het grote Zwelg-hier-in-nostalgie-topic

De legerkistjes uiteraard :angel:

@knollie1 wrote:

versneld opnemen op een casettebandje

dan krijg je zon alwin en de chipmunks stemmetje




:inlove:

En een kuif zo hoog en stijf van de gel dat het leek alsof je tegen een muur van aangelopen. Spijkerbroeken die je een beetje in je kont moest trekken, weet niet hoe ik het moet uileggen.

oooh die stomme furby…Ik moest en zou heb hebben en uiteindelijk ergens in de vuilnisbak beland…

Vrouwtje Theelepel :mrgreen:

oooh Danielle komen zo uit hetzelfde jaar…

Dit was echt te gek :inlove:

@Danielle77 wrote:

De legerkistjes uiteraard :angel:




dan ook de housebroek





(hmm matig plaatje, kon geen betere vinden. maar m.i. hoorde daar niet van die knappe mannen in…)



en de dr martins:











en dan hebben we nog (haha alsof we bijna zijn uitgenostalgied… :naughty: )







dat met die tv-gids en dan de pagina’s omvouwen deden wij ook. das toch eigenlijk idioot dat iedereen in het land dat soort rare dingen doet?[/img]

Ja trollen :mrgreen:

En die housebroeken :mrgreen:

My god ja die house broeken :lol: :lol:

Oh en wat je ook toen veel zag was jongens met zo’n lang plukje haar in je nek waar dan net een klein vlechtje van gemaakt kon worden :lol: :lol: . Kan er geen foto van vinden. Had mijn eerste vriendje in groep 7 :inlove:

@fiep klophout wrote:

90’s request op 3fm, dat brengt een hele hoop herinneringen naar boven. En niks lekkerder dan zo nu en dan eens lekker nostalgisch doen, dus hup: post hier alles wat je doet denken aan vervlogen tijden. (hoeft niet 90’s te zijn). Mag vanalles zijn; speelgoed, muziek, etenswaren enz enz.



goed begin ik even:



de msx-spelcomputer :drool:









tjolk







medisch centrum west haha





heb jaar of twee geleden met een vriendin voor de grap in een zelfde nostalgische bui een dvd gehuurd van mcw, allemachtig, wat was dat traaaaaaaaaaag en slechttttttttttttt…



skate bike, kon je winnen/sparen bij 7-up. wij dronken nooit 7-up, maar toen opeens wel!





en van die papiertjes die je dan zo vouwden dat je ze met je twee duimen en wijsvingers kon vastpakken, en dat er allemaal vlakjes verschenen waar je gekke dingen in kon schrijven (haha een heel knappe piet die snapt waar ik het over heb!)



en en en… ik kan nog wel even doorgaan…




Bij de Tjolk gaat er ineens een enorm neonlicht brangen in mijn hoofd…helemaal vergeten dat het bestond maar nu ineens de smaak ikn mijn mond :inlove: :thumbup:



En dat gevouwen dingetje noemden wij een kwik-kwakje

Deze dan :inlove:


Sherbet :drool:





Kwik-kwakje





Stieken (d’r in d’r uit d’r in d’r op, d’r in d’r uit, draaien :mrgreen: )





Bobby and Kate





Dufties :inlove:



en…en…en… :mrgreen:

En deze (beetje groot plaatje :oops:):




Je naam op een rijstkorrel :mrgreen:



En van die verschillende kleuren touwtjes om een streng haar gedraaid, hoe heet dat ook weer?

jaaaaaaa saved by the bell

met zack :inlove: