Mom; even een hele dikke :hug: voor jou.
Heb idd weleens gelezen dat je een hoop bijwerkingen kan hebben van de Clomid. Hoop dat jullie vrijdag iig iets positiefs zien bij de fm.
@Artistiqua wrote:
Mom, je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor, kom nou!
Ik hoop dat het snel beter met je gaat! Vind het heel jammer dat Clomid zo’n negatief effect op je heeft…
Een hele dikke knuffel voor jou, dat je maar snel positief nieuws mag krijgen, zodat je je weer wat beter voelt! :hug: :hug: :hug:
Dank je Arti :-*
Ik had het ook niet verwacht dat ik me ‘zo’ zou voelen. Heb nooit last gehad van depri gevoelens. Tuurlijk, iedereen zit weleens niet zo lekker in zijn vel, maar dit is anders. Het komt en het gaat zeg maar. Echt door die hormonen. Maar goed, ik weet dat ze ook weer wegtrekken, en we doen het niet voor niks.
@zonnetje01 wrote:
Mom; even een hele dikke :hug: voor jou.
Heb idd weleens gelezen dat je een hoop bijwerkingen kan hebben van de Clomid. Hoop dat jullie vrijdag iig iets positiefs zien bij de fm.
Hé Zon, dank je :-* .
Kijk, jullie berichtjes doen me nu al goed :-*
Mom: je hoeft geen sorry te zeggen hoor, we hoeven hier niet alleen maar leuke en positieve berichten te lezen. Hoe iemand zich voelt is veel belangrijker :hug:
Wat balen dat je depri word van de Clomide :hug:
MELD
Weer een nieuw deel!!! :dance:
ik ga vanaf nu weer proberen wat actiever te reageren hoor.
de laatste weken zijn zo druk geweest.
nu de bruiloft achter de rug is, hebben we wat meer tijd.
als het goed is,zijn de foto’s over 2 weken klaar en dan is het natuurlijk weer ieder weekend visite, want iedereen wil de foto’s komen kijken :mrgreen:
De ongi is nog niet doorgebroken maar heb wel last van mijn buik rug en humeur :mrgreen: dus ik denk dat het er wel aan komt.
gister wel een negatieve test gehad.
oja en (ff gecopieerd van ander topic)
Pffff ik heb me weer een nachtje achter de rug
Ik ben ass bedrijfsleider van een megastore in gereedschppen en tuinartikelen.
werd vanacht om 2 uur wakker gebeld (inbraak alarm)
pfff met moeite me aangekleed collega gebeld en die kant op gesjeest.
en ja hoor heel het raam eruit het rolluik hadden ze helemaal doorgeslepen. :shock:
Dus het was dit keer géén vals alarm :think:
Op de politie gewacht,zij waren snel terplekke maar die 5 minuten leken wel een uur.
en zonder politie mogen we toch niet naar binnen,je weet maar nooit wat je aanttreft.
Gelukkig hebben ze niet binnen kunnen komen omdat het inbraak alarm meteen afging en zijn ze gevlucht.
Maarja toen moest dat raam nog dicht het rolluik moet gemaakt.
dus een lekker nachtje gehad was om 4.30 weer thuis.
mom :hug: :hug: :hug:
Jeeeeetje Angela, dat is niet niks zeg…
Gelukkig hebben ze niks mee kunnen nemen, maar het kost nu wel weer je nachtrust.
Hoop dat je ongi uitblijft en je humeur en pijn in je rug komen van een zwangerschap.
he meiden…hopelijk stappen er dit deel nog heel veel in die bus…
hier alles goed…alweer 13 weken…pppffff het gaat snel…
Jeetje Angela, dan schrik je ook1
Hopelijk blijft je ongie mooi weg :naughty:
Bedankt hoor meiden, jullie zijn lief! Mijn bui is inmiddels aan het overwaaien, dus voel me weer wat beter!
Angela: wat een spannende baan zo! Vind je man het niet eng dan dat je er heen gaat? Je bent wel samen maar toch… je weet maar nooit wat je aantreft :shock:
Spannend wat betreft je ongi, hopelijk blijft het weg!
Denk niet dat ik zwanger ben hoor.
had gisteren een negatieve test.
En ja hub vond het niet zo’n goed idee,maar ja ik had zoiets van ik ga gewoon en bel wel zodra ik er ben.
had eiegenlijk het idee dat het wel weer vals alarm was.
Bianca, 13 weken alweer…gaat zeker snel zeg…
Hoop dat er weer veel bijkomen deze ronde.
En jij dan Zon, ook alweer ruim 16 weken meid! :thumbup:
Angela, pfoe, ik weet niet of ik dat wel zou durven hoor. Zowieso is mij 's nachts wakker maken niet zo’n goed idee :mrgreen:, laat staan dat ik ook nog mn bed uit moet naar zo’n alarm. Voor geen goud!
Mom, juist als het even niet gaat zijn wij er voor je hoor! Daar is dit topic juist voor, het delen van lief en leed. Iedereen heeft wel momenten dat het niet wil of waarop zij enorm baalt, dan is het toch fijn om even lekker anoniem van je af te “zeuren”? Niemand die dat trouwens zo opvat hoor, dat zeuren, maar iedereen denkt altijd dat ze dat doen op het moment dat ze zo’n bericht plaatsen. Niet nodig! :hug: Hopelijk voel je je morgen wat beter meid! :hug:
Meiden ik ga morgen op vakantie
Tot volgende week :mrgreen:
En als ik thuis kom wil ik wel positieve testen hier in dit topic zien!!!
Jannigje veel plezier op vakantie.
waar ga je heen??
Lekker meid, geniet ervan!
Wie weet kom je met een extra passagier thuis… :mrgreen:
Veel plezier Jannigje…
Hopelijk is het mooi weer.
Veel plezier Jannigje! :-* :dance:
Angela, jeetje zeg! Wat een schrik! :shock:
Gelukkig is er niks heftigs gebeurd verder… :hug:
Jammer van je negatieve test meis! :hug:
Hier nog steeds geen 2e streepje bij mijn ovutesten… Op dag 17…
Ik ben er behoorlijk gestresst door nu, had er nooit aan moeten beginnen…
Wat een ellende dit…
Zit er echt even doorheen en wil er eigenlijk het bijltje bij neergooien…
Stom lichaam, bah!
Arti, ik zou het gewoon deze cyclus nog proberen (als je er genoeg hebt tenminste) en het dan daarna niet meer. Ik heb er ook een aantal rondes mee gewerkt en heb maar 1x een ei gespot. De andere keren raakte ik ook best gefrustreerd. Mijn ha vond het dus niet goed en de gyn ook niet. Hoop dat je hem toch nog spot iig. En gewoon klussen hoor!!!