Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

@cees77 wrote:

:lol: :lol: :lol: Jannigje. In jouw geval hoef je niet perse de bloemetjes en de bijtjes uit te leggen.

hihihihhi heb ik ook niet echt gedaan.
Ik heb nu meer uitgelegt dat papa zijn zaadjes beetje ziek zijn. En dat mama nu prikjes krijgt. En dat de dokter dan de eitjes uit mama's buik haalt en dat die de goede zaadjes in mijn eitjes gaat doen. En dat de dokter dan weer een eitje in mama haar buik gaat terugzetten. En dan dat we moeten hopen dat het eitje met papa's zaad erin een baby gaat worden. Maar ook gelijk duidelijk gemaakt dat het niet altijd lukt.

(hij wilde meteen een bestelling voor een meisje plaatsen maar heb gelijk gezegt dat je dat niet kan kiezen) :inlove:

:lol: :lol: :lol: ochjee jannigje heb je er wat op kunnen verzinnen?

details komen een paar jaar later wel goed toch? :mrgreen:

spannend weer nathascha…

@poeizie wrote:

:lol: :lol: :lol: ochjee jannigje heb je er wat op kunnen verzinnen?

details komen een paar jaar later wel goed toch? :mrgreen:

spannend weer nathascha…
zie de reactie hierboven :mrgreen:

hahaha jannigje geweldig :inlove: :inlove:

@Jannigje wrote:

@cees77 wrote:
:lol: :lol: :lol: Jannigje. In jouw geval hoef je niet perse de bloemetjes en de bijtjes uit te leggen.

hihihihhi heb ik ook niet echt gedaan.
Ik heb nu meer uitgelegt dat papa zijn zaadjes beetje ziek zijn. En dat mama nu prikjes krijgt. En dat de dokter dan de eitjes uit mama's buik haalt en dat die de goede zaadjes in mijn eitjes gaat doen. En dat de dokter dan weer een eitje in mama haar buik gaat terugzetten. En dan dat we moeten hopen dat het eitje met papa's zaad erin een baby gaat worden. Maar ook gelijk duidelijk gemaakt dat het niet altijd lukt.

(hij wilde meteen een bestelling voor een meisje plaatsen maar heb gelijk gezegt dat je dat niet kan kiezen) :inlove:

hahahaahh heerlijk... ze begrijpen toch meer als je denkt
zou ook zo denken denk ik... als er zoveel kan dan kan er vast ook een bestelling naar keuze komen hahahha
geweldig :lol:

En nu maar hopen dat ie maandag tijdens het kringgesprek op school niet mijn verhaal na gaat vertellen :roll: :lol:

Hij heeft me al weleens in de kring nagedaan. Volgens de juf was het echt te grappig om te zien hoe hij nadeed hoe bang en hystirisch ik van spinnen word. :oops: :oops: :shifty:

hahaha van je kinderen moet je t hebben :inlove: :lol: :lol:

hej hej

Jannigje

:mrgreen: :lol: :lol: :inlove:

Vandaag is het nog steeds k.t (veel hoesten, pijn op de borst van het hoesten, keelpijn, snotteren enzo)

Kan ook niet echt goed zieken want gisteren hebben mijn ouders de sleutel van hun nieuwe huis gekregen

en ben daar nu 2 dgn geweest. Morgen weer.

Vanmiddag had Damian hele akelige hoestbuien waarbij hij het echt ontzettend benauwd bij had en heel erg moest kokhalzen

Doordoor zijn we toch naar de hap geweest.

Hij vond dat een beetje als kinkhoest klinken en sloot een lichte kinkhoest niet uit.

Maar waarschijnlijk is het gewoon een hele flinke verkoudheid.

Komt allemaal wel goed :wink:

en verder, tja we zitten nog steeds op het wachtbankje…jippie :liar:

:lol: :lol: :lol: Jannigje, heerlijk die bijdehandjes, het is idd te hopen dat hij dat niet op school na gaat vertellen :shifty:

Bigsby, :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Jannigje, :lol:

Chelleke, :hug: Beterschap!

Cees, spannend!

En ik ben er geheid een paar vergeten, maar ik moet me gereed gaan maken want we gaan zo weer naar mijn oma :kaars: Dus voor alle meiden die het nodig hebben :hug: :-*

:hug: :hug:

Voor alle dames hier een dikke :hug: :hug: :hug:

Vandaag is het zoontje van onze beste vrienden 1 geworden. Toch wel confronterend! We zijn een maand eerder gestopt met de pil, en hun hebben een heerlijk ventje van nu een jaar en wij staan nog steeds met lege handen!

Ik kan gelukkig heel erg genieten van het ventje en we zullen het vandaag ook wel heel gezellig hebben op zijn verjaardag!

Een hele fijne dag vandaag lieve dames!

twinnie :hug: :hug: :hug:

Vervelend h’e Twinnie, ik weet er alles van :hug: :hug:

Eens komt ook jou tijd, hopelijk eerder dan later…

aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ik voel me klote :cry: :cry: en zo gefrustreerd :cry: :cry:

IK WIL ZO GRAAG!!! EN NU!!!

@bigsby wrote:

aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ik voel me klote :cry: :cry: en zo gefrustreerd :cry: :cry:

IK WIL ZO GRAAG!!! EN NU!!!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ow Bigsby :frowning: :-* :hug:

Wat knap van je Twinnie dat je er zo mee om kan gaan :thumbup: Maar ik kan me voorstellen dat daar heel wat frustratie aan vooraf is gegaan.

Wij zijn gisteren op kraamvisite bij vrienden geweest. Ik kon dat babietje bijna niet aankijken :oops: Ik was heel blij dat ze niet vroegen of ik het even vast wilde houden. :shifty:

Meiden, ik snap jullie baalmomenten zooo goed… ik weet nog hoe ik mij voelde :hug: .

Maar eens zal het lukken~! Zie ook mijn onderschrift, 3 jaar gewacht en uiteindelijk met IUI gelukt… al had ik er totaal geen vertrouwen meer in !

Hoeveelste poging Lieke? en als ik vragen mag waarom lukt het bij jullie niet?

@bigsby wrote:

Hoeveelste poging Lieke? en als ik vragen mag waarom lukt het bij jullie niet?

1e poging, met hormonen overigens en die hebben mij volgens mij net dat zetje gegeven… Er werd niet echt een oorzaak gevonden bij ons, we hadden alle onderzoeken wel gehad (bloed, HSG, noem t maar op).

Jij bent ook met IUI bezig?