@fiep klophout wrote:
haha, iets van 1,5 jaar terug liep ik op een grote crea beurs in Dortmund en daar waren toen ook speelgoed kramen. Hele grote kraam met allerlei kleuren touwtjes, boeken, dvd’s!
Was toen ook erg leuk om weer te zien.
nieuwe ronde, ik ga gewoon weer door hoor
fabuland, dat was, net als het eerste plaatje, weer zoiets dat ik zelf niet had, maar kinderen in mijn klas wel.
de tintenkiller :mrgreen:
:inlove: Die rupsjes, die gaven licht in het donker.
En fabuland…
Heerlijk topic om terug te zwijmelen bij hoe leuk speelgoed vroeger eigenlijk was.
Ik heb geen 50 pagina’s terug gelezen, maar is deze al voorbij gekomen? Wij hadden meerdere van die computertjes ook een dubbele met 2 schermpjes boven elkaar.
@fiep klophout wrote:
@Karin1981 wrote:@Mama_jeanet wrote:@Karin1981 wrote:komt me wel bekend voor maar wat was dat ook alweer?
ken iemand deze
meeuweflatsen en je had vieze luiers, Smultietjes, Riooldrap,
haha alweer een oooooooooooohjaaaa moment. zat daar nog iets van een concept achter? of waren het gewoon rare snoepjes met rare namen?
Wisten jullie dat er in Denemarken een pretpark is, wat BonBonland heet?
Je had ook van deze snoepjes die “hondenscheten” heetten.
En je raad het al: in Bonbon land hebben alle attracties dezelde naam als die snoepjes, zoals de Hundeprutterutschebanen, (hondenscheet achtbaan) en de MÃ¥geklatcykler ( meeuwenflatsfietsen) e.d. hahahahaha
Daar zijn die snoepjes ook gewoon te koop. Wij zijn er 4 jaar geleden ofzo geweest. :mrgreen:
kennen jullie deze nog?
http://www.youtube.com/watch?v=gCY5Um5FuJw
en deze?
http://www.youtube.com/watch?v=iCs87Wru6ek
Gelukkig weer terug op de buis! :dance: :dance:
ze zullen vast al genoemd zijn…
Van die aliminiumachtige dopjes op de melkflessen (blauw, rood, groen) en die dan om de spaken van je fiets vouwen!
Pantys kapotknippen en dan strokjes (die van zelf oprollen) als armbandjes om je arm. Het liefst zoveel mogelijk in zoveel mogelijk kleuren (in de madonna tijd).
Lange rok en langewijde blouse met riempjes er omheen (In de Frizzle Sizzle tijd)… we mochten helaas niet op blote voeten naar school.
De Zevensprong (spannend!!)
Omroepsters op tv!!
Stuif es in!!!
Willem Ruis!
@Wijnanda wrote:
Ik heb geen 50 pagina’s terug gelezen, maar is deze al voorbij gekomen? Wij hadden meerdere van die computertjes ook een dubbele met 2 schermpjes boven elkaar.
Ik heb deze laatst weer bij mijn moeder in een lade gevonden. Zo leuk…
En ik kan het nog steeds.
8)

Was is vanmorgen bij m’n schoonmoeder, had ze voor jesse een boek van POL (het beertje) gevonden.
Ik zwelg gelijk weer in nostalgie, had ze volgens mij allemaal…
hier nog een paar…
(wel grappig dat sommige series weer terugkomen)
@Madre wrote:
@Wijnanda wrote:Ik heb geen 50 pagina’s terug gelezen, maar is deze al voorbij gekomen? Wij hadden meerdere van die computertjes ook een dubbele met 2 schermpjes boven elkaar.
Ik heb deze laatst weer bij mijn moeder in een lade gevonden. Zo leuk…
En ik kan het nog steeds.
8)
![]()
oooh gaaf! Die had ik ook. Was er zwaar aan verslaafd…
Als ik dit topic lees wat voel ik me dan oud zeg. Ik herken bijna alles. Die plaatjes die bovenaan deze pagina staan, ik was ze compleet vergeten.
En Dr Martens, ik heb nog steeds twee paar en die draag ik elke winter nog. Die lopen zooooooooooo lekker!
Heerlijk, ga nog ff de vijftien pagina’s terug lezen maar wilde alvast even reageren, zwijmel de zwijmel!!
@Mama_jeanet wrote:
Zo’n grote kuif (en dan je haar flink getoupeerd) :silenced:ja en een halve bus haarlak (blauwe spuitbus) er in. Heb een hele werkweek lang de zelfde kuif gehad die mijn moeder er op maandagmorgen in gedaan had, kreeg hem zelfs met wassen er niet uit!!
Wat dacht je van in het zwaart gekleed gaan met knalrode lippenstift op?
Hihi wat een sentiment! En de troeliewoelies geloof ik!
of van die beertjes om mee te spelen. en little pony’s. of wat dachten jullie van een walkman met cassettebandjes en nog geen auto-reverse. moest je halverwege van je fiets af om het bandje om te draaien!!
Ik had mijn kamer behangen met nkotb! Die jongste van het stel, Joe, was ik weg van!
heb net de fout gemaakt de laatste link aan te klikken en zit nu weer met dat nummer in mijn hoofd. Deze draaien ze geregeld met kerst op Sky Radio en dan zit ik er heel december mee in mijn hoofd en ben dit jaar dus erg vroeg.
Volgens mij keken wij toen veel naar Sky channel. I dream of Jeany!!