Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

Goh ik durf eindelijk te klagen en te mopperen,ben ook best wel van slag aan het raken…

Ik ben wel al gezegend met 2 kinderen(7) en van(3)bij mijn ex man,maar

met mijn huidige man ben ik al 1 jaar en 2 maanden bezig :frowning: …Heb wel al 2 miskramen gehad(balen)met 8 en 12 weken…

Nu is mijn cyclus van slag en ben ik al bijna 8 weken niet ongi geweest,maar teste dinsdag negatief :evil:

Wel heb ik 2 weekjes terug(kan minder zijn geweest) een sliertje bloed gehad en de volgende dag wat oud bloed,en nu nog steeds geen aangekondigde ongi…Ik snap niets meer van mijn lijf en ben een btje de hoop kwijt!

Ben ik eindelijk gelukkig met een heerlijke man,kan ik hem geen kindje schenken!!

BALEN!

Zo dat ben ik even kwijt!

Kom lekker klagen hoor :-* :hug:

bah zou haast denken dat de goden mij hebben afgeluisterd

had vanmorgen wat bruin verlies… hoplijk zet het niet door

maar ja vrees het ergste

heb rechts onder in mijn buik steekjes in mijn buik en pijn in mijn onderrug en in mijn (.)(.)

moest ook echt even wat eten want was ook misselijk

maar afgezien van dit alles kan dus ook doorzetten in de :evil:

zucht waarom kan er gewoon niet gewoon duidelijk op je buik komen te staan na verloop vantijd een + of een - ofzo… zou veel makkelijker zijn :smiley:

hey meiden…

Helaas kom ik vaak in dit hoekje maar dan bij het ivftopic, ik zag opeens dit topic en wilde jullie even allemaal heel veel succes wensen en heel hard duimen dat jullie allemaal spoedig die felbegeerde positieve test in handen zullen hebben.

Tja t zal duidelijk zijn dat ook wij veel geduld moeten hebben en erg afhankelijk zijn van onze ivfpogingen…maar meiden houdt hoop, zolang er hoop is, is er een kans en zolang er een kans is, is er ook hoop.

T is en blijft moeilijk om iedere maand die teleurstelling te hebben, de frustratie die erbij komt kijken…iedere maand verteld je lichaam je weer wat anders waardoor je denkt dat t misschien wel zo kan zijn…en dan komen die rode :twisted: weer.

Ik heb die spanning nu niet van iedere maand hopen, wij hebben weer andere spanning…zijn er genoeg eitjes, is er een bevruchting, gaat de tp door, overleven de cryo’s…en gaat dan alles goed.

Soms ben ik t wachten ook zo enorm zat, wachten op een reële kans en als die kans dan komt verpest mijn lichaam het weer en moet ik daardoor weer wachten op een volgende kans.

Maar ik heb nog steeds goede hoop en zolang ik die heb vecht ik door, t maakt me alleen maar krachtiger…en ik heb hoop genoeg voor jullie allemaal.

dikke :hug: :hug: :hug: :hug: meiden

littlelovebug en natascha allebei ook dikke knuffel :hug: :hug:

het valt niet mee om zwanger worden

Balen dames :hug: :hug: :-*

Littlelovebug, dikke knuffel voor jou :hug:

Natasja, klaag maar lekker mee hoor! het maakt niet uit hoeveel kinderen je hebt. Het gaat erom dat je nog niet compleet bent :hug:

Poeizie, zal het niet een beetje erg vroeg zijn?

Ik had eerder altijd gelijk na mijn ei last van mijn (.) (.) maar de laaste 2 rondes had ik dat pas 2 dagen voor mijn NOD. Nu heb ik dus nergens last van :think:

@poeizie wrote:

zucht waarom kan er gewoon niet gewoon duidelijk op je buik komen te staan na verloop vantijd een + of een - ofzo… zou veel makkelijker zijn :smiley:

Dat zou inderdaad wel fijn zijn jah :smiley:

Maar dikke knuf meis :hug:

Hej Natas

Welkom meis, ook een dikke knuf voor jou en heel veel duimpjes!!!

Ik klaag vandaag over mijn verkoudheid en keel…pffff wat kan een mens zich daardoor kl.ten voelen zeg, blegh.

Alles zit potdicht, hoesten en een zere keel. Mijn arme mannetje ook.

We gaan samen meer eens even lekker onder de warme douche :-*

Chelleke, gatsie wat beroerd, beterschap :hug: :hug:

Komt wel goed :-*

Ik zit hier met open mond te kijken.

Antonie Kamerling heeft gewoon zelfmoord gepleegd! I’m in shock. :shock:

dank jullie wel meiden…

en idd t maakt niks uit hoeveel kids je hebt, zolang die wens er is duurt t wachten soms enorm lang.

hee angel lieverd dikke knuff voor je keel en verkoudheid.

huh?? wat antonie Kamerling is dat een grap? ik ga ff googlen

Ik zat ook net het artikel op nu punt nl te lezen :shock: :shock:

Wat erg voor zijn vrouw en kinderen :cry: :cry:

omg ik lees t idd net op google…afschuwelijk zeg voor zijn vrouw en kindjes

Ik hoorde het ook eerder vanochtend…Als ik me probeer in te denken wat dit met zijn vrouw, kindjes en andere nabestaanden moet doen… :cry:

:kaars:

@Natascha1975 wrote:

hee angel lieverd dikke knuff voor je keel en verkoudheid.

:-* :-*

Ik hoorde het ook net op de radio, daar krijg je gewoon kippenvel van. Mijn eerste gedachte was ook, wat vreselijk voor zijn vrouw en kinderen!

Bleegh ik heb geen zin maar vandaag, was het maar een paar uur later :roll:

Ik heb last van mijn ogen en mijn hoofd

Owjee :hug: :hug:

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: na 33 dgn ongi!!bah,ik had alle kwalen,pfpfpfpffpfpfpf