Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

spannend depke… :pray:

ik had toen ik zwanger van de 1ste zwanger wilde worden toen ik clomid gebruikte mijn ei rond dag 16 dus dat nu mijn test bij dag 14 ook positief uitsloeg was ik niet zo heel erg verrast

eerder dat ik zo’n grote folikel had bij dag 9

dus het zal er nu om hangen denk ik

ga morgen bloedprikken en dan is het weer wachten

het is voor mij voor het eerst dat ik zo ver in mijn cyclus zit zonder een doorbraabbloeding te hebben gehad

dat is echt iets waar ik aan de ene kant zo blij mee ben maar aan de andere kant maakt het me onrustig :shifty:

het word dan in ene best spannend

Ik zit nu op dag 11…

Is het heel gek dat ik nu een soort van zenuwachtig wordt? Dit wordt een slechte wachtronde voor mij vrees ik hoor…Veel te gefocussed op vanalles straks. Argh!

Ben benieuwd bij jou hoor poeizie!

Debke, zo gaat het een lange wachtperiode voor jou worden :roll: Maar goed ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al vanaf mijn inseminatie echt zat af te tellen :shifty: Bij mij komt dat omdat ik nu weer hoop heb.

Gelukkig eet Luca nog goed (ff afkloppen) maar als hij een dag niet wil eten dan zeggen wij “prima maar je blijft wel netjes aan tafel zitten totdat wij klaar zijn”

Ja, da’s hier dan niet anders vrees ik Bigsby. Als je zo zeker weet dat je op het juiste moment op de juiste plek was zeg maar… :wink: , dan is de hoop toch duidelijker aanwezig dan anders vrees ik.

Maar goed, ik ga me nu nog niet druk maken om de wachtweken. Eerst maar eens een ei benutten :mrgreen:

zo is dat dekpe :mrgreen:

bigsby voor jou dus ook weer spannend

nog 5 dgn te gaan

hier nog 8… pffff ik vind het rete spannend

:lol: :lol: :lol: hebben jullie ook door dat ons klaagtopic nu ook al een duimtopic is geworden?

Oke on topic:

Ik baal dat de dagen nog zolang duren ook al gaan ze snel :wink:

mopperdemopper!

Ik baal dat ik van de pregnyl zere (.)(.) krijg!

Ow da’s inderdaad balen Krabje! Al hoop ik dat ze blijven voor je hoor, die zere (.) (.)

@Krabje wrote:

Ik baal dat ik van de pregnyl zere (.)(.) krijg!

:lol: :lol: :lol:

Oh ja dat is echt balen :wink:

ik baal ervan dat allerlei vage kwaaltjes ook kunnen wijzen op een naderende ongi :wall: :mrgreen:

Ow ja, daar baal ik ook van! Hier is het iedere maand hetzelfde…licht misselijk, wat steekjes en krampjes, zere boobs…en toch weer iedere keer ongi. Voor mij zijn dat dus geen zwangerschapskwaaltjes en toch…toch hoop ik daar iedere maand weer op…dat het opeens wel zwangerschapskwaaltjes zijn ofzo :roll:

Ze lijken ook zo op elkaar die symptomen (bij mij in ieder geval). Het is iedere keer weer spannend.

En als we niet blijven duimen, dan wordt het nooit wat toch? Hoe lang het ook duurt, je hoopt er iedere keer weer op.

Poeizie, fruit is hier ook een probleem. Daarom koop ik altijd knijpfruitjes en die eet hij helemaal op!

maar dan moeten wel wel eindigen met een :thumbup: hooor

anders word het niks… of is dat bijgeloof ? :roll:

Nee, dat klinkt helemaal niet als bijgeloof :angel:

Het is idd balen dat die klachten zo algemeen zijn, al moet ik zeggen toen ik geen hoop meer had ik ook niks voelde :wink:

En ik baal ervan dat we allemaal in dit schuitje zitten en allemaal overal van balen.

Meiden een hele dikke knuffel voor jullie!!!

En ik baal dat ik een voicemailbericht van het ziekenhuis had dat de kijkoperatie 12 oktober niet kan doorgaan. Ik moet morgen terugbellen, maar het wordt waarschijnlijk 19 oktober. Nog een week extra in spanning :frowning:

Daarbij mag ik de eerste nacht thuis niet alleen zijn en is vriendlief de week van 19 oktober niet thuis. Hij moet werken en kan waarschijnlijk ook geen vrij krijgen. Wat een rotdag vandaag!

pssst… ik heb me net verlost van mijn bh … mijn hemel ik heb mega zere boobies (.)(.) … het helpt alleen maar half :roll:

maar de goden verzoeken doen we niet he? :mrgreen:

We gaan nergens op vooruit lopen, maar ik vind het wel spannend voor je :thumbup:

Dikke knuffel meiden :-* :hug:

ps:

Nieuwe vakantiefoto’s :oops: :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4694274#4694274