Het "Ik erger mij echt aan sommige dingen zoals" -

Ik erger me gruwelijk eraan dat telkens als ik naar de wc moet mijn man er op zit, en dan geen 5 minuten of 10 minuten maar soms wel een half uur tot een uur.



Voorheen maakte dat me niks uit, maar na de bevalling van Jana heb ik een ontzettend zwakke blaas en plas ik nu nog vaker per dag dan tijdens de zwangerschap…





Ik moet plassennnnnn :twisted:

@Tamara30 wrote:

@wisje wrote:
Ik erger me aan mensen die durven te vragen of Benthe en B´Elanna van dezelfde vader zijn!!!

Omdat er zoveel leeftijdsverschil tussen zit…



Ow dat is zo een irritante vraag he :evil: En dan vind ik t leftijdsverschil bijjou nog wel mee vallen.

HIer zit er 13 jaar tussen, dus je kunt je voorstellen hoe vaak ik die vraag al heb gehoord :wink:


1 x gehad met Ava. Zit maar 6 jaar tussen haar en Noah. Een van de moeders op school vroeg aan mij "Aww...such a big age difference, was she an accident?" :shock: Ik zei (en ik ben niet altijd zo snel, dus was best trots op mezelf!) "Yeah, we were trying for a pony but ended up with a baby instead. Oh well, better luck next time..." HAH. Sue (een andere moeder die weet hoe ik ben) stond te lachen en zei "Ask a silly question..."

*Mensen die zich elke keer weer klem lullen doordat ze niet meer weten wat ze daarvoor gezegd hebben, en zo dus gewoon niet meer geloofwaardig over komen.

@Faith wrote:

*Mensen die zich elke keer weer klem lullen doordat ze niet meer weten wat ze daarvoor gezegd hebben, en zo dus gewoon niet meer geloofwaardig over komen.




Daarom schrijf ik iedere leugen die ik vertel op. Anders ben ik zo de piemel! :wink:

@Tamara30 wrote:

@wisje wrote:
Ik erger me aan mensen die durven te vragen of Benthe en B´Elanna van dezelfde vader zijn!!!

Omdat er zoveel leeftijdsverschil tussen zit…



Ow dat is zo een irritante vraag he :evil: En dan vind ik t leftijdsverschil bijjou nog wel mee vallen.

HIer zit er 13 jaar tussen, dus je kunt je voorstellen hoe vaak ik die vraag al heb gehoord :wink:


ik zou me er ook aan ergeren en vind het een behoorlijk onbeschofte vraag!!!!

ik erger me niet snel maar sommige opmerkingen tja....

hoe lang ga je nog door met voeden? moet die niet de fles? een stagaire heeft zelf een keer tegen mij gezegd dat ella te oud was voor borstvoeding en toen was ons meisje vier maanden :shock:

onverwacht bezoek: komt het uit? nee het komt niet uit! o maar ik blijf maar heel even :evil:
ik erger me ook weleens aan mensen die zeggen o wat een grote baby of die haar een jongen noemen terwijl ze rose kleren aan heeft.....

en soms erger ik me aan mezelf omdat ik me erger haha.

@Nefarious wrote:

@Tamara30 wrote:
@wisje wrote:
Ik erger me aan mensen die durven te vragen of Benthe en B´Elanna van dezelfde vader zijn!!!

Omdat er zoveel leeftijdsverschil tussen zit…



Ow dat is zo een irritante vraag he :evil: En dan vind ik t leftijdsverschil bijjou nog wel mee vallen.

HIer zit er 13 jaar tussen, dus je kunt je voorstellen hoe vaak ik die vraag al heb gehoord :wink:


1 x gehad met Ava. Zit maar 6 jaar tussen haar en Noah. Een van de moeders op school vroeg aan mij "Aww...such a big age difference, was she an accident?" :shock: Ik zei (en ik ben niet altijd zo snel, dus was best trots op mezelf!) "Yeah, we were trying for a pony but ended up with a baby instead. Oh well, better luck next time..." HAH. Sue (een andere moeder die weet hoe ik ben) stond te lachen en zei "Ask a silly question..."


Whahahaha, die is goed, :inlove: :thumbup: :mrgreen:

@Nefarious wrote:

@Faith wrote:
*Mensen die zich elke keer weer klem lullen doordat ze niet meer weten wat ze daarvoor gezegd hebben, en zo dus gewoon niet meer geloofwaardig over komen.




Daarom schrijf ik iedere leugen die ik vertel op. Anders ben ik zo de piemel! :wink:




hahaha zal deze goede tip doorgeven aan een slechte kennis van mij die zeer vaak liegt, maar dikwijls door de mand valt :mrgreen:

@lonneke1980 wrote:

@Nefarious wrote:
@Faith wrote:
*Mensen die zich elke keer weer klem lullen doordat ze niet meer weten wat ze daarvoor gezegd hebben, en zo dus gewoon niet meer geloofwaardig over komen.




Daarom schrijf ik iedere leugen die ik vertel op. Anders ben ik zo de piemel! :wink:




hahaha zal deze goede tip doorgeven aan een slechte kennis van mij die zeer vaak liegt, maar dikwijls door de mand valt :mrgreen:




Whuahuahua die is goed :mrgreen: :thumbup: :mrgreen:

Die gaan we onthouden… Maar t leuke is nog dat die mensen waar ik het over heb ook niet zo slim zijn om terug te lezen haha…

val je alsnog door de mand :mrgreen:

Mensen die constant lopen te zeuren dat Sem maar eens een nachtje moet janken, omdat ie nog steeds 3x per nacht huilend wakker wordt. Uhm ja dat hebben wij vast nog niet geprobeerd :wall: . En aangezien we allemaal inmiddels lichtelijk overspannen zijn, Jim ook wakker wordt van het gekrijs (Sem heeft echt een harde stem en onze muren in huis lijken wel van karton, dus ook de buren zullen er niet blij van worden) dus als we het eens proberen zitten we midden in de nacht met de hele familie op, twee hysterische kids, ja hele goede oplossing…



Ik geloof wel dat de meesten in mijn omgeving inmiddels wel weten dat ik niet zo veel om adviezen geef, want ik krijg ze inmiddels eigenlijk nooit meer :angel: .

@Tante Soesa wrote:

Mensen die constant lopen te zeuren dat Sem maar eens een nachtje moet janken, omdat ie nog steeds 3x per nacht huilend wakker wordt. Uhm ja dat hebben wij vast nog niet geprobeerd :wall: . En aangezien we allemaal inmiddels lichtelijk overspannen zijn, Jim ook wakker wordt van het gekrijs (Sem heeft echt een harde stem en onze muren in huis lijken wel van karton, dus ook de buren zullen er niet blij van worden) dus als we het eens proberen zitten we midden in de nacht met de hele familie op, twee hysterische kids, ja hele goede oplossing…



Ik geloof wel dat de meesten in mijn omgeving inmiddels wel weten dat ik niet zo veel om adviezen geef, want ik krijg ze inmiddels eigenlijk nooit meer :angel: .




Ah dan doe je lekker mee met Debbie en Cell en mij… hijs je kleintje in je bed en slaap lekker verder met hem. Hij zal heus niet tot zijn 16de door blijven huilen hoor! (dat houd ik mezelf voor met Ava… :shifty: )

Hij huilt omdat hij, volgens mij, buikpijn heeft (heeft hij al sinds zijn geboorte) wil ook op zo’n moment niet in bed dus wel heel vermoeiend (vannacht 12.00, 2.00, 5.00 en 6.15 uur wakker…). Jim heeft ook bijna 2 jaar bij ons in bed gelegen en wil nu niet eens meer bij ons slapen…

wij hebben sarah laten huilen, daar werkte het perfect bij, die sliep de volgende avond meteen in. Maar dat was van korte duur.

Eva Lynn is een heel ander kind daar hoef je het echt niet bij te proberen dus die komt snachts ook gezellig een kwartiertje tussen in en daarna weer terug naar bed. Maar daar ging het niet over.



ik erger me aan het feit dat fietsers hier denken alles te mogen en je zelfs met kind en al bijna omver rijden als je op een zebrapad loopt.



En ook zo verschrikkelijk, dat mensen denken dat je kind openbaar bezit is, Ik ben soms zo blij met mn fietskar, dan kunnen ze er niet bij :shifty:



En jaloerse familie omdat het bij ons ‘perfect’ gaat allemaal (denken ze)



Aan uitzendkrachten die denken dat ze niet op hoeven komen dagen als ze moeten werken (dit hebben beloofd en afgesproken) en het dan of regent waardoor ze nat wordt op de fiets, of de zon schijnt waardoor ze naar het strand willen of of of… en wij dus gewoon geen personeel hebben :wall:



en nog veel meer :oops: maar gelukkig zijn er meer leuke dingen hoor :wink:

Ik vanavond moet werken, en normaal mijn dochter van 12:30 tot 16:00 a 16:0 slaapt. Dus ik ga om 14:00 mijn bed in denk kan ik lekker 2 uurtjes slaap pakken.

Komt mevrouw al om 15:00 uur, en niet kunnen slapen kwam niet in slaap maar op het punt dat ik bijna in slaap viel begon dochterlief te huilen.

Nou moet ik dus de nacht slaap overslaan :? :?



daar erger ik me nu ff aan haha

moet je de hele nacht werken dan romata?? :hug:



ik erger me aan sommige clienten die denken dat ze alles maar kunnen zeggen en doen terwijl ik er niets aan kan doen dat ze mij niet kennen…

Ik erger me aan moeders die hun kind helemaal ophemelen (nee hoor, doet mijn kind nooit, kan niet!) of dingen over hun kinderen zeggen wat ze nog helemaal niet kunnen. Soort opscheppen, bah!



Ik erger me aan opa/oma’s in een auto op de weg en aan wielrenners.



Ik erger me aan de polen die bij ons in grote hoeveelheden in het dorp verschijnen in het weekends.



Ik vind het vervelend dat scrapwinkels zo giga veel mooie spulletjes hebben en mijn budget niet groot is :mrgreen:



Ik erger me eraan dat de kaarsen voor het raam omgebogen zijn door de warmte



En nog meer onzin dingen :mrgreen: [/spoiler]

Oja, wat betreft slapen,



Mensen die denken dat je lekker even tijd hebt omdat de kids van 12.00 tot 15.00 in bed liggen.

De tijd dat ik eindelijk even zelf wat kan doen, ook al is het luieren…en dan nog bellen (deurbel,telefoonbel)

Tegenwoordig zet ik alle bellen af :oops:



Stoorrrrrr mij niet…

@Tamara30 wrote:

@wisje wrote:
Ik erger me aan mensen die durven te vragen of Benthe en B´Elanna van dezelfde vader zijn!!!

Omdat er zoveel leeftijdsverschil tussen zit…



Ow dat is zo een irritante vraag he :evil: En dan vind ik t leftijdsverschil bijjou nog wel mee vallen.

HIer zit er 13 jaar tussen, dus je kunt je voorstellen hoe vaak ik die vraag al heb gehoord :wink:


Eerlijk gezegd zou ik ook dan denken dat het van 2 verschillende vaders is. Niet perse bij jullie, maar als je dat hoort. Ik zou dat ook gerust durven te vragen hoor, is toch een een stukje interesse?
Of denk ik nu zo anders :think:

Ik erger me aan mensen (kennen onze geschiedenis) goh gaan jullie ook voor een 2e :evil: Ik zeg maar heel boos die ligt al in de kinderwagen

@Karin1981 wrote:

Ik erger me aan mensen (kennen onze geschiedenis) goh gaan jullie ook voor een 2e :evil: Ik zeg maar heel boos die ligt al in de kinderwagen




Oh vreselijk, net alsof ze je eerste kindje dan vergeten zijn :hug: :hug:

@juulke wrote:

Dan zijn het waarschijnlijk mijn Aziatische roots, want ik kan me helemaal niks bij voorstellen om me te ergeren aan onverwachts bezoek.



In mijn jeugd was het al een zoete inval en er was altijd eten genoeg voor onverwachte gasten en anders at je gewoon allemaal wat minder. Hier ook vaak onverwachts bezoek en ik vind dat heel normaal en juist ook heerlijk. Ik kan weer niet tegen bezoek op afspraak. Het gebeurt natuulijk wel, maar ik vind dat zo raar.




Ik ben engels en mijn partner komt uit Joegoslavie en wij hebben geen problemen met onverwachts bezoek.

Juist gezellig :mrgreen: :angel:



Wij gaan zelf ook vaak bij vrienden onverwachts langs.

Als wij bijv in de buurt zijn, en dat gebeurd visa versa … gewoon gezellig.

En komt het niet uit, omdat wij weg moeten dan is dat geen probleem :wink: