en screech! :lol:
plateauzolen
Hoe vaak ik geen verzwikte enkel heb gehad weet ik niet meer…
@Ron wrote:
oooooooooooooooooooooow de MSX, de atari 2600 woow!!!
ik had zelf een Commodore 64…
en een NES spelcomputer hahahaha
ik heb hem nog :mrgreen:
kopen

Plons de gekke kikker, kwam volgens mij altijd na tiktak op de belgische zender.
De film ET
MTV Live met Ray Cokes(?)
De bananentjolk kreeg ik altijd mee op schoolreisje :inlove: :inlove:
Het enige wat nu in de buurt komt is Fruitmelk van Campina.
jaaaaaaaaaaah Tjolk…Even een plaatje erbij hoor…
Ow was dat Tjolk ja dat ken ik ook nog wel
ooooh ja, de poppers! (toch karin?) Die mocht ik natuurlijk nooit. maar alle meisjes uit mijn klas wel!
En plons ja! Met bijbehorende ondeugende variant op het liedje. (dag plons geile kikker. oooohoooooh.)
en ik heb mijn msx ook nog hoor! En ook een msx simulator op mijn laptop :mrgreen:
@Madre wrote:
jaaaaaaaaaaah Tjolk…Even een plaatje erbij hoor…
![]()
haha spuit elf, dit is dan al de derde keer dat dat plaatje in dit topic staat :mrgreen:
Wordt vervold...
ik durf bijna niet, stelletje jonkies hahaha. Ik herken die dingen van jullie wel, maar dan van mijn broertjes :mrgreen:
ik moet meteen aan de 3 musketiers denken. ze bestaan nog. heten nu curlywurly, maar het smaakt niet meer zoals ik me herinner (is pure suggestie, ik weet het)
@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:bij de andere zie ik kruisjes en deze zie ik wel :think:jaaaaaaaaaaah Tjolk…Even een plaatje erbij hoor…
![]()
haha spuit elf, dit is dan al de derde keer dat dat plaatje in dit topic staat :mrgreen:
zal wel aan mij liggen maar ik zie nergens een plaatje van Tjolk, wel dat men het er over heeft…
Oja de Uhh. vergeet je tandenborstel niet… show
fort alpha!!!! oh was ik zooo fan van! Laatst op werk nog heel veel afleveringen terug zitten kijken, blijft leuk!
jeugdjournaal nog met robert ten brink

foto lukt niet erg, dus bericht verwijderd
ik ga hard man, keihard ga ik, hard man hahahaha
ik zag al max-jes, een aussie en een kale kop voorbij komen!!
(ahum, ik loop nog steeds het liefst op Nike air max, is dat dan ook fout?? hahahaha)
@Madre wrote:
zal wel aan mij liggen maar ik zie nergens een plaatje van Tjolk, wel dat men het er over heeft…
raar, ik had hetzelfde plaatje al in de op gezet, en kon hem ook gewoon zien :think: OOk toen rivella mijn post quotte, zag ik um… en daarna heeft zij hem zelf ook nog geplaatst. Maar misschien was het een gifje, staat me iets van bij.