Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

:thumbdown: :frowning: :hug: :hug: :hug:

@mama van patty wrote:

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: na 33 dgn ongi!!bah,ik had alle kwalen,pfpfpfpffpfpfpf

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

oh wat ontzettend kl*te mama van :hug: :hug:

ik hoorde het net op de radio onderweg naar huis

ik dacht echt "waaaat?? en wat erg! "

hij was al een tijdje depressief en een kat in het nauw kan rare sprongen maken.

zat hij toch behoorlijk in de put :frowning:

arme isa en kindjes :frowning:

Ik kom ook weer even klagen hoor!

Alsof een Burn Out niet voldoende is, kregen we gisteren op het werk te horen dat een collegaatje ook een poging tot zelfmoord heb gedaan…Ze wilde rust in haar hoofd en niet meer nadenken. “gelukkig” besefte ze nadat ze de pillen in had genomen dat dit niet echt slim was en heeft ze een collegaatje gebeld die meteen de manager heeft ingeschakeld. Deze is naar haar toe gegaan en uiteindelijk is in het ziekenhuis haar maag leeggepompt :shock: Maar dat kon ik er ook nog wel bij hebben…

Vandaag ook een gesprek gehad met de Arbo arts maar wat ik daarvan moet denken weet ik nog niet :think:

Ook weet ik gewoon zeker dat ik niet zwanger ben…kan het niet uitleggen maar weet het gewoon…dus van mij mag ik nu wel ongesteld gaan worden, des te eerder zit ik weer in de volgende ronde…

Ik ben gewoon zo moe, zit totaal niet lekker in mijn vel…en heb het ook nog eens ijskoud!

zo dat lucht weer even op :shifty:

o ik vergeet helemaal te reageren

ja het is misschien nog vroeg… maar ben er mee bekent

en daarom er ook zo bang voor

maar het is bij dat bij vanmorgen gebleven

misschien innestelling?

ik heb iig geen pijn meer in mijn buik en rug

dus dat is al heel wat

Lakeisha sjee wat een heftig nieuws heb je gekregen zeg, dit kun je er zeker niet bij hebben nu je zelf niet goed erbij zit…sterkte :hug: :hug: :hug:

En ik kan niet wachten totdat t weekend om is, want dan is het snel dinsdag en dan weet ik zeker of er een terugplaatsing komt…en dan 2 wk zenuwpezen hihihi…wat moet een mens toch veel afwachten he :wall:

Lakeisha heffie zeg :hug: :hug:

Lakeisha, dit kan je er nu echt niet allemaal bij hebben, ik ben er voor je als je wilt praten dat weet je :hug: :hug: :hug:

Weet ik lieverd! :-* Dank je wel!

@Lakeisha wrote:

Weet ik lieverd! :-* Dank je wel!

Is de waarheid :-*

Je bent lief! En je weet het hé, dat geldt ook voor jou! :-*

Weet ik, en ik zal het nooit vergeten :wink: jij ook niet h’e?

Nee, ik zal het nooit vergeten :-*

waarom zie ik dit topic nu pas…?

wij zijn vanaf juni 2 jaar geleden bezig

:wall:

af en toe voel ik me gewoon grrrrrrr

Mijn eerste spuit zit erin. Gisteravond. Mijn ICSI avontuur is nu dus echt begonnen.

Lakeisha :hug: :-*

Ik baaaaal heel erg :evil:

Mijn lichaam heeft me zo voor de gek gehouden :evil: :evil:

Bigsby :hug: :hug: :hug:

Ziet :hug: :hug: :hug:

Jannigje spannend he meissie :hug:

Nou de zaterdag is eigenlijk ook al zo’n beetje om…nog 2 dagen afwachten…en dan hopen dat ik geen neg. telefoontje ga krijgen.

ziet: :hug: :hug: :hug:

Bigsby: wat ontzettend k*.t zeg. Had het zo voor je gehoopt :hug: :hug: :hug: :-

Natascha: tuurlijk krijg je geen negatief telefoontje. We blijven gewoon positief. :pray: :pray: :-

En het is idd wel spannend.

Ik had net een hele moeilijke opdracht. Mijn lieve 5 jarige knul vroeg laatst waar dat potje voor was. Ik dus beknopt uitgelegt dat de zaadjes van papa daarin moesten omdat de dokter wilde kijken of de zaadjes ziek zijn.

Vraagt hij nu net waarom volwassen mannen zaadjes in hun piemel hebben :oops: .

Ik dus uitgelegt dat de zaadjes van papa en de eitjes van mama een baby kunnen worden. (als 1 van de 2 geen zieke zaadjes of eitjes heeft)

Ja tuurlijk vraagt hij dat HOE de zaadjes van papa bij de eitjes van mama komen :roll: :wall: :lol: :lol:

Tja daar zit je dan :roll: :wink:

:lol: :lol: :lol: Jannigje. In jouw geval hoef je niet perse de bloemetjes en de bijtjes uit te leggen.

Spannend Natascha. Ik hoop dat je geen telefoon krijgt.

Ow Bigsby, wat vervelend die lichamen van ons :wall: :wall: :wall:

26 oktober hebben we intake bij de gyn. Geen idee wat me te wachten staat :think: . We laten het maar op ons afkomen.