Het is bijna juli!!!

Hoi Nala,

Ik had dit keer een cyclus van maar liefst 41 dagen!! Maar omdat ik niks voelde, dacht ik niet dat ik zwanger was. Ik ben er toch wel van overtuigd dat je dan iets aan je lichaam merkt… maarja, ik weet het niet!

Wat een koppijn vandaag de hele dag al zeg, die pil had toch ook z’n positieve effecten. Maar hopen dat het snel raak is :dance:

Groetjes Garfield

Stiekem, spannend bij jou zeg, ik hoop voor je dat je vriend niet van gedachten veranderd…

Ik denk dat het per vrouw verschild of je wel of niet voelt of je zwanger bent, een vriendin van mij was er van overtuigd dat ze ongesteld zou worden die maand omdat ze hetzelfde gevoel had als die maanden daarvoor, maar toen was ze zwanger! Zo zie je maar, je weet het nooit.

Ik probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn in mijn hoofd, maar dat is toch lastig, ben benieuwd hoe nerveus ik ben naar mijn eerste ongesteldheid?

Sofie

He meiden!

Een lichtpuntje voor mij: ik ben ongesteld aan het worden! :dance:

Vanmorgen was mijn temp nog hoog, maar ik verwacht dat ie morgen naar beneden gaat. Ik heb nu al de hele dag een zeurende rug en vanavond had ik ineens een klein beetje bloed, dus wie weet…

Ik had in oktober afgelopen jaar het idee dat ik zwanger was. Ik was gewoon 3 weken lang misselijk :sick: terwijl ik de pil slikte. En toen ik een test ging doen op mijn werk, was het een dubieuze uitslag! :shock: Ik heb dit nog nooit gezien, alleen maar neg. of pos. niet dubieus! Dus ik gelijk aan een van onze artsen vragen: hoe kan dit en ben ik dan zwanger of niet?!

De dag daarna getest…negatief. Wat was ik toen teleurgesteld zeg! Aan de andere kant was ik opgelucht, omdat mijn man er echt geen zin in had toen. Het is niet echt leuk om er in je eentje naar uit te kijken. Maar ja, ook telurgesteld natuurlijk, omdat ik wel heel graag zwanger wilde zijn.

Wij vrouwen zitten soms maar ingewikkeld in elkaar, hehe: mannen ook!

Liefs Stiekem

Moniek:

Ik ben in januari gestopt met de pil, maar dat was omdat ik iedere maand een tussentijdse bloeding had van een week. En twee weken per maand bloeden, vonden we iets te veel van het goede. Toen nog niet met de bedoeling om al aan kinderen te beginnen, dat besluit hebben we eind juni genomen.

Nala:

Fibromyalgie is reuma van de weke delen (spieren dus). Bij ‘gewone’ reuma is het een aantasting van de botten met vergroeingen enzo, dat heb ik dan weer niet. Het nadeel is dat de ziekte niet door middel van bloedonderzoeken en dergelijke aantoonbaar is, wat het voor de uitkerende instanties een niet bestaande ziekte maakt. Eigenlijk ben ik dus hartstikke gezond. Volgens hun. Behalve dat ik heel erg moe ben (zoals bij ME) en veel pijn heb in mijn handen, armen en schouders. Soms is het alsof ik in brand sta. Maar ja, het gaat niet meer over en met warm weer heb ik minder last, dus daar geniet ik dan maar van.

Verder nog iets. Ik had de laatste dagen al wat krampjes en klachten en net had ik wat helder rood bloedverlies. Ik weet niet hoe en of het gaat doorzetten, maar het is echt raar, ik moet nog een week tot mijn NOD! Ik voelde me vandaag trouwens al beter, als die klachten waren verdwenen.

Hellup, mijn lijf doet raar!!!

Oh ja, mijn temp was vanmorgen 0,2 graden lager dan de afgelopen dagen. Ik ben benieuwd hoe hij morgen is. Hij schommelt toch al een beetje tussen de 36,9 en 37,1 na mijn eisprong. Vanmorgen was het 36,8. We wachten het maar weer af…

Hee Stiekem,

Heeft het echt doorgezet, je ongi…

Goed zeg!!!

klinkt raar wat ik zeg, maar begin bijna jaloers op jullie te worden… :doh:

Toch heb ik het idee dat mijn ongi wel komt… Heb het al eens eerder gezegd, maar ik heb het gevoel alsof ik de boel wel eens voel lopen…

Meiden, geniet van je dag vandaag!! Heb vandaag een aardige klus te doen. Ga mee helpen verhuizen!!!

Liefs,

Puk

He Puk,

Nou je hoeft niet jaloers te zijn hoor. Het vreemde is geschied bij mij: ik ben helemaal niet ongi! Ik had echt wel rood bloedverlies maar verder op de avond werd het weer bruin. En nu…helemaal niets meer :shock:

Werkelijk, ik snap er niets van. Dus ik ga net als jij maar gewoon wachten. Ik voel wel nog steeds mijn rug een beetje, maar er gebeurt niets. Hubbie werd al bang dat ik zwanger was :wink: . Ik probeer er maar gewoon nuchter onder te blijven. We hebben afgelopen maand een keer onbeschermd seks gehad, maar dat was vlak na mijn ongi. Zou toch wel erg toevallig zijn dat ik daar zwanger van ben geworden. :think:

Ik wacht het wel af vandaag en morgen, als ik maandag nog niet ben ga ik een test kopen.

Liefs Stiekem

Ik ben toch ongesteld geworden!

Ben wel blij (voor het eerst in mijn leven!) nu ik het toch ben geworden. Zou betekenen dat mijn cyclus de pilcyclus heeft over genomen…

Ik hoop voor jou Puk dat het ook snel komt :pray:

Groetejs Stiekem

hoi garfield,

Ja! je merkt pas de positieve dingen van de pil als je gestopt bent.

Helaas is dit erg lastig en verwart je het snel met een zwangerschap.

Ben jij net gestopt dat je ongi zolang uit blijft? wie weet komt het later nog beter opgang.

Ik ben al 8 maanden gestopt, dus waarschijnlijk blijft het bij mij onregelmatig :frowning:

succes er mee groet Nala

Meiden,

In het begin is je ongi niet meteen hoe het was maar hou hoop :pray: het komt goed!!!

Mijn cyclus dagen blijven wisselen maar het bloed verlies is weer normaal,

Dit heeft 2/3 maanden geduurd.

Als het goed is heb ik 6 aug mijn ovulatie, dat wordt flink klussen.

Duim voor mij!!!

Groetjes nala

Nala,

Garfield heeft haar ongi gehad na 41 dagen. Ik (Puk) ben nog niet ongi na mn pilongi… Vandaag dus ook de 41e dag… Het is inderdaad de eerste ronde… Dus dat is op zich niet heel erg vreemd… Mn cyclus moet inderdaad even wennen…

Enne, ga inderdaad voor je :thumbup:

Groeten,

Puk

Hoi Neknaa,

Spannend nog een kleine week afwachten ik duim voor je dat het raak is.

Ik moet nog ruim 10 dagen wachten met testen, wat duurt wachten toch lang. Maar geduld is hopleijk in dit geval een schone zaak.

Groetjes M.

Even mn banner uitproberen…

Dacht dat het heel moeilijk was, maar het valt me reuze mee voor iemand met 2 linkerhanden…

Nu nog even een ander plaatje…

groetjes,

Puk

Hoi meiden,

Ja, zo’n banner moet ik ook nog proberen. Ik heb er nog helemaal niet naar gekeken. Het vreemde bij mij is juist dat het de eerste twee keer na het stoppen redelijk normaal verliep. Eerst 30 dagen en daarna 33, maar ik had er nauwelijks last van en dan nu dit… hoewel, het was alleen de eerste twee dagen echt behoorlijk heftig. Ik heb via internet trouwens toch een aantal ovulatietesten besteld. Ik wil toch wel graag van het ideale moment profiteren deze keer.

Groetjes Garfield

Ja hoor!!! ik heb mij vandaag versproken :wall: tegen een collega.

Nu maar hopen dat het daar bij blijft.

Zei zij tegen mij dat de spanning en de onregelmatigheid het mij lastiger zal kunnen maken, om zwanger te worden.

En ik ben bang dat ze gelijk heeft.

Wel blij dat er voor mij geduimd wordt :slight_smile:

Groetjes nala

Ik heb vanmorgen uit nieuwsgierigheid een testje gedaan, gewoon voor de leuk…

Ik ben er nog helemaal beduusd van, kijk maar:

Neknaa, super voor je zeg!!

Had je het gevoel dat je zwanger was? Een test liegt niet, dus lekker gaan genieten nu! Gefeliciteerd!

Hoi Neknaa,

Proficiat, geniet ervan.

Groetjes M.

Het is echt, echt heel vreemd…

Ik had inderdaad wel wat klachtjes, zoals ik al eerder beschreef.

Ik heb ook een zwangere vriendin en een vriendin die verpleegkundige is en die zeiden allebei: Testen!

Nou ja, je ziet het.

Mijn vriend is ook superblij, maar nog iets voorzichtiger dan ik. Eerst zaterdag maar afwachten, als ik dan niet ongesteld wordt, doe ik nog een test en dan gaat die banner pas weg!

En als ik wel ongesteld wordt… Nou, dan weten we in ieder geval zeker dat zwanger worden mogelijk is, ja toch?

Jeetje, ik ben 37 en bij de tweede ronde al zwanger… (Nou schijnt dat in de familie te zitten, maar die waren een stuk jonger)

Is confused… :?

Hoi.

Ik wordt pas over 7 dagen ongesteld (hopelijk niet). Durf nu nog geen test te doen.

Had jij de clear blue test? Ik hoor dat die erg gevoelig is en dat die betrouwbaarder is dan de test van de da, kan dat kloppen?

Groetjes M.