Het is bijna juli!!!

Het is bijna juli en dan mag ik stoppen met de pil!! :smiley:

Nog 17 pilletjes en dat na 7 jaar te hebben geslikt! Ik heb er echt zin in en ben ook al aan de foliumzuur begonnen.

Misschien is mijn hubbie het snel zat die rubbertjes… :pray: en dan mogen we voor het echie.

Hij wil eerst nog een ander huis en minstens 3 cycli afwachten, hoeft natuurlijk niet, maar we gaan het wel zien.



Ik heb er zin in iig.



Groetjes Stiekem

Hey…



ik herrinner je nog van een tijdje terug… toen waren er nog niet echt meiden op het forum die ook in juli zouden stoppen met de pil…

Ik kan me goed inbeelden dat dit best spannend voor je is!

Nu komt juli steeds maar dichterbij voor je… Nog eventjes geduld en dan beginnen aan het echte werk!

Veel suc6!

haha, dank je wel Ikke!!

Wat spannend!

Ik kan me voorstellen dat je in een juichstemming bent, hahaha… Ben ik ook hoor. Ik heb mijn hubbie flink moeten bepraten. Maar dan voornamelijk omdat hij het idee had dat we nog tijd genoeg hebben en ik toch al 37 ben. Bij mij voelt dat iets anders… :roll:

Ik ben er ook helemaal blij van!! (Ik kan het wel blijven zeggen)

Ben jij nu dan al aan het klussen geslagen of nog niet?

Spannend en leuk ook voor je. Zeker omdat je zo hebt moeten praten (herkenning!!) om hem over de dam te krijgen :clap:

Ja, ik was in januari al met de pil gestopt (had veel tussentijdse bloedingen) en toen zijn we condooms gaan gebruiken. Nu zijn we daar ook mee gestopt, maar vlak na de eisprong… Handig he? :?

Nou ja, ik ben nu bijna niet ongi meer, dus dan gaat het echte werk beginnen. En eigenlijk vind ik het ook wel een beetje eng…

Maar ik moet wel zeggen dat, sinds we het besluit hebben genomen, mijn hubbie ook helemaal enthousiast is. Hij zit al te bedenken of hij liever een meisje of een jongen wil en nog meer van dat soort dingetjes. Lief he? (keep on dreamin’ boy! :wink: ) :inlove:

Leuk voor je hoor!!

Ik kan me helemaal voorstellen dat je het leuk vindt. Leer je hem ook eens van een andere kant kennen… :-*



Liefs Stiekem

Veel plezier en succes om zwanger te worden, Stiekem!!!

Ik ben een april-stopster… Maar was even op andere topics aan het meekijken…



En jij natuurlijk ook Neknaa!



Groetjes van Lieke!!!

Haha, dank je Lieke!

Gaat wel lukken, dat plezier!! :-*

Haha, ja vooral dat plezier! :lol:

Hallo Allemaal,

Ik heb mij zojuist geregistreerd en het voelt alsof ik in een hele nieuwe wereld stap, heel spannend. Mijn vriend en ik hebben besloten dat ik in november ga stoppen met de pil zodat we ruimte gaan maken voor een kleintje… Waarom november… we hebben net een huis gekocht en daar kunnen we in augustus in, dus we zullen eerst nog wel even aan het klussen zijn.

Door jullie verhalen te lezen raak ik wel steeds enthousiaster en realiseer ik mij ook dat ik niet alleen sta met die, haast kinderlijke, blije gevoelens. Nou, voor iedereen succes met de bezigheden en ik hoop dat ik hier mn ei een beetje kwijt kan.

Groetjes

Corien

Ik ben al gestopt met de pil maar ga voor het echie in augustus. Ik ben ook al aan de foliumzuur en probeer goed op te letten wat ik eet enz.

Kan bijna niet meer wachten! Het is daarom extra leuk om hier van alles alvast te lezen en erover te kletsen. Bijna niemand weet het in mijn omgeving.



Moirah

Hoi Moirah en Corien!



Spannend he dat stoppen en proberen zwanger te worden?

Ik spreek jullie snel weer (zit nu op mijn werk…)

groetjes Stiekem

Hoi Stiekem,



Het is inderdaad spannend. Maar nog eventjes wachten en dan zullen we zien hoe snel het gaat (hoop heel snel natuurlijk). Mijn nachtkastje raakt steeds voller met bladen enz. Dat de kinderboeken in mijn boekenkast toenemen is gelukkig nog niemand opgevallen. Mijn vriend en ik hebben het er bijna elke dag over. Nog eventjes en dan start ik (of sluit me aan bij) de topic augustus stoppers.



Werkse nog even.



Liefs Moirah

Leuk voor je dat je zo snel al gaat proberen om zwanger te worden!! :mrgreen:

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent :wink:



Ik moet nog evenentjes wachten tot we een nieuw huis hebben gekocht en ook weten wanneer we daar in kunnen.

Nog 5 pilletjes…



Liefs Stiekem

Joehoe!! Heb gisteravond mijn laatste pilletje gnomen. :mrgreen:

Best wel gek eigenlijk. Ik had al gelijk zoiets van: oh nee, heb ik volgende week vakantie, ben ik ongesteld! Ik kan nu niet meer even een stripje doorslikken. Was toch eigenlijk best wel makkelijk… :think:

Nou ja, het is voor een erg goed doel dus wat zeur ik eigenlijk! :wall:



Vanavond krijgen we de makelaar op bezoek en dan gaan we hem een zoekopdracht geven. Best wel spannend allemaal.



Groetjes Stiekem

Ik wilde net een berichtje sturen dat het vandaag echt gaat beginnen voor jullie! Ik hoop dat je snel zwanger wordt en natuurlijk dat jullie snel een mooi huis vinden.



Heel veel succes met alles :smiley:



Liefs Moirah

He, wat lief van je!! :-*

Dank je wel en ik heb natuurlijk dezelfde wens voor jullie… :wink:

De zon schijnt geweldig vandaag!! Ik heb het vanmorgen tegen mijn beste vriendin gezegd dat ik nu echt was gestopt. Ze was heel blij voor me.



Ik vind het wel leuk dat iedereen (en ik zelf natuurlijk ook) zo blij is voor me.



Liefs Stiekem

Fijn dat je het kunt delen met je vriendin. Het is al lastig genoeg om je mond te houden :wink:



Liefs Moirah

hallo dames, ik kan me zo voorstellen hoe het voelt als je met de pil stopt!

voor mij is dat nu iets meer dan een jaar geleden, toen kwam mijn man (toen nog vriend) thuis en zei: schat ik wil wel een baby, waarom stop je niet met de pil?

ik was toen in mn stopweek, dus heb hem gevraagd of het echt serieus was en dat ik dan de pil gewoon niet meer innam, nee hij meende het echt!



nou dat gevoel wat je vanaf dat moment hebt is echt onbeschijvelijk, ik voelde me toen al een beetje moeder.

al met al was ik de vierde maand zwanger, en dolblij en nu moet ik al haast bevallen!



ik hoop dat bij jullie ook alles zo voorspoedig zal gaan, en dat jullie over een jaar net als mij zo zitten.

heel veel succes en klusplezier.

groetjes kelly