Hee meiden,
Ik baalde erg dat de ongi was doorgekomen , maar ja op naar de volgende ronde
Angela bij jou ook nog niks te bekennen??
Alicia spannend voor jou!!
Arti balen zeg met die ovu testen…
Lekker even van het weer genieten
Nog maar 1 dag te gaan :dance: :dance:
En dan gaan we naar Italie :dance: :dance:
Verder niks bijzonders, nog steeds erg druk met school :-*
Lekker Bigs, dat ene dagje lukt ook nog wel om door te komen met een vakantie voor de boeg! Wij zullen de boel hier wel bewaken hoor!
Geniet er lekker van! :thumbup:
Mama, 't blijft balen joh… :hug:
Alicia en Angela, voor jullie draaien mn duimpjes! Wat mij betreft is het de hoogste tijd dat er weer nieuwe zwangeren bij komen!
Heeeerlijk Bigsby, geniet er van!!!
111; ben het zeker met je eens dat het weer eens tijd wordt voor nieuwe zwangeren…
Ik ga van het weekend testen, vandaag nod van mijn langste cyclus 34 dagen en nog geen ongi gespot, dus erg spannend…
Spannend Goudvis…ga voor je duimen!!!
bigsby en hele fijne vakantie :dance: enne ik hoop dat je met goed nieuws terug komt
goudvis spannend hoor
Dames, ik kom me ff afmelden voor de komende 2 weken :mrgreen:
Wij zijn nu druk aan het inpakken en opruimen.
Tot over 2 weken allemaal!! :-*
enne het wordt idd wel weer eens tijd voor wat nieuwe zwangere hierzo
Heel veel plezier Bigsby; hoop dat je met heel goed nieuws terug komt!!!
Fijne vakantie Bigsby!!! Tot over 2 weken…
Goudvis, Alice en Angela, ik duim voor jullie!!!
Marieke, hoe is het met jou??? En hoe is het met de poezebeesten???
Bedankt dames :-*
Nog maar 6 uurtjes en dan gaan we rijden :dance:
Oh Bigs, ik zou zó met je mee willen joh! Maar ik blijf toch maar hier… :mrgreen: Geniet ervan meid en tot over 2 weken!
Goudvis, en? Nog steeds niets?
Monique ik wil jullie nog even een hele fijne vakantie wensen meis, geniet ervan!!! :-*
hoi dames,
pff bijna weekend :dance:
hier zijn de :evil: :evil: nog niet doorgebroken.
heb nu al wel 2 dagen last van bruinverlies.
dus ik hoop dat het snel doorzet.(of niet natuurlijk :mrgreen: )
Ik heb getest en deze was negatief
Krijg gewoon een deja vu van de vorige keer…
Toen testte ik met 5 weken negatief en dacht dat ik niet zwanger was en met een week later met 6 weken knalde die eraf…
beetje irritant is dat ik op vakantie ga dinsdag en dus wel op tijd wil weten waar ik aan toe ben
Heb nu met mezelf afgesproken om dinsdagochtend te gaan testen…
Dubbel :?
Hier vanmorgen ook een negatieve test…
Balen van de negatieve testen meiden! Tis echt alweer een tijdje geleden dat iemand hier een posi test had! Hopelijk binnenkort!
Mama: balen van je ongi! Hoeveelste ronde zit je nu? :hug:
Angela: hopelijk zet het niet door, maar een beetje duidelijkheid zou wel fijn zijn voor je!
Arti: ben benieuwd meis, die stomme ovu testen ook, die maken je alleen maar onzeker :hug:
Ik heb gisteren weer mijn fm gehad. Links zat niks en rechts dacht ze wel weer een eitje te zien. Maar ik hou even een GROTE slag om de arm, omdat ze dat vorige keer ook zei en toen was bij de 2e fm niks meer te zien. Mocht het wel een eitje zijn en groeit deze goed door dan moet ik een week later bloed laten prikken om te zien of er echt een eisprong heeft plaats gevonden. En dan mag ik 6 maanden wegblijven met clomid. Maar eerst a.s. maandag mijn 2e fm afwachten. Dit keer weer een andere arts. Hoop echt op een ei!! En als ik een eisprong krijg dat moet ik ook weer natuurlijk ongi gaan worden dus ik hoop het zo
Nu lekker een weekje vrij :dance:
Fijn weekend allemaal!
@AliciaC wrote:
Hier vanmorgen ook een negatieve test…
Jammer Alicia… zo frustrerend als er maar 1 streepje staat… :hug: ik hoop echt dat je te vroeg getest hebt :hug:
Mom; ik hoop zo dat ze het goed gezien heeft en dat jij gewoon een mooi eitje hebt :dance: :dance: :dance: .
En dan daarna niet meer ongesteld worden is veel beter