MELD
hey meiden,
Nog steeds geen ongi…
Ik kon natuurlijk niet wachten tot vandaag met testen ik had vrijdag al getest een kv. heeeeeeeeeel licht streepje daarna weer getest kv.heeeeeeel licht streepje :?
cb digi gehaald negatief… vanochtend getest negatief :?
nu weet ik het ook niet meer…wel vreemd dat ik bij de eerste 2 wel een heel licht streepje zag
angela hoe is het met jou???
jannigje veel plezier op vakantie!!
hoe gaat het verder met iedereen???
groetjes
mama, de digitale CB heeft meer HCG nodig dan de testen van het KV.
Gewoon twee dagen wachten en nog eens proberbe… (ik weet het; makkelijker gezegd als gedaan )
Ik duim voor een volgende positieve test voor je!!
Anders even aan de huisarts vragen of ze een testje doen, dan weet je het zeker, is zo gepiept en die hebben van die hele gevoelige
ik word er een beetje zenuwachtig van :shifty:
dees hoe gaat het met je moeder??
@mama wrote:
MELD
angela hoe is het met jou???
jannigje veel plezier op vakantie!!
hoe gaat het verder met iedereen???
groetjes
Hier ook nog geen ongi te bekennen.
eergisteren een nega test.
maar ik ben nog niet van plan weer te testen aangezien ik mijn vorige cyclus na 2 weken overtijd te zijn ongi werd.
dus ik houd maar in mijn achterhoofd dat het nog wel even kan duren.
hey angela 2 weken overtijd :?
ik hoop niet voor jou dat dat deze keer weer is, ik wil zelf ook even niet testen…
we wachten af
mama en Angela; spannend zeg, hoop dat jullie over een paar dagen een positieve test in handen hebben.
@mama wrote:
dees hoe gaat het met je moeder??
Morgen krijgt ze een botscan, woensdag een ctg, volgende week woensdag de uitslagen en volgende vrijdag heeft ze een afspraak bij de internist om te kijken hoe en wat verder…
Het is erg spannend allemaal…
Ik voel me voortdurend heel erg bang. Na het plotselinge verlies van mijn vader een paar jaar terug moet ik er echt niet aan denken dat…
Nu even een positief bericht.
Ben net terug van controle bij de gynaecoloog, ons meisje doet het goed. Hoofdje en rompje gaven een termijn aan van 19w2d en de benen 20w2d.
Vorige controle lag de groei van de beentjes ook al flink voor op schema, hopelijk dus een meid met de mooie lange benen van papa
Ze woog 292 gram nu.
Ik heb een mooie hoeveelheid vruchtwater en was zelf wat afgevallen, blijkbaar snoept ze van mijn reserves en dat vind ik helemaal niet erg! :mrgreen:
dees ik ben blij dat het goed gaat met je kleine meisje :inlove:
ik hoop dat het met je moeder ook allemaal goed is :hug:
Dees; wat groeit jullie meisje goed zeg :thumbup: :dance:
Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen bij je moeder en dat ze er wat aan kunnen doen, :hug:
Wat is het hier rustig…
@mama wrote:
Wat is het hier rustig…
Nou saai hè… :?
mama spannend zeg!
Angela ook!
mom, wat vervelend zeg dat je van die depri buien krijgt van die hormonen… Het is voor het goede doel, maar fijn is het niet… :hug: Ik ben nog steeds blij dat ik meedoe met Moeders voor Moeders! Voor jou en alle andere vrouwen die het nodig hebben :hug: Sterkte :-*
Dees wat fijn dat jullie meid zo goed groeit!
Arti ik zou ook gestresst raken van die ovu testjes… Misschien volgende maand niet meer? Teveel op focussen lijkt me ook niet goed voor je! Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Wat hier al gezegd werd idd om de dag klussen, en maar hopen…
Dees, dat zijn tenminste positieve berichten!! Wat zal dat een lekker gevoel geven ondanks de spanning!
wow dees ze groeit wel erg hard! gelukkig doet ze het goed :inlove: :-*
Steenbok en 111: :-* :-*
Echt lief jullie berichtjes! Voel me vandaag weer als vanouds gelukkig! Geen bui today 8) En idd, je voelt je al snel een zeur als je zoiets post, terwijl dat natuurlijk helemaal niet nodig is. En het leven is nou eenmaal niet allemaal rozegeur en maneschijn, was het maar zo’n feest!
mama : jeetje wat spannend meid! Net wat Dees zegt, over 2 dagen zal het vast veel duidelijker zijn!
Dees: wat goed dat jullie meisje zo goed groeit! :inlove: Ik duim voor je moeder dat alles goed is!
Jannigje: veel plezier in het Meerdal! Ben daar vroeger heel veel geweest, echt jeugdsentiment! Toen was het nog sporthuiscentrum haha!
Angela: gelijk heb je hoor, je loopt leeg op de testen anders! Maakt het niet minder spannend hihi :mrgreen: ik duim voor je!
@zonnetje01 wrote:
@mama wrote:Wat is het hier rustig…
Nou saai hè… :?
Hihi, niet in slaap vallen hoor! :mrgreen:
Goedemorgen dames,
kon het niet laten…vanochtend getest toen ik uit bed kwam en ja hoor… weer negatief :shock: …en er is nog niks te bekenen
kan het dan echt zo lang duren voordat je positief test of zou het gewoon niet raak zijn ???
mom: gelukkig dat je je weer beter voelt, maar je moet je eigen echt geen zeur vinden hoor
weer een lange dag afwachten :? :shifty:
mama wat frustrerend die negatieve testen :evil:
Hopelijk test je over 2 dagen positief
Angela: voor jou ook spannend
Dees: wat fijn dat alles met je meisje goed gaat :dance: :dance:
Hier gaat alles goed, nog 3 dagen en dan gaan we op vakantie :dance: