Het is bijna juli!!!

Ik ben 37 nala.

En mijn vriend heeft het alleen aan zijn beste vriendin verteld, geloof ik. En ik aan veel te veel mensen natuurlijk… :oops: Ik ben ook zo blij! Maar ik heb nog geen vervelende vragen gekregen. Het toeval wil dat een aantal vriendinnen van mij ook zwanger zijn, dus als ik vragen heb, kan ik daar terecht. Dat is wel erg fijn.

Puk, die pijnstillers zijn inderdaad niet mis, maar het is voor het goede doel denk ik dan maar. :expressionless:

Hoe voel jij je verder? Geen zwangeschapsymptoompjes? Ik had allang een test gedaan, denk ik. Maar ja, ik heb wel een superregelmatige cyclus…

Hoi meiden, even een kort berichtje: zit n.l. middenin een spreekuur op mijn werk… Bij de DA bij ons kun je ook gewoon een test uit het schapje pakken. Staat bij de condooms e.d.

Groetjes Stiekem

hoi neknaa,

Het is ook lastig om het voor je te houden, maar ik ken mensen die er 6 jaar over hebben gedaan en dan wil je echt niet iedere keer horen of het al gelukt is.

Zal dit jouw eerste zwangerschap worden?

Bij mijn vriend in de familie komt het openruggetje voor, wat overgedragen kan worden op een meisje, dat maakt het dus wel extra spannend :pray: .

Na navraag bij de arts, moet ik gewoon gezond leven en foliumzuur nemen net als ieder ander die zwanger wil worden.

Krijg wel extra controle’s als het zover is.

Hoi meiden,

Nou, ik kon het niet meer houden vandaag, ik heb het aan een oud-collegaatje verteld. Verder weet een goede vriendin van me ervan. Eigenlijk twee, maar eentje ervan woont in het buitenland, dus die zie ik voorlopig toch niet. Ik denk dat we het onze ouders zouden vertellen als ik rond de 2 maanden zou zijn en verder dus nu al een paar goede vrienden. De rest zeker pas na drie maanden…

Groetjes Garfield

Hoi Ladies,

Nou vandaag dan een testje gekocht en uitgeprobeerd… Helaas niet zwanger!!!

Had het eigenlijk wel verwacht hoor… Had verder geen kwaaltjes of zo en op de ene of andere manier voelde ik me ook nog niet zwanger… raar idee he??We hebben eigenlijk voor de zekerheid even getest, omdat mn ongi wel erg laat komt, blijkbaar… Nou ja, de klap komt eigenlijk niet zo hard aan… Volgende keer beter…!!

Mijn vriend en ik zullen het grote nieuws pas na 3 maanden vertellen. tenminste… dat zeggen we nu… Als het zover is, weet ik niet of we het grote nieuws zolang voor ons kunnen houden…

Wel lekker eigenlijk zo’n site… Kon ik toch nog even mn verhaal van de test aan iemand kwijt… :stuck_out_tongue:

Enne, Nala… ik ben 30 en kom uit de omgeving van Rotterdam…

Puk…

Jammer Puk, dat de test negatief was. Ik had precies hetzelfde, ik voelde ook helemaal niets bijzonders en heb daarom ook geen tweede test gedaan. Hoefde ook niet meer, want toen kwam het gedonder al… en niet zo’n beetje ook! Net als toen ik nog niet aan de pil was, weet ik me nu opeens weer te herinneren. Hopelijk valt het de volgende keer mee. Nou ja, hopelijk voor lopig helemaal geen volgende keer natuurlijk!!

Groetjes Garfield

jammer Puk, maar je weet het nu wel zeker.

Ik ga nu genieten van een welverdiende vakantie in Italië.

We gaan daar ook druk klussen en kijken of het lukt!!! Tot over twee weken.

Veel liefs, Chantal.

Hee meiden,

Ik zeg tegen niemand dat ik ben gestopt met de pil. Ik wil inderdaad niet constant van die verwachtingsvolle blikken krijgen. Maar ik vind het erg moeilijk hoor!! Nog moeilijker lijkt het om mn mond te houden als je eenmaal zwanger bent!

Ik heb lekker weekend! Heerlijk zo op donderdagavond.

Ikke80

Garfield,

Jij hebt ook al een testje gedaan??

Na hoeveel dagen kwam je ongi alsnog???

Momenteel zit ik op 39 dagen na mn laatste pilongi…

Niet zwanger en ook niet ongesteld dus… Nou ja, dat laatste zou opzich een voordeel zijn…onder normale omstandigheden dan, niet als je zwanger wilt worden… :?

Puk…

Hoi Puk,

Nog steeds niet ongi? Irritant zeg! Ik moet morgen als het goed is, ik ben benieuwd hoor!

Iedere keer als ik nu hier kijk, wordt ons aantal groter en groter… :shock: .

Wel leuk hoor met zoveel meiden te kletsen.

Ik hoop dat wij ook binnenkort voor het echie gaan. Hubbie begint weer een beetje te twijfelen… :frowning:

Als we een ander huis hebben wil hij eerst een half jaartje proberen rond te komen. Ik weet niet of dat dan betekend dat we daarna pas gaan klussen of al in november 2005? :think:

Ben een beetje down ofzo daaronder. Voelt toch als een kleine teleurstelling…

Liefs Stiekem

Hee Stiekem,

Balen zeg dat je vriend blijkbaar weer twijfelt… Terwijl jij er toch voor de 100% voor wil gaan, heb ik het idee.

Misschien is hij er toch wel mee bezig… Lijkt een beetje op het verhaal van Sofie… Misschien moet hij even aan het idee wennen en houdt hij daarom nu even de boot af… Wellicht gaat hij als hij aan het idee gewend is wel ineens overstag… Je weet het nooit met die mannen…

Denk aan je …

Puk

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom mannen altijd het laatste woord hierin hebben? Wij willen heel graag, maar het hangt van hun af of we voor het echie gaan, pfff… :roll:

Wij hebben er ook een paar maanden voor nodig gehad, en uiteindelijk is hij overstag gegaan door een opmerking van een collega. Die vertelde dat zijn vrouw al snel voor de tweede keer zwanger was, omdat ze allebei niet zo jong meer waren. Toen besefte hij dat ik ook geen twintig meer was. Geen dertig meer ook, trouwens… :shifty:

En ik heb echt op hem in moeten praten over dat het waarschijnlijk niet meteen zou lukken en dat ik ook nog negen maanden zwanger zou zijn. Dus dat het kindje niet meteen de volgende dag op zijn schoot zou liggen enzo. Dat heeft wel een beetje geholpen.

Verder heb ik niet teveel aangedrongen, dat werkt bij hem averechts.

En nu is hij wel helemaal om, hij heeft het zelfs al over namen!

:stuck_out_tongue:

Wat een wereldvent heb ik dan toch… :dance:

Bij ons was het eigenlijk andersom. Ik wilde eerst geen kinderen. Mijn vriend had de kinderwens al eerder maar heeft geduldig gewacht. En als ik alsnog geen kinderen zou wensen, zou hij daar vrede mee hebben gehad…

Uiteindelijk ging het toch knagen bij mij… En nu kan hij dus niet wachten tot het zover is… :wink:

Puk

Hoi,

'He dit ken ik, mijn man wilde in eerste instantie ook niet, want dat koste zijn vrijheid zei hij. Ik was er heel erg aan toe, maar wilde ook niks dwingen, want dan weigerd hij alleen al daarom. Ik ben toch 8 juli gestopt met de pil, dit heb ik hem gezegd. In de eerste 2 weken erna, wilde hij nog steeds niet, maar wel meer kunnen praten. Opeens afgelopen zondag moest het maar eens gebeuren en nu wil hij al niet meer terug. Laat maar komen zegt hij nu. Mannen zijn soms niet te begrijpen. Als ze eenmaal om zijn zijn ze volgens mij niet meer te stoppen. Ik heb mijn eisprong heel duidelijk gevoelt en nu maar hopen dat ik in een keer aantel. Maar ja de kans is klein natuurlijk. Nu 3 dagen na mijn eisprong (tenminste dat denk ik) heb ik nog af en toe steken bij mijn buik in de buurt, wat dat is weet ik niet.

Nou weer een heel verhaal, maar ik ben weer even mijn ideeen kwijt.

Groetjes Moniek

Hee Puk,

Ik zou met 36 dagen een test doen, maar die test (etos) was niet goed. Heel raar, er zat geen dop bij en er gebeurde helemaal niets! De dag erna dus een nieuwe gehald, maar die was negatief. Toen bij de DA geljik maar twee test gekocht. Dat was voordeliger en die dingen kosten nog aardig wat. Ik had besloten om tot zaterdag (a.s.) te wachten en toen kwam het dus gisteren, na 41 dagen, alsnog…

Ben dus heel benieuwd hoe het hierna verder gaat!

Groetjes Garfield

Hoi Moniek,

ik zit ook een paar dagen na mijn eisprong en ik heb het gevoel dat ik een week verder ben in mijn cyclus zeg maar. Ik heb nu klachten alsof ik over een paar dagen ongesteld moet worden. Krampen in mijn onderbuik, en moe en veel pijn. Die laatste twee zijn ook klachten van de fibromyalgie, maar dat werkt erg op je hormonen. Ik bedoel dat ik in de week voor mijn menstruatie en tijdens veel meer klachten heb dan in de andere weken. (Nog te volgen?) Daarbij heb ik ook pijn in mijn onderrug en dat heb ik normaal nooit.

Aaaargh, ik vrees dat ik gefixeerd raak! En ik had mezelf nog zo beloofd dat niet te worden!! :oops:

@Garfield wrote:

want toen kwam het gedonder al… en niet zo’n beetje ook! Net als toen ik nog niet aan de pil was, weet ik me nu opeens weer te herinneren. Hopelijk valt het de volgende keer mee. Nou ja, hopelijk voor lopig helemaal geen volgende keer natuurlijk!!

Groetjes Garfield

Owhhhh Garfield, ppfff daar ben ik ook zo bang voor. Ik ben nu sinds 9Juli gestopt en nog niet ongesteld geweest. Maar ben eigenlijk toen der tijd aan de pil begonnen door mijn heftige ongesteldheid. Pfffff hopelijk wordt het niet net als toen, want dan hoop ik dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel zwanger be ;o)

Hoi Neknaa,

Ik heb geen pijn meer, maar wel erg snel moe. Heb wel een raar gevoel in mijn buik die ik nog niet ken. Maar misschien is dat ook wel psygisch. Raar misschien ik heb gewoon het gevoel dat ik al zwanger ben, maar ja die kans is natuurlijk klein, maar je wilt het zo graag geloven. Mijn beste vriendin is in maart uitgeteld en het zou enorm leuk zijn als ik in april dan kom. IK blijf maar duimen. Over een dag of 10 moet ik ongesteld worden, dus ik hoop dat het niet meer komt. 10 dagen nog enorm spannend en dan meteen een test als ik ook maar 1 dag over tijd ben.

Ben jij allang gestopt met de pil?

Groetjes Moniek

Ja! die mannen he!

Vorig jaar kreeg ik echt hele sterke moeder gevoelens.

Toen ik dit mijn vriend vertelde zie hij JA MAAR!! dan kunnen we niet meer op wereldreis :eh: :? Wij op wereldreis!!! dat is dus echt niets voor ons.

Maar ze hebben dan (denk ik) het gevoel dat ze hun vrijheid kwijt raken.

En dat is ook zo :smiley: :lol:

Nee! maar het wordt toch anders dan nu, toch?

Even een vraag(misschien een beetje dom!) maar wat is Fibromyalgie??

Ik heb echt veel te veel te vertelen het pas er allemaal niet op.

Hoe zit het met jullie ovulatie? is die een beetje geregeld?

die van mij dus echt niet 28-29-30-33 dagen noem maar.

Later dan 33 is het nog niet geweest (gelukkig) het zal ook wel te maken hebben met stress, denk je niet?

Maar goed dit maakt een bevruchting niet makelijker :frowning:

Wat denken jullie zal je het echt gelijk merken als je zwanger bent?