Ons Showforum
:kaars: voor Mariekes vlinderkindje :vlinder: :kaars:
:kaars: voor Kantjeboords vlinderkindje :vlinder: :kaars:
Er word zo met jullie meegeleefd.. :hug:
Klopt er iets niet aan de banner of heb je een andere/nieuwe NOD?
Stuur mij dan even een pb'je! :-*
Dat er in het nieuwe deeltje maar veel zwangeren bij komen! :thumbup:
Meld, heb het even druk maar ik lees wel mee.
Zal even snel een beetje reageren
Dees: wat leuk een meisje :inlove: , heel veel sterkte met je moeder, hopelijk valt het mee
Marieke: wat een heftig verhaal, als het je oplucht kan je hier altijd alles kwijt. Sterkte met het verwerken en hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat alles goed.
111: wat fijn dat je het hartje heb gehoord, dat heeft toch een geruststelling
We zitten nu volop in de klusdagen, heb een lange cyclus op mijn banner gezet maar die kan ook korter zijn, en daarom zijn we druk bezig om de dag. Nog 1 weekje werken dan gaan we lekker op vakantie, heb er echt zin in. Wel spannend dat ik ongi moet worden daar, hopelijk blijft het weg en komen we met drie thuis :mrgreen:
Nu ga ik snel weer verder.
Hoop op positieve testen voor iedereen in dit deeltje!!!
Spannend Patripiex. Veel klusplezier iig :mrgreen:
Patripiex, succes en je zou niet de eerste zijn bij wie dat is gebeurd!
Nieuw deel, nieuwe kansen en hopelijk kunnen we over 49 pagina’s zeggen dat de bus vol is en zijn de laatste 14 ook ingestapt!
Veel klusplezier Patripex! :dance:
Voor alle meiden die me een PB hebben gestuurd ivm het lijstje…
Morgen zal ik het aanpassen! :-*
Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus maar er is nog steeds geen (aankomend) ei te zien…
Ik vind het maar raar, misschien dat mijn cyclus wel weer afwijkt ofzo, maar toch… :think:
Dat is wel vreemd Arti, je moet niet alleen van die ovutesten uitgaan hoor!!!
Mijn ha was daar helemaal niet blij mee.
Ik meld me ook weer in het nieuwe deeltje.
Dees :hug: hopelijk krijgt je moeder een goeie uitslag en valt het allemaal mee…
Hoe zou het nu met mama zijn???
En vandaag de NOD van Angela…
Meld!
Dees: wat leuk een meisje! :inlove: :inlove: en wat schrikken van je moeder! Ik duim voor een goede uitslag! :hug:
Marieke: wat goed dat je het zo opgeschreven hebt! Een hele dikke :hug: voor jou en hopelijk komt het allemaal weer snel op gang. Tis zeker wel genieten met je kittens? :inlove:
Arti: ik zou me ook niet te druk maken om die testen. Ik had (ooit…) ook pas een positieve test bij dag 17. En de laatste keer dat 'ie positief was heb ik niet eens een eisprong gehad. Weet ff zo snel niet meer wie het net zei maar artsen zijn inderdaad niet zo te spreken over die testen. Kan me je ongerustheid wel voorstellen, maar ik zou gewoon lekker om de dag klussen :mrgreen: :thumbup:
mama spannend hoor!! Hopelijk ben jij de eerste die positief test in dit nieuwe deeltje, en Angela natuurlijk ook!! Ik duim voor jullie!
En nu een ego berichtje…in een spoiler, want voel me
Ik ben hier niet meer zo vaak te vinden… voel me gewoon klote. Denk dat dat ook door de Clomid komt. De laatste 2 weken gingen wel aardig, maar vrijdag weer gestart met Clomid 100 en vandaag alweer mijn eerste ‘bui’. En ik voel ze opkomen, ik word chagerijnig, moet janken, heb nergens zin in etc etc. En dan ben ik gewoon met een goed humeur opgestaan hoor! Ik word er gewoon door overvallen. En verder zit ons gewoon vanalles tegen. Ben nu bijna een jaar geleden gestopt met de pil en ben gewoon bang dat het allemaal nog veel langer gaat duren. Aanstaande vrijdag weer mijn 1e fm en dan hoop ik maar op goed nieuws. Ook weer niet te veel, want dan valt het weer tegen als er weer niks te zien is.
Sorry voor mijn negatieve ego berichtje… maar dan weten jullie i.i.g. waarom ik soms zo weinig van me laat horen hier.
Mom, je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor, kom nou!
Ik hoop dat het snel beter met je gaat! Vind het heel jammer dat Clomid zo’n negatief effect op je heeft…
Een hele dikke knuffel voor jou, dat je maar snel positief nieuws mag krijgen, zodat je je weer wat beter voelt! :hug: :hug: :hug: