bigsby lekker op vakantie :dance:
het is heel erg frustrerend…ook omdat ik nu al 4 dgn na me NOD zit dat heb ik normaal nooit
ja balen mama, maar hopelijk test je toch nog positief
Je hebt meestal toch een regelmatige cyclus?
ja dat klopt
angela hoe is het met jou??
Bigsby; lekker hoor nog een paar dagen en dan vakantie. Gaan jullie nog ergens heen.
mama; het is echt irritant zeg!!! Hoop dat je toch snel een positieve test in handen hebt.
heel irritant :roll:
ik duim voor je mama…
en ook voor de andere meiden natuurlijk!!!
Vervelend he mama, die onzekerheid! Ik roep altijd maar “geen bloed geeft moed”, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je nu wel wilt weten waar je aan toe bent.
Hopelijk laat het niet lang op zich wachten, de positieve test (of desnoods je ongi dan maar).
Vlieg, hoe is 't?
@mama wrote:
angela hoe is het met jou??
Nog steeds niks :?
Als die testen negatief zijn laat die :evil: :evil: dan ook maar komen :?
Mama en Angela, balen he dat wachten, zeker als je dan al over tijd bent, dan wil je gewoon of een positieve test of die verdraaide :evil:
Ik zit ook weer in de laatste wachtdagen. Ben helemaal nog niet zo ongeduldig :liar:
Sinds vandaag steeds prikjes in m´n linkerborst en wat gekke krampen zo rond m´n baarmoeder zeg maar. Geen idee wat het betekent, durf er eigenlijk niet meer aan te denken dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Dan is de teleurstelling weer te groot als het niet zo is. We wachten het maar gewoon af…
Dees, fijn dat jullie kleine meid zo goed groeit!
Ze zijn doorgekomen :twisted: :twisted:
Ik geloof nu dat alles in de war zit :think:
Angela hoe is het met jou??
Alicia ik hoop voor je dat het raak is!!
Groetjes
mama, pfff…nou, eindelijk…hoewel je natuurlijk liever had gehad dat het helemaal was weggebleven, maar je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent. :hug:
hee meiden
ik lees hier bijna niet meer mee, kan toch bijna nooit deelnemen aan dit topic.
Wens iedereen succes!
Alicia, ik weet hoe moeilijk het is om niet alle kwaaltjes te willen voelen maar ik :thumbup: voor je dat het nu eindelijk raak is!!
Mama :hug: Gelukkig wel duidelijkheid!
Hè mama wat ontzettend balen zeg :hug: :hug:
Je weet nu iig wel waar je aan toe bent, maar liever had je een positieve test gezien.
Ah mama, wat jammer zeg! :evil: :hug:
Bisgby, veel plezier op vakantie! Misschien heb je het wel gezegd, maar waar gaan jullie naartoe?
Ik heb niks te melden, ben nog steeds sacherijnig… Heb nog maar 1 ovutestje over en heb werkelijk geen ene dag ook maar een klein beetje positief getest…
Stomme dingen… :evil:
Ik mag hopen dat het gewoon aan die testjes ligt en niet aan mij… :roll:
Vreemd hoor Arti… focus je niet teveel op die dingen. Het maakt je alleen maar gek en onzeker.
:-*
hey meiden
idd heb het erg druk allemaal.
dus probeer wel mee te lezen maar reageer niet altijd.
was pas om 19.15 thuis,moest nog eten.
daarna de strijk gedaan,pfff dat was weer een berg :oops:
maar daar ben ik nu ook van af.tenminste voor deze week :think:
en vanavond lekker met de hond een flink stuk gewandeld en de frisbee mee,vind ie leuk joh :dance: :dance:
en dan ben ik ook nog aan het oefenen met me nieuwe camera :mrgreen:
Er zitten zoveel mogelijkheden op dat ding :think:
nog steeds niet ongi,maar dat ben ik al gewend intussen :mrgreen:
@zonnetje01 wrote:
Vreemd hoor Arti… focus je niet teveel op die dingen. Het maakt je alleen maar gek en onzeker.
:-
Dat probeer ik ook niet teveel te doen…
Maar ik vind het wel apart… :think:
:-
Angela, nog niet ongie? En je had al getest he… Nou laat het dan idd maar komen… :evil:
Mama, balen zeg toch weer die ongi :hug:
Bigsby, fijne vakantie, en wie weet met z´n vieren terug
Ik was vandaag even in de verleiding om te gaan testen maar het is echt nog te vroeg. De puistjes in m´n gezicht worden ineens veel minder en dan krijg je toch weer hoop (normaal worden ze zo kort voor nod juist meer) maar aan de andere kant denk ik dat ik toch weer ongesteld ga worden. Na zoveel tijd durf je er eigenlijk niet meer aan te denken dat het nog zal lukken. Wel heel goed geklust deze keer dus daar zal het niet aan liggen.
Heb volgende week (voor iets anders) een afspraak bij de HA dus als ik ongesteld ben geworden ga ik meteen maar 's vragen of ik niet eens wat testjes mag doen ofzo… Geen idee trouwens hoe dat dan verder gaat of waar ze mee beginnen. Maar dat is van later zorg…
Wat een heerlijk weer is het trouwens!