Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

@Debke wrote:

Dat wist ik dan wel Lakeisha!

In de bijsluiter staat ook duidelijk dat de test negatief is als het teststreepje lichter is dan de controlestreep (en dat is ie, maar niet heel veel).

Ik ben gewoon zo iemand die het naadje van de kous wil weten. In het kader van ALS ik dan eenmaal zover ben dat ik tests ga gebruiken, dan wil ik er ook alles van weten! :oops: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@cees77 wrote:

Dat merk heb ik ook. Misschien toch een proberen midden op de dag. Is idd wel lastig op werkdagen. Ik zie mezelf al met mijn bakje naar het toilet lopen :lol: :lol: :lol:

Ik nam het altijd overal mee :oops:

Ook op vakantie, bij de toren van pisa en langs de weg in ergens in Italië een bekertje :oops:

Lijkt me heelijk even mopperen… Al wilde ik natuurlijk dat het niet nodig was.

Wij zijn vanaf juni 2008 gestopt met de pil, mijn cyclus kwam niet op gang na jaren aan de prikpil gezeten te hebben. In december 2009 bleek het goed op gang te zijn want toen bleek ik zwanger te zijn.

Nu ruim twee jaar later heb ik 3 miskramen achter de rug en ben ik er helemaal klaar mee bah.

Al heel veel onderzoeken gehad na de 2e mk waar niks uit is gekomen en nu na de 3e mk de optie om naar het amc te worden doorgestuurd. Daar kan ik mezelf nog niet toe zetten, weer een nieuwe kerel tussen mijn benen, weer onderzoeken, weer onzekerheid ik ben zo klaar met die polonaise aan mijn lijf en dus besloten om het nog een keer te proberen. Nu dus in afwachting wat komen gaat. Laatste mk was eind september en ik ben nog niet ongi geweest dus het is weer spannend.

@Chelleke wrote:

@cees77 wrote:
Dat merk heb ik ook. Misschien toch een proberen midden op de dag. Is idd wel lastig op werkdagen. Ik zie mezelf al met mijn bakje naar het toilet lopen :lol: :lol: :lol:

Ik nam het altijd overal mee :oops:

Ook op vakantie, bij de toren van pisa en langs de weg in ergens in Italië een bekertje :oops:

:lol: :lol: :lol:

Kom ook nog even langs miepen hoor…

Eigenlijk had ik eergisteren mijn 3e kindje moeten krijgen, maar in plaats daarvan krijg ik dinsdag om 15:30 een hysteroscopie :cry: Het is ktweer en de kinderen zijn al 2 weken chagrijning met mij :? Elke ochtend is het een strijd om netjes om 8:15 op school te zijn en probeer ik alles op het moment zonder tranen te doen, maar het lukt niet zo best… Mijn lontje is kort en daardoor huil ik snel en om niks!

Ook heb ik een reactie ontvangen op een klacht die ik in het ziekenhuis heb ingediend tegen een echoscopiste en die is helaas geheel in lijn der verwachting :roll: Mevrouw herkent zich niet in deze klacht en vindt het héél vervelend dat ik het zo heb opgevat. Zij deed alleen maar haar werk, yeah right!!! Ze staan wel open voor een gesprek met mij :roll: Nou dankje de koekoek :hand: Dan wordt het over tafel haar woord tegen het mijne en daar koop ik niks voor. Ik zou graag willen dat ze haar gedrag en grove taalgebruik erkent en haar excuses maakt, maar ja dat gaat niet gebeuren natuurlijk :wink:

Zo nu ga ik even snel naar school want om 11:45 staat smurfie buiten!

:-

Kimmie :frowning: :hug:

Chelleke, ik zie het al helemaal voor me :lol: :lol: :lol:

Vandaag dag 13 van mijn cyclus en ovutest geeft nog steeds geen uitslag. Zelfs geen licht streepje :think:

kimmie :hug: voor jou

hier dag 14 en ik had een raar onderbuik gevoel

ergens spookte het al door mijn hoofd… ik ben te vroeg getest…

ik heb nog een zooi ovu testen liggen dus ik dacht laat ik eens de proef op de som nemen

en ja hoor positief! dus ik heb pat ingelicht dat we aan de klus gaan zonder veiligheidshelm :mrgreen:

ik ging trouwens al helemaal twijvelen toen ik op de freya site las dat een folikel wel 30mm kon worden en dan op moment van springen staat

dus toen gingen bij mij belletjes rinkelen omdat die van mij bij dag 12 25mm was (ik mis een eureka lampje :mrgreen: )

@ Bloempje30

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@ Kimmie

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@ All

:pray: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik zit vandaag op dag 8 geloof ik, word tijd om weer langzaam aan met het klussen te beginnen. Al heb ik 2 dgn barstende koppijn dus zie het vanavond nog wel :wink:

je weet wat de beste remedi tegen hoofdpijn is he :wink:

Yvonco, helaas heb ik geen antwoord voor je, sorry!

Wel raar dat je eitje kleiner is geworden :think:

Kimmie, wat kl*te voor je zeg :hug: :hug:

Ik test ook altijd op het werk, ik ga vroeg naar de wc s’ ochtends en test 3 uur later (zonder wat gedronken te hebben, behalve 1 bak koffie :mrgreen: ).

Bij mij zijn ze altijd heel duidelijk, ik zie ook gelijk wanneer hij positief wordt. Ik test meestal ook maar 2 dagen omdat ik de klok gelijk kan zetten op wanneer hij positief is (dag 12 of 13)

En ik heb zoveel om te klagen…alleen heeft het toch geen zin :roll:

Hey dames, ben ik weer.

Sorry heb het een beetje druk gehad de afgelopen dagen.

Hier niet veel te vertellen, moet morgen naar het zh voor een FM. Dus maar ff afwachten.

Voor iedereen hier een dikke :hug: :hug: :hug:

Hoe ging het Twinnie? enne heb jij je banner staan op wanneer je je ei verwacht of zo :think:

Vandaag ging ik dus met mijn bakje en mijn staafje in mijn broekzak naar het toilet. Ik voelde me zo dom :stuck_out_tongue: maar goed, de test gaf geen positieve uitslag. Dus nog geen ovulatie denk ik, hoewel het wel zo voelt :think:

Sorry ticker was nog niet aangepast! Nu wel!

Vanmorgen was de grote eiblaas niet meer te zien, er zaten wel twee grote aan elkaar, dus ze denken nu dat het vorige week ook uit twee heeft bestaan. Nu stelde de Gyn voor om een kijk operatie te doen om te kijken of het geen cyste is, maar gelukkig zei de verpleegkundige dat ze het liever nog ff wil aan kijken tot woensdag. Ik moet nu wel een hogere dosis hoger van de Puregon, want verder was er nog niets gegroeid.

Dus nu moet ik woensdag weer terug voor een FM.

Cees succes nog ff met testen, hoop dat ie snel positief is!

Yvonco, ik heb nog nooit gehoord dat ze kleiner zijn geworden. Waren het niet gewoon oude dan? Die verschrompelen op een gegeven moment toch?

Hopelijk komt het niet zover dat je een kijkoperatie moet Twinnie :hug:

Ff geen puf om alles terug te lezen, daarom voor iedereen die het kan gebruiken even een welgemeende :hug: :hug:

Ook nog even klagen:

Gisteren ongesteld geworden. Zo hevig dat ik er ziek van was (en dat heb ik anders nooit). Ik heb lekker een dagje zielig en moe in bed gelegen.

Natuurlijk wist ik wel dat het er aan zat te komen, maar toch hoopte ik ergens dat er een wonder was gebeurd. Nu ontkom ik niet meer aan de kijkoperatie over 1,5 week :frowning:

:hug: voor Elle :hug:

een mopper pagina wat fijn:-)

hier dus ook lang duren niet lukken,niet blijven zitten pfpfpfpfp…

2006 moeder van p[rachtige docter geworden!

zonder pil door gegaan,met het idee,ach als we geluk hebben misschien snel weer zwanger,NOT!!!nu einde 2010 bijna en helaas nog geen zusje of broertje voor onze meid,pfpfpfpffpffp

dit jaar wel weer miskraam gehad!februari met 6 wkn!

balen balen…

lieve meiden wens jullei allemaal sterkte en hoop dat we ooit met ze alle,een onderschrift hebben MET JAAAAAAA ZWANGER!

Hallo mama van patty mopper maar lekker mee…niets is fijner om lekker van je af te mopperen…zonder dat iemand je veroordeeld op je gevoel die je er bij hebt.

En ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger mag zijn!

@Elle wrote:

Ff geen puf om alles terug te lezen, daarom voor iedereen die het kan gebruiken even een welgemeende :hug: :hug:

Ook nog even klagen:

Gisteren ongesteld geworden. Zo hevig dat ik er ziek van was (en dat heb ik anders nooit). Ik heb lekker een dagje zielig en moe in bed gelegen.

Natuurlijk wist ik wel dat het er aan zat te komen, maar toch hoopte ik ergens dat er een wonder was gebeurd. Nu ontkom ik niet meer aan de kijkoperatie over 1,5 week :frowning:

:hug: :hug: :hug:

mama van patty welkom en ook dikke :hug: