Dit was mijn eerste.. singel..plaatje...
:sick: :sick: :sick:
wij luisterde altijd…
's avonds en in het weekend… op casete bandje naar het OINKBEEST…
wie kent het ook
ja het oinkbeest ken ik ook, en de kouwgomballenboom.
maar gerard joling… :sick: :sick:
Goede tijd.... :roll:
@HeidY wrote:
Dit was mijn eerste… singel…plaatje…
:sick: :sick: :sick:
Zit nu de laatste 2 middagen hier op het werk dit topic te lezen… :inlove: :inlove:
Sinds alle KvK posts heb ik in mijn hoofd:
Hou maar op, ik blijf er bij,
Dat zij met mij gaan zingen in een meidengroep
Dat is iets wat ik al tijden roep!
Alles liever dan kantoor…
Kende al die meiden. Heb zelf ook mee gezongen op 1 en 2… en mochten daarna een single inzingen (achtergrond) van een hollandse hit (not) bij Chiel Montagne in de studio!
Maar dat kwam omdat onze muziekleraar op school de dirigent van het KvK-koor was!
Mennnn… ik heb alle rages van de afgelopen 50 pagina’s mee gekregen… alleen niet aan alles meegedaan!
Was ietsjes ouder…
Miste nog ‘De man van Atlantis’…
Oh ja, Fiep en Jane… ik hoorde bij dezelfde clubjes als jullie… alleen in Baarn (waar ik mijn puberjaren door mocht brengen) was dat eigenlijk een beetje not done… dus ik draaide thuis mijn rock en alternative en deed wel mee met Wham! en Duran Duran… en droeg wel alleen kleding van het Waterloo plein, maar dan ook met een lange blonde lok (heb zwart haar) die 1 oog helemaal bedekte…
Ik hoorde ook nooit bij 1 clubje, maar ging lekker met alle clubjes mee!!! :lol:
@dolfijntje12 wrote:
@dolfijntje12 wrote:En er was vroeger ook een serie met enge mannen. Die kwamen uit het water met allemaal slijm over zich heen…
Weet echt niet meer hoe het heet, maar wel dat het heeel spannend was!
Kwam ook op net 3…
Ik heb het gevonden!!
Moddermonsters, De (1987-1988)
Wie sidderde er op zaterdagmiddag in het najaar van 1987 niet bij het zien van deze spannende jeugdserie? Lange gangen, veel slijm en afzichtelijke monsters vulden iedere week het scherm en hielden vele kinderen acht weken lang 's nachts uit hun slaap.
De serie is gebaseerd op het boek ‘Under the Mountain’ (1979) van de Nieuw-Zeelandse schrijver Maurice Gee, en gaat over de roodharige tweeling Rachel en Theo die de zomervakantie doorbrengen in Auckland bij hun oom en tante, en neef Ricky. Op het eerste gezicht zijn het twee doodnormale kinderen, maar zij blijken een bijzondere gave te hebben.
Ze kunnen objecten terugvinden die andere hebben verborgen door middel van het lezen van gedachten. De mysterieuze meneer Jones - een buurtbewoner - begint al snel interesse te tonen in de tweeling, al weten de kinderen nog niet waarom.
Dat wordt al snel duidelijk: meneer Jones blijkt afkomstig te zijn van een andere planeet, en wil de aarde beschermen tegen andere buitenaardse indringers met kwade bedoelingen. Deze indringers zijn de Wilberforces - geleidt door meneer Wilberforce - die wonen onder een vulkaan en de vorm van mensen kunnen aannemen.
Het enige wat zij willen is de aarde veroveren door de hele planeet te overdekken met modder en slijm. Meneer Jones gaat samen met Rachel en Theo de strijd aan, waarbij de tweeling zowel hun gaven als twee magische stenen gebruiken om de monsters te verslaan.
In het najaar van 2008 zijn de opnamen begonnen voor een herverfilming van de serie als bioscoopfilm, met onder andere Sam Neill als Mr. Jones. Wanneer de film wordt uitgebracht, en of deze in Nederland te zien zal zijn is nog onbekend.
@knollie1 wrote:
@dolfijntje12 wrote:@dolfijntje12 wrote:…
W
en je had ook in die tijd de familie robinson, die op een onbewoond eiland waren aangespoeld
@Brigitte wrote:
Ja idd, Limara, die hadden wij ook altijd :lol:
@francis wrote:
Geweldig, ik heb net alle 48 pagina’s gezien.
Ik moest aan deze denken :inlove:
@marloes vip wrote:
Ik heb net kaartjes zitten maken voor de meiden van mijn zus die morgen twee worden met plaatjes van… Sarah Kay! Daar was ik het bestaan helemaal van vergeten.
Voor degene die denken wie of wat is dat:
Ja, vooral zo kende ik ze:
Geweldig vond ik dat vroeger… ik tekende ze altijd na, of ik probeerde het… maar ik tekende die hoed altijd achterstevoren waardoor die bol aan de voorkant zat :mrgreen:
Volgens mij heette dat ook gewoon Holly Hobbie. Wij noemden ze ook altijd zo.
Speciaal voor Fiep:
LEUK LINKJE
NOG EEN LEUK LINKJE
:mrgreen:
(helaas hebben ze meteen al een terugroepactie, dus een minder goed begin, maar het begin is er toch :mrgreen: )
ja maar rivella, kijk die verpakkingen…dat is toch geen tjolk?? Ik heb ze ook in de winkel zien staan, maar ik hoopte natuurlijk op de ouderwetse verpakking!
(maar leuk, dit topic weer omhoog, dit topic an sich is ook al bijna nostalgie )
oh nee zie net mijn grote anti held… hollie hobby voorbij komen :o
Oooooit na mijn geboorte van vrienden van mijn ouders zo’n enorme pop gekregen (zo eentje waar een pasgeboren baby nog laaaaaang niks mee kan ).
Mijn broer en broertje kregen van diezelfde vrienden een gewone knuffel (hond en beer… overigens ook mega maatje) en dat vond ik wel leuk, ik vond die pop niet leuk, niet mooi en eigenlijk gewoon lelijk :oops:
Ben nooit echt een poppenmoeder geworden, maar die pop heb ik echt nooit mee gespeeld… zelfs die vrienden constateerden later dat een ‘gewone’ knuffel waarschijnlijk meer op zijn plek was geweest, maar ja… meisje na een jongen, krijg je dat :mrgreen:
@fiep klophout wrote:
ja maar rivella, kijk die verpakkingen…dat is toch geen tjolk?? Ik heb ze ook in de winkel zien staan, maar ik hoopte natuurlijk op de ouderwetse verpakking!
(maar leuk, dit topic weer omhoog, dit topic an sich is ook al bijna nostalgie)
ken dat hele Tjolk niet :oops:
@marloes vip wrote:
Ik zag gisteren een acteur in E.R. die ik meende te herkennen uit de serie Perfect Strangers.
Ik was het bestaan van deze serie compleet vergeten maar moest er gelijk aan denken. Volgens mij niet voorbij gekomen nog.
Oooooooooooooeeeeeeeh…