extra geniet omdat ze niet 24 uur per dag op elkaars lip zitten.

denk ik hoor …

ach het zal allemaal wel los lopen

zie het aan de kinderen van vrienden van ons die 2 schelen 6 jaar oudste (18 inmiddels) moederd echt een beetje over de jongste en heeft het altijd leuk gevonden… het is ook maar net uit wat voor gezin je komt denk ik.

Ow Bigsby :hug: Er kan zoveel gebeuren in een half jaar. Dat zijn nog 6 kansen!!! Hopelijk heb je dadelijk met wat extra hulp (hormonen) wel een positief resultaat :pray:

Het is volgens mij maar net wat zich voordoet. Ik scheel 2,5 jaar met mijn zus en zag dat altijd als ideaal. Mijn zus heeft 14 maanden tussen haar 2 schatjes zitten en vindt dat weer ideaal. Alhoewel ik het ook fijn vinden als nummer 2 er is voordat zoonlief naar de bs gaat.

Bigsby niet de moed verliezen meissie…ik weet hoe moeilijk dat soms is, je wilt zo graag en het gebeurd maar niet :hug: :hug: :hug: :hug:

Hopelijk heb je idd MET de hormonen net dat laatste duwtje dat nodig is om zwanger te worden :pray: :pray: :pray:

Even zeuren hoor!

Ik heb het koud!

Ik heb zere (.)(.)

Vannacht heel veel wakker geweest.

Krijg weer last (lees gespannen/spierpijn) van mijn buik.

Ik wordt toch wel zenuwachtig

Daarbij heb ik net even een testje gedaan en hij is (nog) lichtpositief…

vandaag is het 9 dagen na de pregnyl

Oh krabje wat spannend meid! :pray:

Krabje, spannend. Wanneer is je nod?

:pray: :pray: :pray: :-*

Nog 1 week…

Jannigje heb je al “last” van de hormonen?

@Krabje wrote:

Jannigje heb je al “last” van de hormonen?
Uhhh weet eigenlijk niet zo goed hoe ik me moet of hoor te voelen hihihih.

Wel ben ik vandaag iets moeiier dan normaal. Weet niet of het daarvan komt.

Gewoon over je heen laten komen dus.

Ben benieuwd hoe het je vergaat.

Hub heeft vandaag de SOT gehad. Nu over 2 weken de ivf arts bellen voor de uitslag en welke indicatie we krijgen.

Ik laat het idd gewoon over mij heen komen. Ik zie het wel.

Maar spannend is het wel want het is gewoon een eerste stap van een nieuw iets.

Owww ja foto;s van mijn kanjer

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=94145

@Jannigje wrote:

Owww ja foto;s van mijn kanjer

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=94145

Gezien en gereageerd!

Zag het. Heb ook op jou gereageerd :mrgreen: