Had het gisteren dus goed gevoeld :mrgreen:
En wat denken jullie? Juiste tijdstip geklust :think: :shifty:
Als ik dit zo zie denk ik het wel ja
ik denk het ook :mrgreen:
ik denk het ook hoor
Nou, het wachten is weer begonnen
Ga me bedje opzoeken…Na een paar dagen laat naar bed gaan :lol: ben ik nu best moe
Ooooooh, Belly ik denk het ook!!!
Spannend…
Marieke; dat is idd zo ja. Geef haar maar een hele dikke knuffel van mij als je haar spreekt en dat ik aan haar denk.
Zal ik doen Peg :-*
Bij de decembermama’s is er helaas weer eentje afgevallen las ik vanmorgen
Er zijn er toch best wel veel afgevallen vind ik
Alicia, fijn dat je HA zo begripvol was en dat je doorverwezen bent! Hopelijk wordt de afspraak voor niets gemaakt en anders weet je straks tenminste waar je aan toe bent.
Belly, ovutesten zien er goed uit hoor!
Hier weer een tenniswedstijdje (enkel) achter de rug… weer gewonnen :shock: Dat betekent dat ik nog in de finale sta ook aanstaande zondag, daar had ik echt geen rekening mee gehouden… Het was gelukkig niet zo’n hijgpartij als de eerste twee wedstrijden en eigenlijk is het ook wel leuk om nog een finalepartijtje te hebben. Dit zal het laatste toernooitje voor mij zijn dit jaar.
@Marieke_5000 wrote:
Bij de decembermama’s is er helaas weer eentje afgevallen las ik vanmorgen
Er zijn er toch best wel veel afgevallen vind ik
Jemig, dat is ook wat! En dan al in een vrij ver stadium lijkt me?? Echt maf hoor, bij de novembermama’s zijn we met 30+ en daar is vanaf begin af aan alles nog goed gegaan… :think:
Klopt, in een laat stadium. Er is besloten tot curretage na de nekplooimeting. Best heftig dus in ‘ons’ decembertopic. Ik had er ook niet meer op gerekend, volgens mij is iedereen inmiddels over de 12 weken heen. En dan toch nog.
Hopen dat alles verder goed gaat met iedereen!
Belly :dance:
Marieke, ik had het idd gelezen bij de decembermama’s, echt heel erg.
Ik heb net onverwachts ons kindje nog even mogen horen.
Ik was op mijn werk niet goed geworden en moest even langs komen bij de vk. Mijn bloeddruk was goed, alleen mijn ijzer was best laag. Ik moet nu floradix gaan nemen totdat de uitslag van de andere bloedtest binnen is en als daaruit blijkt dat het te laag is dan moet ik ijzertabletten gaan slikken.
Ben nu dus thuis en moet rustig aan doen van de vk.
hoi meiden.
Hier even niet zo goed.
Mijn oom is al een tijd ziek…maar gaat nu heel snel achteruit. Ben net geweest en ben me rot geschrokken. Ik verwacht vannacht wel een telefoontje dat het over is
Ik voel me even kt
(exuses dat ik even niet reageer) :-
Jannigje :hug: Geen excuses hoor! Heel begrijpelijk! :-*
@Belly wrote:
Jannigje :hug: Geen excuses hoor! Heel begrijpelijk! :-wil nog wel even zeggen dat ik elke dag lees hier en andere zwanger worden topics en dat ik aan jullie aalemaal denk en hoop dat iedereen snel positief test :- :-* :-*
Ook hier heel veel sterkte toegewenst Jannigje.
:hug:
Jannigje sterkte :hug:
Belly ik denk dat jullie hartstikke goed geklutst hebben
Marieke wat erg zeg dat er zoveel afgevallen zijn bij de december mama´s. Lijkt me zo erg dat je je eindelijk mag verheugen op een kindje en dat het dan mis gaat. vreselijk. Nog even een :hug: voor jou Mariek en ook voor kantje.
Zonnetje. Goed op jezelf letten hoor. Wel fijn dat je vk je ook goed in de gaten houdt.
Ik vind het allemaal erg spannend om een afspraak te gaan maken bij de gyn. Vandaag ben ik op internet wat gaan zoeken over de mmm en ik kwam toch verhalen tegen! Niet goed om te lezen, dat maakt je bij voorbaat moedeloos. Dat doe ik dus niet meer en we gaan er maar gewoon van uit dat als er iets niet goed is het niet zo ernstig is en dat het misschien wel ´simpel´ op te lossen is… Dat hopen we in ieder geval
Verder heb ik gisteren weer ovu testen binnen gekregen. Ga er toch maar weer even mee aan de gang, misschien ook nog even een temp lijstje maken van deze cyclus. Heb er al een paar van cyclus 4 t-m 7 maar s altijd handig denk ik om een wat recentere te hebben. Deze cyclus weer even goed gericht klussen dan en wie weet is die afspraak dan overbodig
Ik zal voor je duimen Alicia!