Het is bijna juli!!!

Hoi Sofie, welkom hier!



En jullie maken het allemaal wel spannend he?



Wij hebben de afgelopen vier dagen flink geklust, maar dan aan het huis… :wink:

Alles is weer wit en het laminaat ligt, gelukkig! Nu moeten we alleen nog alles inruimen, maar dat is een leuk klusje voor morgen. En dan kunnen we ook gelijk weer verder met het andere klussen, want de vruchtbare dagen komen er weer aan! Pfff, als we daar nog maar energie voor hebben… :stuck_out_tongue:

Hoi!



Stiekem is ben 22 jaar. Hoe oud zijn jullie?



Mijn kinderwens is al heel lang heel groot, maar ja het wachten is op de man… We gaan nou morgen plotseling met vakantie en mijn man zijn hoofd staat er op het moment niet echt naar. Wel jammer, want de hoop om deze maand nog te stoppen neemt wel af. Ik ga het vandaag nog even proberen en zal jullie morgen voordat ik op vakantie ga laten weten of we nu echt voor het eggie gaan.



Puk, spannend bij jullie zeg, ik duim voor jullie!



Sofie

Nou, helaas moet ik toch nog even wachten met het stoppen met de pil, mijn man bedoelde het nog niet zo en ik had het blijkbaar verkeerd begrepen. Ik wens jullie al veel succes en hoop dat je jullie snel zwanger mogen worden!

Ach Sofie,



wat jammer nou… Ik hoop dat hij snel van mening verandert, dan kunnen jullie er ook voor gaan! Sterkte in ieder geval!!



Ik heb zelf een beetje een raar verhaal en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.

Ik ben vorige week ongesteld geweest, maar minder dan normaal. Twee dagen korter en ook minder heftig. En sinds de laatste dag van die menstruatie ben ik steeds in golven misselijk. Tussendoor eet ik wel, maar niet echt enthousiast. Meer omdat het moet, zeg maar.

Nu zijn we ook al een week bezig met het opknappen van het huis en dat brengt veel drukte en stress met zich mee, dus ik dacht dat het ook daar van kon komen.

Maar ik heb fibromyalgie en ik weet dat ik niet tegen al dat gedoe kan en verwacht dan ook dat ik heel erg moe ben en ook veel pijn heb. Maar dat valt juist weer heel erg mee. Ik voel me eigenlijk best goed. En wat ik gehoord/gelezen heb, is dat het zwangerschapshormoon veel van deze klachten weg neemt.

Ik heb ook mensendieck en die therapeute merkt ook veel verbetering van de klachten, maar ook toename in spierkracht op… Erg vreemd allemaal en ik zou bijna denken dat…

Ik heb de laatste dagen ook wat menstruatie-achtige krampjes, maar zit eigenlijk ook vlak voor mijn eisprong. (Als hij nog wil springen!:wink: )

Ik weet het niet, maar ik durf eigenlijk ook weer geen test te doen, vind dat weer een overdreven reactie enzo. Ik heb ook nog nooit in mijn leven een test gedaan…

Wat denken jullie ervan?

Hoi Neknaa,

ik kan je zo geen antwoord geven wat je moet doen.

Ik zou toch nog even afwachten en kijken hoe het gaat voordat je gaat testen.

Maar als je zekerheid wil hebben zou ik toch een test doen. Al is het maar voor je eigen gevoel.

Maar in ieder geval succes!!!



Groetjes Chantal.



PS. Vanmorgen mijn laatste pil geslikt!!! :dance:

Hoi Sofie,



BAlen zeg dat je vriend het toch niet zag zitten. Had hij bepaalde signalen gegeven die je wellicht verkeerd begreep??? Natuurlijk ben je welkom om nog met ons mee te kletsen, als je daar nog behoefte aan hebt…



Neknaa,

Heb wel eens begrepen dat jouw bloeding ook eventueel een innnestelingsbloeding zou kunnen zijn… In dat geval zou ik maar even een testje gaan halen :clap:

Ik kan me voorstellen dat je het eng vind om een test te halen… Het komt dan allemaal ineens zo dichtbij…



Hou ons op de hoogte!



Puk





32 dagen na redday…

He Sofie,



Wat komt jouw verhaal me bekend voor. Ik ben 23 trouwens :wink: .

Ik heb ook heel lang moeten wachten voordat mijn man het wilde en nu wachten we nog op een ander huis en dan gaan we ervoor! Mijn man vond mij te jong (hij is zelf 27) en we hadden de afspraak gemaakt ( :wall: stomstom) toen we verkering hadden dat we 5 jaar na ons trouwen zouden beginnen. Dat is nu inmiddels 4 jaar geleden (bijna) en je ziet het, ik heb er toch maar weer een jaar af gekregen…

Ik wilde je even een hart onder de riem steken met mijn verhaal, ik hoop dat je man snel (dit jaar nog ofzo) van gedachten verandert…



Oh Neknaa!!! Testen meid, want dan weet je het. Het zou toch wat zijn: dan ben je de 1e van ons allemaal!!! Ik :thumbup: :thumbup: voor je. Laat weten wat je gaat doen.



