Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft :hug: :hug: :hug:

Elle, balen dat je ongesteld ben geworden :hug: :hug:

Elle, wat balen! :hug:

Hier nog steeds in de weer met ovutesten. Vooralsnog lijken ze nog iedere dag redelijk gelijk wat uitslag betreft. Negatief dus. Al dacht ik (maar misschien hoop ik teveel) dat het streepje van vandaag toch wat “steviger” was dan van de vorige dagen. We’ll see…

Verder…het is oktober. Eigenlijk was ik deze maand uitgerekend. Stiekum valt het me met vlagen zwaar… :cry:

:hug: :hug: :hug: voor jou depke

Debke :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@Debke wrote:

Elle, wat balen! :hug:

Hier nog steeds in de weer met ovutesten. Vooralsnog lijken ze nog iedere dag redelijk gelijk wat uitslag betreft. Negatief dus. Al dacht ik (maar misschien hoop ik teveel) dat het streepje van vandaag toch wat “steviger” was dan van de vorige dagen. We’ll see…

Verder…het is oktober. Eigenlijk was ik deze maand uitgerekend. Stiekum valt het me met vlagen zwaar… :cry:

:hug: :hug: :hug:

Hoe is t met jou bigsby? Merk je al iets?

Debke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:-* meiden! Lief!

Debke, wat een rotgevoel :hug: :hug:

Elle, balen zeg :twisted: :hug:

Hier met de ovutesten weer geen positief resultaat behaald. Ik snap het niet meer :think: Vrijdag heb ik een afspraak bij de ha.

Hier ben ik weer in die ellendige wachtweken beland. Vanmorgen de 7e iui gehad…

breek eventjes in…

Debke, oktober is geen leuke maand voor jou. Logisch dat 't je zwaar valt. Het had anders moeten zijn. En toch steeds weer bij ons komen koekeloeren of er nieuws is. Je bent zo’n topper, hopelijk lees ik 'n keer nieuws van jou :pray:

Dikke :hug:

Bigsby, voor jou ook 'n :hug: en ik :pray: zo voor je dat de dip wegblijft aankomend weekend!!

:hug: voor de andere meiden!!

breek gauw weer uit

Elle, ach ik voel de gewone dingen, niks bijzonders volgens mij :roll: :wink:

En hoe’st met jou?

Kaatjes :-*

Kaatjes… :-* :-* :-* Superlief!

@Krabje wrote:

Hier ben ik weer in die ellendige wachtweken beland. Vanmorgen de 7e iui gehad…

Spannend Krabje! Ik duim voor je mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@bigsby wrote:

Elle, ach ik voel de gewone dingen, niks bijzonders volgens mij :roll: :wink:

En hoe’st met jou?

Kaatjes :-*

Jammer… nou ja, je hebt nog 7 dagen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Met mij is t goed hoor, ik wordt alleen steeds zenuwachtiger voor volgende week dinsdag.

Debke: :hug: :hug: :hug:

Krabje: Mijn duimen draaien volop :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Bigsby: ook voor jou draaien mijn duimen :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Janigje, jij mag ook al overmorgen beginnen zie ik in je onderschrift. Spannend joh! Hoe is het verder met jou? Ben je al beter?

:thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: meiden

Hier de 1e 2 dagen van de vakantie :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=93983

meiden succes allemaal…

wat is het toch vervelend he dat wachten!!!gek van!

ik zit hier ook te wachten,heb al sinds vorige week woensdag buikpijn,nu nog,dus dacht me GRGRGR dag komt dr aan,maar tot nu is die dr nog niet!!

heb ook geen normale cyclus,dan 27.28.29.30,31!!bah bah!

zit nu op dag 28,morgen denk ik testje dr tegen aan gooien(de zoveelste in al die jaren,Had met dat geld wel een wereldreis van jaren kunnen maken :o )

had zaterdag al test gedaan,maar te laat gekeken,denk dat ik na 20 min keek mini mini licht streepje!dus zondag nog een x test,maar hele kleine plas,en helaas zag ik toen helemaal niks!!!helaas…

zo ik heb even gemopperd,liefs