Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

@Chelleke wrote:

:thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: meiden

Hier de 1e 2 dagen van de vakantie :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=93983

Chel, wat een mooi mannetje is die Damian van jou toch :inlove:

@mama van patty wrote:

meiden succes allemaal…

wat is het toch vervelend he dat wachten!!!gek van!

ik zit hier ook te wachten,heb al sinds vorige week woensdag buikpijn,nu nog,dus dacht me GRGRGR dag komt dr aan,maar tot nu is die dr nog niet!!

heb ook geen normale cyclus,dan 27.28.29.30,31!!bah bah!

zit nu op dag 28,morgen denk ik testje dr tegen aan gooien(de zoveelste in al die jaren,Had met dat geld wel een wereldreis van jaren kunnen maken :o )

had zaterdag al test gedaan,maar te laat gekeken,denk dat ik na 20 min keek mini mini licht streepje!dus zondag nog een x test,maar hele kleine plas,en helaas zag ik toen helemaal niks!!!helaas…

zo ik heb even gemopperd,liefs

Spannend! De duimpjes draaien hier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Elle wrote:

@Chelleke wrote:
:thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: meiden

Hier de 1e 2 dagen van de vakantie :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=93983

Chel, wat een mooi mannetje is die Damian van jou toch :inlove:

Dank je wel :inlove: :-*

@mama van patty wrote:

meiden succes allemaal…

wat is het toch vervelend he dat wachten!!!gek van!

ik zit hier ook te wachten,heb al sinds vorige week woensdag buikpijn,nu nog,dus dacht me GRGRGR dag komt dr aan,maar tot nu is die dr nog niet!!

heb ook geen normale cyclus,dan 27.28.29.30,31!!bah bah!

zit nu op dag 28,morgen denk ik testje dr tegen aan gooien(de zoveelste in al die jaren,Had met dat geld wel een wereldreis van jaren kunnen maken :o )

had zaterdag al test gedaan,maar te laat gekeken,denk dat ik na 20 min keek mini mini licht streepje!dus zondag nog een x test,maar hele kleine plas,en helaas zag ik toen helemaal niks!!!helaas…

zo ik heb even gemopperd,liefs

ohhh lieverd :hug:

maar toch is een cyclus tussen de 25 en de 35 dgn niet abnormaal

als je van alles het gemiddelde neemt dan kom je uit op een gemiddelde van 29 dgn…

maar het is heel iritant als je gedult zo op de proef word gesteld

hier baalde ik er zo van dat ik iedere keer zo van dat mijn cyclus na 19 dgn weer bloedingen gaf … ben nu dan ook in spanning want ik hoop toch zo dat ik deze keer wel door de clomid een goede clyclus heb :pray:

:twisted: ja je word niet goed van zo een rare cyclus,bleh!!!

nou me dag is dr nu nog niet…

me (.)(.)doen pijn,maar ja me buik ook(zeurende)maar dat kan ook zijn dat me dag dr wel aan zit te komen…

bahhhhhhhhhhhhhhhhhhh…

wel fijn zo een mopper pagina hihihihih…

ik hoop dat iedereen snel duidelijkheid heeft…

heb zondag testen besteld dus hoop stiekum dat ze vandaag binnen komen :wall: lies allemaal

Dikke knuffel voor iedereen :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Wat is het toch een ellende h’e dat zwanger proberen te worden :evil:

Nog een paar dagen en dan kan ik weer sjaggie worden omdat het weer niet gelukt is :roll:

Debke…hele hele hele dikke :-* meid! Ik hoop zo ontzettend dat jullie snel weer mogen gaan genieten! (naja, na een week of 12 dan :angel:)

Bigsby, ook kijk ik vaak hoe het met jou gaat…volgens mij was je ook een 1e kwartaal 2007 stopper :think: (ik heb nooit echt actief meegeschreven, wel meegelezen :angel: )

Hopelijk heeft de IUI net het zetje gegeven wat jullie nodig hadden :pray:

@bigsby wrote:

Dikke knuffel voor iedereen :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Wat is het toch een ellende h’e dat zwanger proberen te worden :evil:

Nog een paar dagen en dan kan ik weer sjaggie worden omdat het weer niet gelukt is :roll:

Het is een verschrikking. Ik word er echt een labiel wrak van. Vandaag barste ik bijna in tranen uit toen een collega een beetje fel op mij reageerde :evil: Mjin gevoel zegt namelijk dat het deze maand weer niet gelukt is en daar word ik boos en verdrietig en gefrustreerd van. Ik heb gewoon geen zin meer om te vrijen omdat het alleen nog maar om zwanger worden draait in mijn hoofd :wall: :wall:

ik heb een paar keer deze week de vraag gehoord van clienten

"zeg ben jij in de verwachting? " dan heb ik zoiets van slik :shifty:

en eigenlijk vind ik het dan ook naar om nee te moeten zeggen

je wil zo graag he…

hopelijk hebben ze een 6de zintuig en krijgen ze over 10 dgn gelijk :pray: :mrgreen:

@poeizie wrote:

ik heb een paar keer deze week de vraag gehoord van clienten

"zeg ben jij in de verwachting? " dan heb ik zoiets van slik :shifty:

en eigenlijk vind ik het dan ook naar om nee te moeten zeggen

je wil zo graag he…

hopelijk hebben ze een 6de zintuig en krijgen ze over 10 dgn gelijk :pray: :mrgreen:

He wat vervelend en confronterend :hug: :hug:

Maar idd, hopelijk hebben ze gelijk :pray: :pray: :pray:

@mayo28 wrote:

Debke…hele hele hele dikke :-* meid! Ik hoop zo ontzettend dat jullie snel weer mogen gaan genieten! (naja, na een week of 12 dan :angel:)

Bigsby, ook kijk ik vaak hoe het met jou gaat…volgens mij was je ook een 1e kwartaal 2007 stopper :think: (ik heb nooit echt actief meegeschreven, wel meegelezen :angel: )

Hopelijk heeft de IUI net het zetje gegeven wat jullie nodig hadden :pray:

Klopt ik was/ ben idd 1e kwartaalstopper, en was toen binnen 3 maanden zwanger :mrgreen: Ik kan me niet herinneren dat jij meeschreef idd :think:

Cees, ik herken dat gevoel, een paar dagen voor mijn NOD wordt ik ineens sjaggie omdat mijn gevoel zegt dat het niet raak is. Tegen die tijd dat mijn ongie doorbreekt ben ik daar alweer overheen :wink: Je kunt natuurlijk ook niet doorgaan met sjaggie wezen :roll:

Ik heb al een paar dagen (vanaf mijn ei) last van mijn buik, en steeds (banden) pijn in mijn liezen. Ik durf er niks van te :think: Ik weet nog van die tijd dat ik nog hoop had dat ik elke maand barstte van de kwaaltjes en dan toch ongesteld werd :roll:

Poeizie, jeetje wat vervelend dat mensen dat aan jou vragen, ik durf dat dus echt nooit te doen. Ik heb vaak last van mijn darmen en dan gaat mijn buik helemaal opzetten (normaal heb ik bijna geen buik gelukkig) laatst had ik een strak jurkje aan, nou toen kreeg ik die vraag ook hoor :roll: Zo leuk vond ik dat niet!

Dikke knuffel meiden :hug: :hug:

Pffff ik heb zo’n keelpijn. Ben nu 2 dgn flink aan de paramolletjes en strepsels maar werkt voor geen meter, blegh!