Hoi Krabje,



Gefeliciteerd met je laatste pil, joehoe!



Puk, nog geen ongi??



Nou meiden, we hebben al 2 geintereseerde kijkers voor ons huis, ik heb deze week 3 bezichtigingen gehad en maandag weer eentje.

Zelf gaan we ook nog kijken naar huizen maandag, ik ben benieuwd. Het gaat wel erg snel nu allemaal.

Ik ga maar een banner proberen te plaatsen onder mijn bericht.



Liefs Stiekem



Hallo,



Ben nog niet zolang op dit forum… maar vindt het wel gezellig mee te kletsen. In juli wel gestopt met de pil, maar we wachten nog even tot eind september voordat we voor het eggie gaan! Maar misschien kan ik wel lekker meebeppen :smiley:

Wat spannend zeg al die meiden die zwanger proberen te worden! Hoop dat het bij iedereen snel lukt! Half augustus ga ik starten met foliumzuur en dan zien we wel! Ik vind het erg spannend allemaal helemaal omdat er weinig mensen in mn omgeving mee bezig zijn!



Groetjes ikke80

Hoi Ikke80!



Nou welkom hoor hier op het forum. Wij vinden het ook allemaal spannend zo voor de eerste keer. :shifty:

Misschien had je het al gelezen maar ik ben ook nog niet bezig om zwanger te worden, want wij willen eerst een ander huis voordat we gaan klussen…



Maareuh…klets gezellig mee hier.



groetjes Stiekem

Heb eens even alle verhaaltje goed doorgelezen!! Stiekem jij bent ook nog niet zo oud. Ik ben 25 en voel me soms nog erg jong, aangezien de gemiddelde leeftijd in Nederland voor het krijgen van een kind een stukje hoger ligt. Maar het gevoel is sterker dan de leeftijd!! :wink: Veel succes met de verkoop en het zoeken naar een huis. Willen jullie eerst in jullie nieuwe huis zitten?



Ik laat niet teveel los over mijn identiteit, want het kan zijn dat er ook bekenden dit forum lezen en ik wil het toch voorlopig even stil houden. Ik werk trouwens ook in een ziekenhuis! Grappig. :lol:

Ik vind het supergezellig om op deze manier lekker te kletsen!!

Hee dames,



Hier ben ik weer even. Afgelopen tijd druk geweest en internetstoring gehad. Maar nu bijna gereed voor de vakantie, morgen vertrekken we naar Frankrijk. Jippie!!! We gaan vier weken genieten!



Mijn NOD is vandaag en er is nog niets te zien of te merken. Maar ja dat zegt natuurlijk niets, waarschijnlijk is mijn cyclus nog niet regelmatig of langer dan 28 dagen, maar je moet eerst ergens vanuit gaan he?



Begin deze week heel erg misselijk geweest op een ochtend. Verder geen klachten gehad van het stoppen met de pil of ‘gekke’ dingen gezien/gevoeld.



In elk geval de testjes gaan mee op vakantie voor het geval dat…

Ik wens jullie ook goede weken, succes met klussen ook als het in huis betreft. Succes met de verkoop van huizen en succes met vriend die nog niet zover is. Voor meiden die ook binnenkort op vakantie gaan, veel plezier en geniet van elkaar.



Ik ben benieuwd hoe het met ons allemaal is als ik terugkom van vakantie. Ik hoop op leuke berichten op dit forum!



Heel veel groetjes,

Hazze

Hoi allemaal,



Nee, nog steeds niet ongi… Vandaag 33 daagjes na mijn laatste ongi…

Wel vreemd hoor… Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets voel lopen zeg maar… Maak me eigenlijk verder ook nog niet druk. Als ik de site zo lees, kan het de eerste keer wel een paar daagjes duren… Ik lees al berichtjes van mensen met een cyclus van 38 dagen dus…



Hee Stiekem, ik had eigenlijk niet begrepen dat jullie er pas echt voor gingen als he huis klaar was… Wordt de boel dan naar september 2005 verschoven of zo???

Nou ja, moet toch ook niet uitmaken. Je weet immers nooit wat de natuur voor je in petto heeft…



Heb een rustig weekend dit keer… Ook wel eens lekker. En jullie??



Groetjes,

Puk…

Hoi iedereen,



Ikke80, ik heb je een PB gestuurd!



Hoi Puk, Nou, de boel wordt in zoverre verschoven totdat we een datum hebben van dat we erin kunnen. Dus stel dat we volgende week een huis kopen en we weten dat we er nov/dec in kunnen, dan zijn we denk ik snel aan het klussen :pray: :mrgreen: .



Ik heb ook een rustig weekend, ben vandaag Amsterdam in geweest, heb de auto gewassen en nieuwe plantjes gekocht voor binnen en buiten. Vanavond niets…

Morgen ook niet zoveel, ga mijn schoonouders opzoeken en daar eten.

Aanstaande maandag gaan we 4 huizen bekijken, en donderdag ook nog een! Maandag krijgen we een kijker die HEEL erg geintereseerd is… :thumbup: :thumbup: .



groetjes Stiekem

Even snel voordat ik mijn bedje induikel.

Ik heb nog geen test gedaan, omdat ik het gevoel had dat het toch wel van de drukte en spanning kwam allemaal. Nou moest ik dit weekend mijn eisprong hebben en vrijdag had ik een beetje bloed bij het slijm. Eerst wat bruinig, maar later helder rood. (Lekker praatje altijd he?) Dat heb ik nog nooit gehad, mijn lijf doet ineens van die rare dingen… Maar goed, wel flinke krampen en een tempverhoging op zondagochtend. Dus ik denk wel dat er een ei is gaan springen… :smiley: Dus nog maar even geen testje doen. De misselijkheid is ook al een stuk minder, dus het zal allemaal wel loslopen. We hebben in ieder geval wel goed geklust, dus we wachten maar weer twee weekjes af.



Meiden, werkse voor de komende week!!

Nou Neknaa,



Spannend hoor! Hopen dat het raak mag zijn deze maand…



Jij ook werkse.



Liefs Stiekem

Nou Neknaa,



Hopen dat het snel raak zal zijn dan. We :thumbup: voor je natuurlijk.



Zelf kan ik ook geen vat op mn lichaam krijgen. Na 36 dagen na mn pilongi nog steeds geen nieuwe ongi… Wel steeds wat slijm wat naar buiten komt. 's ochtends lijkt het ook steeds of ik de boel voel lopen (ja neknaa, ik doe ook mee met de smerige verhaaltje) Wel raar hoor dat je niet meer op je lichaam kunt vertrouwen. Steeds gaat de vraag door je hoofd… Duurt mijn cyclus nu zo lang of…is er meer aan de hand… :shifty:

spannend puk… ben benieuwd. Hoop dat er snel wat duidelijkheid voor je komt…



enne neknaa ook ik duim voor je mee!!!





Ik moet zeggen dat ik vandaag superblij ben!!!

Ik ben vandaag ( echt exact 28 dagen na mijn eerste ongi dag opnieuw ongi geworden. Eerste keer zo zonder pil…

Dit betekend nu dus ook dat wij op hele korte termijn voor het eerts voor een kindje gaan vrijen… mmm was het maar vast zover.



Kan het bijna niet geloven dat het nu echt bijna zover is…

Wow Charlie,

Hoe krijg je het toch zo voor elkaar…



Heb trouwens een vraagje: Zouden jullie een zwangerschapstest bij een bekende winkel bij jullie in het dorp/stad halen…??



Zag ze van de week bij ons bij het Kruidvat achter de balie liggen. je moet er dus om vragen… Maar er stond een hele rij achter mij… En bij ons in het dorp is het toch al van de tamtam… Ons kent ons, zeg maar…

Wauw ja dat is snel meteen 28 dagen erna!! Wat goed. Ik wacht af…

Ik moest erg lachen om die vraag over een zwangerschapstest :smiley: :smiley:

Ik ging van het weekend naar het Kruidvat om (alvast) foliumzuur te kopen. Eerst flink rondkijken of er niemand bekend in de winkel liep. Bij de kassa doen alsof er niks aan de hand is en snel wegwezen :oops: :oops: Dom he, net alsof je enorm fout bezig bent! Lijkt me zo knullig als je een bekende tegen komt. He wat koop jij nou??

Zou bij een test ook eerst heel goed om me heen kijken.



ikke80

Hahaha, ik zat met hetzelfde. Maar ja, ik vind condooms kopen al erg. Ik heb dan iets van: dan weet iedereen dat je sex hebt…Duh, ik ben 37! :roll:



Maar goed, ik woon dan nog in Den Haag, lekker anoniem zou je denken. Ik kom hier in het winkelcentrum ook nooit bekenden tegen, maar dan zal je net zien…

Ik was dus vanmiddag in het Kruidvat en daar hebben ze de drogisterijafdeling zelfbediening gemaakt. Ik heb een blik om me heen geworpen en een pak zwangerschaptesten uit het rek gegrist. Tsja, ik heb ze toch een keer nodig… Ik heb er maar een hele grote fles hoestdrank bovenop gelegd, kuch…

Maar ik heb ze dus, drie stuks, ik is tevreden! :mrgreen: