Dolfijntje jaaaaaaaaaaaaa!!! :-* :-* :-* :-* Ik loop al jaren te roepen dat je tegen kerst of nieuwjaar altijd "de modder monsters"op tv had, maar echt niemand kende het HOEraa hoeraa! haha wat gaaf, zeg
Geweldig, ik heb net alle 48 pagina’s gezien.
Ik moest aan deze denken :inlove:
Mijn speentjes ketting ligt nog op zolder naast de flippo’s de trollen en mijn aussie :mrgreen:
Wij deden vroeger ook wel een tennisbal in een pantysok en daar dan mee tegen de muur slaan :lol:
Of deze :mrgreen: die kreeg ik in groep 6.
@francis wrote:
Wij deden vroeger ook wel een tennisbal in een pantysok en daar dan mee tegen de muur slaan haha
Jaaa! En daar hoorde een liedje bij: “achter de molen staat een bloem”.
@Fleur wrote:
@francis wrote:Wij deden vroeger ook wel een tennisbal in een pantysok en daar dan mee tegen de muur slaan haha
Jaaa! En daar hoorde een liedje bij: “achter de molen staat een bloem”.
Oh ja das waar ook :inlove:
Mijn man miste deze nog :mrgreen:
Gisteravond was KvK 5 op tv, zelfs daar kende ik er nog een hoop van!
Ik vind ook " ik ben toch zeker sinterklaas niet " en “moeders wil is wet” toch wel de leukste…
Zal mijn man blij mee zijn als dat morgenavond op tv komt en ik wil dat zien haha! Die heeft er zo’n hekel aan! :roll:
:inlove: :inlove: :inlove:
en deeeeeeeeezeeeeeeee hahaha !!! :dance: :dance:
@nathaliehvdominique wrote:
en deeeeeeeeezeeeeeeee hahaha !!! :dance: :dance:
http://www.youtube.com/watch?v=CslFS1u88Oo&feature=related
grappig hoe vreselijk statisch geanimeerd dat is. Is in de loop der tijd toch heel wat veranderd!
(en als je iets ouder was, had je natuurlijk een vreselijk vieze parodie op dat liedje. Iets met: dag plons, geile kikker (flikker?). supergrappig… :roll: )
Fancis, de lami-pen (toch?) kan ik me ook nog herinneren. Eerst hadden we andere vulpennen, van die eenvoudige bruine, en linkshandigen (zoals ik!) mochten dan een groene :dance:
@fiep klophout wrote:
@nathaliehvdominique wrote:en deeeeeeeeezeeeeeeee hahaha !!! :dance: :dance:
grappig hoe vreselijk statisch geanimeerd dat is. Is in de loop der tijd toch heel wat veranderd!
(en als je iets ouder was, had je natuurlijk een vreselijk vieze parodie op dat liedje. Iets met: dag plons, geile kikker (flikker?). supergrappig… :roll: )
Fancis, de lami-pen (toch?) kan ik me ook nog herinneren. Eerst hadden we andere vulpennen, van die eenvoudige bruine, en linkshandigen (zoals ik!) mochten dan een groene :dance:
di parodie zat ik net dus mee te denken :oops: :mrgreen:
een paar jaar later kregen de rechtshandige een blauwe vulpen en de linkshandige moi een rode :dance:
iedereen jaloers want ik was de enige ghehehe
@fiep klophout wrote:
@nathaliehvdominique wrote:en deeeeeeeeezeeeeeeee hahaha !!! :dance: :dance:
Fiep, Ja dat is waar ook, links had een andere kleur. Ik had hiervoor een vulpen van blauw plastic en daar stond dan onze naam in gegraveerd.
Oh en Plons ja daar ken ik de teksten ook nog wel van :silenced:
Mijn eerste mobiele telefoon…
Een Philips Fizz, ter grootte van een baksteen… bellen voor 1 gulden 20 per minuut…
:mrgreen:
en keek niemand naar de vuurtoren familie ?
@fiep klophout wrote:
Bij ons hadden de rechtshandigen een blauwe, en wij linksen een groene.
Wij waren zelfs met drie linksen in een klasje van 18 kids. Dat kom je
ook niet meer tegen zo weinig kinderen in de klas :lol:
@Brigitte wrote:
@fiep klophout wrote:
Bij ons hadden de rechtshandigen een blauwe, en wij linksen een groene.
Wij waren zelfs met drie linksen in een klasje van 18 kids. Dat kom je
ook niet meer tegen zo weinig kinderen in de klas :lol:
Wij hadden ook maar 19 kinderen in de klas waarvan er 5 of 6 linkshandig waren! Wij linkshandigen hadden een rode vulpen en de rechtshandigen een blauwe.
(Overigens zit Indy nu ook maar in een klas van 21…)
:mrgreen: :mrgreen:
Fabeltjeskrant komt terug
De Fabeltjeskrant is vanaf 23 december weer terug op televisie.
Meneer de Uil, Juffrouw Ooievaar, Bor de Wolf en de andere inwoners van Fabeltjesland zijn straks elke werkdag te zien tussen 19:00 en 19:05 uur op RTL8.
In 1968 was de Fabeltjeskrant voor het eerst op de Nederlandse televisie. De serie stopte in 1973 maar kwam in 1985 weer terug.
@boefje wrote:
:mrgreen: :mrgreen:
Fabeltjeskrant komt terug
De Fabeltjeskrant is vanaf 23 december weer terug op televisie.
Meneer de Uil, Juffrouw Ooievaar, Bor de Wolf en de andere inwoners van Fabeltjesland zijn straks elke werkdag te zien tussen 19:00 en 19:05 uur op RTL8.
In 1968 was de Fabeltjeskrant voor het eerst op de Nederlandse televisie. De serie stopte in 1973 maar kwam in 1985 weer terug.
Goede tijd… :roll:
maar goed ze waren in principe toch weer terug?
Ik kan mij herrinneren dat mijn kinderen meedere afleveringen hebben gezien…
Of terug met nieuwe afleveringen? :think:
vond het toen wel leuk, maar heb het idd tijd terug ook paar keer gezien en vond het nu echt vreeeeeselijk :oops:
En 19 uur… dan zullen mijn kids het niet zien, want dan zijn wij al boven…