Maar goed, dag 3 en 4 van de vakantie staan ook online :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4692058#4692058

he jakkes keelpijn… het heerst enorm he

iedereen om me heen is aan het snotteren en hoesten

zag bij tygo dat zijn amandelen ook wat waren opgezwollen

gelukkig geeft hij geen zieke indruk

hij heeft zelfs beter gegeten als anders :shock:

naast patat, pannekoeken, poffertjes, pizza en pasta heeft hij zowaar nu een paar happen hutspot en een halve gehaktbal op :thumbup:

hopelijk komt hij nu langzaam uit de fase van niet warm willen eten

het was eerst alleen maar brood

Ow dat is dan heel netjes van hem :clap: :thumbup:

Lijkt me lastig als hij niet warm wilt eten, eet hij niks dan?

Chel, beterschap :hug: Hopelijk ben je er snel weer vanaf!

hij eet dan geen warm maar ik schep wel altijd iets vooor hem op en laat het staan tot wij klaar zijn met eten heeft hij er nog niets van gegeten dan gaan we verder met het toetje en dan eet hij wel een schaaltje vla ofzo

hij eet gewoon smorgens en smiddags brood dus komt niet om van de honger

hij vraagd ook niet om eten savonds

het is ook geen snoeperd ofzo je maakt hem al blij met een droge cracker

nu eet hij dus 2x in de week warm ofzo

dus dat is al beter als eerst…

langzaam aan gaat het wel goed komen :mrgreen:

Chelleke, beterschap.

Bigsby, vandaag is de off-modus weer uit :wink: Voel me een stuk beter gelukkig :mrgreen: Ik ga in ieder geval voor je duimen. Nog een paar dagen en we weten meer :pray:

Poeizie, dat zou echt niets voor mij zijn een slechte eter. Ze zeggen dat je het los moet laten en volgens mij lukt jou dat aardig :clap: :clap: :clap: Ikzelf zou hem constant proberen te dwingen. Maar gelukkig heb ik een goede eter :wink:

nou weet je wat het is… wij hebben dat ook gedaan

dwingen en hem dan toch een hap proberen in zijn mond te krijgen

wat leide tot krijsen, gillen en hij wilde gewoon niet meer aan tafel zitten

en terecht natuurlijk

heb het heel moeilijk gevonden om er niets meer van te zeggen en het op zijn beloop te laten gaan

en nu komt hij langzamerhand zelf met dingen die hij wil proeven sinds we hem zelf laten beslissen of hij iets eet of niet

ook vind hij het leuk om in potten en pannen te roeren

dus hij helpt om de aardappels die ik schil in de pan met water te doen

helpt bij het roeren van de pastasaus en dat soort dingen

heb ook regelmatig koekjes en cub cakes met hem gemaakt

vind hij ook prachtig

eigen brood maken in de broodbak machine (ook al was hij al fan van brood) dat soort dingen

hij heeft tot 1,5 jaar altijd alles gegeten… het was net een vuilnis vat

en langzamerhand is het toen minder geworden en met 2 luste hij een tijd gewoon helemaal geen warm eten meer

ook fruit is een ramp… hij eet dus alleen maar banaan en soms als hij een goede bui heeft een stukje peer

maar dat was ook voorheen heel anders…

denk dat het vanzelf wel weer goed komt…

hij drinkt dan wel weer zelf gemaakte fruitsapjes maar stukken fruit dus niet

Hi meiden!

Allereerst…Mayo, dikke :-* !

Chelleke, beterschap! Ik heb het net weer achter de rug geloof ik. Is niet fijn! :hug:

Bigsby, ik duim me suf voor je hoor!

Ik ben een beetje in jubelstemming…Ben nog druk bezig met ovutesten en hoewel er dus altijd al een duidelijk streepje te zien was, werd die van daarnet echt duidelijk! Nog net niet gelijk aan het controlestreepje, maar toch…mijn ei is onderweg! :mrgreen:

Later dan ik zelf verwacht had, maar goed, beter laat dan nooit! Kunnen we nu in ieder geval heel gericht aan de slag! :pray: