Het "Ik erger mij echt aan sommige dingen zoals" -

@faizaa wrote:

@Sweet-Love wrote:
Onverwachtsbezoek :twisted: , komt er bij mij niet in!

Gister ook iemand die aan me bel stond te trekken, of ik thuis was…

'Ja, ik doe altijd open als ik niet thuis ben :eh: ', ze vroeg of ze binnen mocht komen, ‘Nou nee, Riley gaat naar bed, ik wil nog wat dingen doen, komt niet uit’, ‘Ja maar…’, ‘NEE!’…

tegenwoordig overwachts bezoek, nee niet meer… ik heb een telefoon, mailadres en alles, bel me maar! :mrgreen:



Mensen die hier op bezoek komen, me woning zitten te bekijken en zeggen ‘hier zit nog een plekje, heb je wel gestoft?’…






Helemaal gelijk meis… ik ga het ook zo doen in de toekomst… :wink:




nou idd daar gaat het om.

de hele structuur valt weg bij mijn kinderen en mij.

@wisje wrote:

Ik heb er wel veel verdriet van… Wil graag een derde kindje. Hebben op Benthe lang moeten wachten en dan blijk je ineens door de pil heen zwanger te zijn geweest…

Toen ik het zag liggen ben ik zooo geschrokken, schrok zelf van de gevoelens die me overspoelden…

En dan zeggen ze: hoe kun je nu verdrietig zijn om iets waar je niks van wist???

Kun je beter verdrietig zijn om de dode vis van de buurman!!!


wat kunnen mensen toch soms hard zijn.
:hug: :hug: :hug:

@juulke wrote:

Ik vind het zelf heel onbeschoft om iemand de deur te wijzen die onverwachts langs komt. Als ik mijn kind naar bed breng, dan wachten ze gewoon maar even beneden met een glas drinken, maar ik zal ze nooit de deur wijzen.




Ik ben toch wel een dik uur bezig met naar bed brengen.. van de borst tot de zoen in bed.. ja toch wel een dik uur..
En dan je bezoek een uur laten wachten alleen? In de woonkamer? Ow wat zieliggggg :mrgreen:
Nee, ik zou zelf ook nooit bij iemand anders onverwacht aan de deur staan.. Omdat ik weet hoe onprettig ik het zelf vind..
Maar goed, ieder zn ding he.. :angel:

Onverwachts bezoek heeft met mij niks te maken met bedtijd van de kids. Die gaan gewoon op tijd naar bed hoor. Als mensen overwachts langs komen zijn ze welkom, maar moeten ze ook niet klagen als ze even alleen beneden zitten met een hapje en drankje. En mijn kids zijn niet anders gewend en hebben er ook geen moeite mee.

@monique wrote:

@faizaa wrote:
@Sweet-Love wrote:
Onverwachtsbezoek :twisted: , komt er bij mij niet in!

Gister ook iemand die aan me bel stond te trekken, of ik thuis was…

'Ja, ik doe altijd open als ik niet thuis ben :eh: ', ze vroeg of ze binnen mocht komen, ‘Nou nee, Riley gaat naar bed, ik wil nog wat dingen doen, komt niet uit’, ‘Ja maar…’, ‘NEE!’…

tegenwoordig overwachts bezoek, nee niet meer… ik heb een telefoon, mailadres en alles, bel me maar! :mrgreen:



Mensen die hier op bezoek komen, me woning zitten te bekijken en zeggen ‘hier zit nog een plekje, heb je wel gestoft?’…






Helemaal gelijk meis… ik ga het ook zo doen in de toekomst… :wink:




nou idd daar gaat het om.

de hele structuur valt weg bij mijn kinderen en mij.




Met als gevolg, dat ik opgefokt ben… de kinderen opgefokt raken van mij :mrgreen: en ik terwijl mn bezoek op de bank zit… mijn keuken nog moet gaan schoonmaken… nee… baal ik van…

Dan plan ik het liever… zorg ik dat alles klaar is… van tevoren… ruim lekker op… zet koffie… gebak… en dan, lekker settelen op de bank… Heerlijk… Ik moet nu nog bijkomen van dat gedoe gisteren avond… kinderen kregen gewoon een energy boost en wilden niet meer slapen… was te druk ineens…

Hier duurt het ook een uur hoor, maar als mijn man en ik thuis zijn, blijft de één gewoon beneden en als ik of mijn man alleen thuis is, ja dan moeten ze echt maar een uurtje alleen beneden zitten. Als ze dit vervelend vinden, komen ze vanzelf niet meer onverwachts langs :wink:

[/quote]

Eten is er genoeg… daar gaat het hier niet om…

:angel:[/quote]



Klopt Fai, daar gaat 't niet om. Maar ze moeten gewoon een afspraak maken. We hebben tegenwoordig allemaal telefoon vast en mobiel, sms, email, hyves, twitter, facebook bla bla bla enz. :liar: :think: :-* :thumbdown: :pray: :angel: :drool: :shifty: :wink: :oops:

@juulke wrote:

Onverwachts bezoek heeft met mij niks te maken met bedtijd van de kids. Die gaan gewoon op tijd naar bed hoor. Als mensen overwachts langs komen zijn ze welkom, maar moeten ze ook niet klagen als ze even alleen beneden zitten met een hapje en drankje. En mijn kids zijn niet anders gewend en hebben er ook geen moeite mee.




presies en daar gaat het om :wink:

ik met mijn twee prachtigge auti`s zijn dat niet gewend, al hellemaal niks onverwachts.

@juulke wrote:

Onverwachts bezoek heeft met mij niks te maken met bedtijd van de kids. Die gaan gewoon op tijd naar bed hoor. Als mensen overwachts langs komen zijn ze welkom, maar moeten ze ook niet klagen als ze even alleen beneden zitten met een hapje en drankje. En mijn kids zijn niet anders gewend en hebben er ook geen moeite mee.






Nee dat klopt, maar ik vind dat gewoon niet prettig om bezoek dan alleen beneden te laten… (hadden ze net zo goed wat later kunnen komen denk ik dan… ipv nu te moeten wachten… alleen…)

Hier gaat ook alles door… maar het gaat stuk moeizamer… Het ligt idd ook gewoon aan de personen zelf… Jij kan er wel tegen, denk dat dat doorgegeven wordt aan je kinderen… Ik kan er slecht tegen, en mijn kinderen worden er dus ook drukker door… Snap je…

@Azzy wrote:



Eten is er genoeg… daar gaat het hier niet om…





Klopt Fai, daar gaat 't niet om. Maar ze moeten gewoon een afspraak maken. We hebben tegenwoordig allemaal telefoon vast en mobiel, sms, email, hyves, twitter, facebook bla bla bla enz. :liar: :think: :-* :thumbdown: :pray: :angel: :drool: :shifty: :wink: :oops:




Zo is het… :mrgreen:



Och ik ben jou vergeten een afscheidszoen te geven vanmorgen… en we hadden het nog ZOOOOO afgesproken… :wink: :mrgreen:



Ontopic weer… :angel:

@faizaa wrote:

@juulke wrote:
Onverwachts bezoek heeft met mij niks te maken met bedtijd van de kids. Die gaan gewoon op tijd naar bed hoor. Als mensen overwachts langs komen zijn ze welkom, maar moeten ze ook niet klagen als ze even alleen beneden zitten met een hapje en drankje. En mijn kids zijn niet anders gewend en hebben er ook geen moeite mee.






Nee dat klopt, maar ik vind dat gewoon niet prettig om bezoek dan alleen beneden te laten… (hadden ze net zo goed wat later kunnen komen denk ik dan… ipv nu te moeten wachten… alleen…)

Hier gaat ook alles door… maar het gaat stuk moeizamer… Het ligt idd ook gewoon aan de personen zelf… Jij kan er wel tegen, denk dat dat doorgegeven wordt aan je kinderen… Ik kan er slecht tegen, en mijn kinderen worden er dus ook drukker door… Snap je…




Ik denk dat dat klopt. Ik weet niet beter en mijn kids ook niet. Ik heb wel bezoek gehad die het raar vond een uur alleen beneden te zitten en die komen dus ook niet meer onverwachts. Prima. Ik kan er tegen, maar mijn bezoek moet er ook tegen kunnen en als ze dat niet kunnen, ja dan moeten ze ook maar niet overwachts langs komen.



Mijn man is het ook niet gewend van huis uit, maar die is niet gek te krijgen, dus die gaat er gewoon in mee.

@juulke wrote:

@faizaa wrote:
@juulke wrote:
Onverwachts bezoek heeft met mij niks te maken met bedtijd van de kids. Die gaan gewoon op tijd naar bed hoor. Als mensen overwachts langs komen zijn ze welkom, maar moeten ze ook niet klagen als ze even alleen beneden zitten met een hapje en drankje. En mijn kids zijn niet anders gewend en hebben er ook geen moeite mee.






Nee dat klopt, maar ik vind dat gewoon niet prettig om bezoek dan alleen beneden te laten… (hadden ze net zo goed wat later kunnen komen denk ik dan… ipv nu te moeten wachten… alleen…)

Hier gaat ook alles door… maar het gaat stuk moeizamer… Het ligt idd ook gewoon aan de personen zelf… Jij kan er wel tegen, denk dat dat doorgegeven wordt aan je kinderen… Ik kan er slecht tegen, en mijn kinderen worden er dus ook drukker door… Snap je…




Ik denk dat dat klopt. Ik weet niet beter en mijn kids ook niet. Ik heb wel bezoek gehad die het raar vond een uur alleen beneden te zitten en die komen dus ook niet meer onverwachts. Prima. Ik kan er tegen, maar mijn bezoek moet er ook tegen kunnen en als ze dat niet kunnen, ja dan moeten ze ook maar niet overwachts langs komen.



Mijn man is het ook niet gewend van huis uit, maar die is niet gek te krijgen, dus die gaat er gewoon in mee.




Helemaal gelijk… :thumbup:

Enne… Heerlijk zo’n man… :inlove: :thumbup:

@faizaa wrote:

@Azzy wrote:


Eten is er genoeg… daar gaat het hier niet om…





Klopt Fai, daar gaat 't niet om. Maar ze moeten gewoon een afspraak maken. We hebben tegenwoordig allemaal telefoon vast en mobiel, sms, email, hyves, twitter, facebook bla bla bla enz. :liar: :think: :-* :thumbdown: :pray: :angel: :drool: :shifty: :wink: :oops:




Zo is het… :mrgreen:



Och ik ben jou vergeten een afscheidszoen te geven vanmorgen… en we hadden het nog ZOOOOO afgesproken… :wink: :mrgreen:



Ontopic weer… :angel:




Klopt ben ik bewust vergeten. Omdat je daar zo nu en dan van wakker werd, weet je nog, en dan vervolgens mij belde terwijl ik in de trein alweer lang en breed sliep. Azzy ik kan niet slapen :eh:



Oh ja wie had ik vanmorgen nog aan de telefoon. Was jij dat of was dat… :think:

@Cell wrote:

Oh… Deb, herkenbaar :hug: En niet verdedigen… mijn commentaar was op een gegeven moment “Tja, dat vind jij en ik vind duidelijk iets anders” Meer niet.



Gewoon lekker doen, hebben wij ook gedaan met de jongens en ze slapen allebei fantastisch!



Ik erger me aan mensen die nooit eens meteen positief en blij kunnen zijn voor een ander.

Je zegt bijvoorbeeld dat je als gastouder gaat werken, heb je daar al lang en breed goed over nagedacht en dan is het “zou je dat nou wel doen, heb je al goed over alle aspecten nagedacht, je weet wat dat betekent he?” enz.

Of je zegt, we gaan een mooi nieuw vloerkleed kopen en dan is het “Goh, is je oude niet goed meer dan, je hebt zeker geld te veel want je oude is toch nog prima?”



Zulk soort oeverloos gezeur in negatieve zin.



Ik kan daar kriegel van worden, net alsof elke beslissing zeer impulsief word genomen en daar verder niet over word nagedacht.

En dan moet je nog weten dat mijn man over elke beslissing zo ongeveer een jaar (grote dingen) of minimaal 3 maanden (kleinere dingen zoals een kleed) nadenkt.



ik hoor het al 7 jaar, maar ik kan er niet aan wennen.






jaaaaaaa daaar erger me nou echt wilt aaaaan.

bemoei zucht van mensen en die opmerkingen de je noemt echt precies die opmerkingen…ZUCHT

hihihi hier hoort onverwacht bezoek gewoon bij de inboedel, aanpassen dan maar zeg ik dan hihihi



Als ze langs komen, is het HOOOOOOIIIIII, ben met de kids bezig en moet de boel beneden nog opruimen, ben er dus zo weer.

Ligt aan het bezoek, sommigen komen gezellig boven met de kids helpen, anderen ruimen het speelgoed beneden op :mrgreen: en weer anderen wachten rustig en leuteren tegen je als je de keuken aan het ruimen bent, ik voel me niet ongemakkelijk als ik er middenin zit hoor. Doe mijn ding gewoon hahaha.



Ik voel me wel vreselijk ongemakkelijk als het huis op z’n kop staat en ik net even zit, dat er DAN net visite binnen komt, dan baal ik enorm, alsof de gevormde mening mij iets zou moeten kunnen schelen :roll: (maar dat doet het dus wel)

@faizaa wrote:

Ik erger me op onverwacht bezoek…



Overkwam me gisteren… en heb er niks van gezegd… met als gevolg een hectische avond… kinderen naar bed brengen was een drama… en ik erger me dus ook aan mezelf dat ik niet voor mijn gezin heb gekozen ipv voor het bezoek door gewoon te zeggen: nu komt het niet uit… :silenced:




ook al weer zo’n goeie …iedere week last van meerdere keren iets van gezegd …blok voor de kop :wall:

faaaai als suus bij mij kom dan zeg ik :oops:



ga Vienna in bad doen ruim jij de zooi op in de keuken hahaha …moeten we met die visite ok doen :mrgreen: :-*

Ik erger me niet heel snel, maar waar ik me aan erger?



Die doelloze zin : heeee, hoe is het? Mensen die vragen hoe het gaat, maar waarvan je weet dat ze gewoon willen horen dat het goed gaat, en geen tijd hebben om echt naar je te luisteren. Gebeurt hier heel veel, is de standaard zin na het begroeten.



Of mensen die vragen hoe het gaat (wij hebben 2 beroerde jaren achter de rug) en dan onmiddelijk inspelen van ojaaaaaa, ik heb dat ook, en dan natuurlijk erger,vreselijker,beroerder. En dat je dan zelf staat te luisteren naar een horrorverhaal, terwijl je juist het zelf even nodig hebt om het van je af te kletsen.



Onverwacht bezoek, dat vind ik 's avonds prima, overdag niet. Overdag wil ik gewoon mn ding doen en dan heb ik het niet over mn mams die aan komt waaien, maar over echt zitbezoek.

In de avond als alles hier rustig is, is iedereen welkom. Het ligt er soms ook helemaal aan wie er voor de deur staat.

ik erger me eigenlijk niet zo snel. Waar ik me wel aan erger is aan mensen die continu zeggen dat onze dame verwend is, en een klein dikkertje is…

NOu sorry hoor, maar sophietje is niet verwend in materiele dingen. Misschien wel een klein beetje in aandacht, maar daar is ze niet lastig door of dergelijke.

En een klein dikkertje? ze is een gezonde meid met wat spekbillen ja. Nou, niets mis mee volgens mij want ze is nog volop in ontwikkeling.



maar dat is denk ik wel een van de weinige dingen waar ik me aan erger.

@wisje wrote:

Ik erger me aan mensen die durven te vragen of Benthe en B´Elanna van dezelfde vader zijn!!!

Omdat er zoveel leeftijdsverschil tussen zit…



Ow dat is zo een irritante vraag he :evil: En dan vind ik t leftijdsverschil bijjou nog wel mee vallen.

HIer zit er 13 jaar tussen, dus je kunt je voorstellen hoe vaak ik die vraag al heb gehoord :wink: