@~Marion~ wrote:
Oooow en je had ook nog zo’n nederlandse serie waarin een meisje steeds bij haar oma ging logeren en die oma deed dan allerlei leuke en brutale dingen samen met haar.
Oma Fladder
http://www.youtube.com/watch?v=ojvlou0RyPY
@~Marion~ wrote:
Oooow en je had ook nog zo’n nederlandse serie waarin een meisje steeds bij haar oma ging logeren en die oma deed dan allerlei leuke en brutale dingen samen met haar.
@Rivella wrote:
Fairy tails dus :mrgreen:
Die heb ik ook nog gehad :inlove:
@Karin2 wrote:
@fiep klophout wrote:@Madre wrote:@Karin2 wrote:Ik mocht nooit naar de VPRO kijken van mijn ouders :eh:
waarom niet??
ik neem aan omdat haar ouders er niet op zaten te wachten dat haar kinderen zagen hoe purno de purno gekieteld werd door de grote kittelaar, niet wilden dat hun kinderen zagen hoe rembo zich besmeerde met hondenstront en een beeld maakte met snot, en hoe theo en thea het uitgebreid gingen hebben over naaktlopen en winden laten… zoiets :mrgreen:
Whahaha nou daarom dus :D:D En mijn ouders, vooral mijn vader was streng Christelijk :shifty:
En offtopic hoor maar onze kinderen mogen niet naar Jetix kijken. Niet vergelijkbaar hoor maar zo hebben wij ook onze grenzenIk moet wel eerlijk bekennen dat ik niet alle programma’s ken maar ik begin al te binnenmonds op Spongebob te vloeken als ik dat stemmetje hoor :wall:
Ik hoorde gisteren op de radio dat TJOLK terug komt!
Keken jullie ook naar:
zibb.nl Marketing & Sales Marketing-sales nieuws
waardering 10 | reacties 1
Door: Jairo van Lunteren | 29 september 2009
Nostalgische medemensen opgelet: kinderdrank Tjolk komt terug! Het zuiveldrankje, bekend van de beeltenissen van een aap, konijn en beer op de pakjes, verdween in de jaren tachtig uit de winkels. Begin komend jaar staat de terugkeer gepland.
Passie
Initiatiefnemer van de wederopstanding van Tjolk is ondernemer Sjoerd Stouten. In 2008 kocht hij de merknaam Tjolk over van Friesland Foods. Samen met partner Bas de Boer wil hij Tjolk januari 2010 weer in de winkels hebben liggen.
Stouten:’Bas de Boer en ik hebben een enorme passie voor merken. Friesland zelf wilde Tjolk niet herintroduceren. Wij merkten echter dat er nog heel veel mensen waarde hechten aan dat label.’
Verpakkingsbedrijf
Met de merkrechten op zak en financiële steun van enkele investeerders, maakt Stouten momenteel afspraken met leveranciers en producenten.
‘We hebben net een gesprek gehad met een verpakkingenbedrijf’, zegt Stouten. ‘Ook hebben we al contact met fabrieken die het drankje moeten gaan maken. In Nederland kunnen eigenlijk alleen Friesland en Campina (inmiddels een fusiebedrijf, red.) dit, vandaar dat we nu contact hebben met producenten in Duitsland, Frankrijk en België."
Organisch
Veel volwassenen kennen Tjolk van de reclames in weekblad Donald Duck. Maar de herintroductie moet niet alleen maar appelleren aan nostalgische gevoelens, zegt Stouten. ‘We willen Tjolk ook onderscheidend maken, door het zo organisch mogelijk te produceren.’
Nieuwe varianten
Naast de smaken van weleer, wil Stouten ook nieuwe varianten introduceren. ‘Dat soort vernieuwingen willen we brengen in een directe communicatie met mensen. Zo gaan we via onze Twitter-account mensen vragen om de nieuwe smaken te testen.’
@Pumba wrote:
Ik hoorde gisteren op de radio dat TJOLK terug komt!
Keken jullie ook naar:
Wat een heerlijk topic
maar kennen jullie deze nog voor als het echt feest werd (in mijn herinnering zaten ze alleen in groene flesjes)…
Ik heb nog een paar blikjes Shandy in de koelkast staan :mrgreen:
Maar idd als het feest was mochten we van oma een flesje :mrgreen:
Ik kende Shandy niet tot vriendlief ongeveer een jaar geleden wat blikjes meenam. Wat is dat lekker!
Shandy ja lekker…nog steeds.
En snor was vroeger ook zo’n dr ankje. Net zo bruin als cola maar dan met mega veel schuim, zodat je een bruine snor had als je het dronk
wij dronken bessenwijn. van die wijn in van die hoge flessen met korte hals en met 95% suiker 1% bes en 4% alcohol, of zo.
En daar kreeg je roze kots van. maar dat weet ik natuurlijk niet uit ervaring
@fiep klophout wrote:
wij dronken bessenwijn. van die wijn in van die hoge flessen met korte hals en met 95% suiker 1% bes en 4% alcohol, of zo.
En daar kreeg je roze kots van. maar dat weet ik natuurlijk niet uit ervaring![]()
Gatverdamme…
Over zwelg hier in nostalgie gesproken. Het is hakken half uurtje op 3 fm nu :inlove: :mrgreen:[/quote]
Hihi hakken, dat is lang geleden, blijf het nog steeds lekker vinden :dance: :thumbup:
jammer dat het het happy hardcore gedoe is Maar toch wel een beetje leuk :mrgreen:
Hihi ja beetje ja dan moet je de beukplaat ook geweldig vinden :mrgreen:
Zaten van de week bij mijn ouders en toen kwam de beukplaat voorbij, ik helemaal genietend op die bank, hubbie naast me met dit hoofd :sick:
hahahaha watjes
@monkey wrote:
@~Marion~ wrote:
Oma Fladder
http://www.youtube.com/watch?v=ojvlou0RyPY
Vicky, :mrgreen: ja ja de goeie ouwe tijd :thumbup:
Hmm mijn nostalgie:
-slijmie (die potjes met slijm erin, moet bekennen dat ik er 1 heb staan hier :oops: ) of ze zelf maken vroeger met zeep en heet water
-de familie knots
-barbie’s
-de duftie’s (met dat leuke huisje en die poppetjes die naar parfum roken)
-dommel (die dikke witte hond)
-catweazel (bijna niemand kent het maar vond het vroeger geweldig)
-die zakjes met poeder en dan had je zo’n snoepstick die je erin kon dopen
-potje zwart op wit poeder
-rembo & rembo