Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

@zonnetje01 wrote:

Mom; ik hoop zo dat ze het goed gezien heeft en dat jij gewoon een mooi eitje hebt :dance: :dance: :dance: .

En dan daarna niet meer ongesteld worden is veel beter :wink:

Haha, nee precies, dan mag het wel weer 9 maanden wegblijven :mrgreen: . Maarrrr… als er echt een ei is dan ga ik dat ding benutten!! Hahaha, we zijn toch heel de week vrij :angel: :angel:

Kijk eens aan…klustime!!!

Ik hoop het zo voor jullie.

Haha precies :mrgreen: !

Hey meiden,

Ik ben er ook weer :lol: Alleen zal ik morgen wel alles bijlezen en ga ik nu even douchen en lekker op de bank liggen met hub. Ben al vanaf gisteren aan het wassen geslagen ivm de vakantie en vandaag druk het huisje gedaan.

:-*

Gezellig Belly…

Hoe was het???

Nu nog even flink aan de klus thuis :wink: :wink:

De vakantie was echt heerlijk! Ik heb lekker genoten van het samenzijn met de familie. Ook was het ook wel druk. We zijn bijna elke dag weggeweest maar ook dat was super!

We hebben echt van alles gedaan, van het bezoeken van een chocoladefabriek tot een Kathedraal.

Nou ben ik niet echt gelovig, maar toen ik de Kathedraal in kwam moest ik ineens huilen :shifty: Het was zo overweldigend, zo mooi :thumbup:

Ook heb ik wat kleding gescoord :lol: Heb een spijkerbroek van het merk s. oliver wat normaal 70 euro kost en nu voor 30 euro :dance: Ik slaag altijd heel moeilijk voor spijkerbroeken en ben hier dus superblij mee :dance:

Helaas is morgen de vakantie alweer voorbij en moeten we morgen weer aan de slag :frowning: Had zo nog wel een weekje vrij kunnen nemen :mrgreen:

Hey Belly! Wat gaat zo’n vakantie toch snel hè? Maar zo te lezen heb je een heerlijke tijd gehad. Indrukwekkend kunnen kathedralen zijn hè? Je voelt je dan heel klein eigenlijk. En jij kan ook weer gelijk aan de klus aan je banner te zien? :mrgreen:

vandaag is de ongi doorgebroken,gelukkig duidelijkheid.maar toch ook wel balen.

Ik ga mijn banner maar op 35 dagen zetten denk ik :think:

mijn nod is dan 26 juli en de 27 ste is hub jarig

hopen op het mooiste verjaardags cadeau ooit :mrgreen:

@Mom2b wrote:

Hey Belly! Wat gaat zo’n vakantie toch snel hè? Maar zo te lezen heb je een heerlijke tijd gehad. Indrukwekkend kunnen kathedralen zijn hè? Je voelt je dan heel klein eigenlijk. En jij kan ook weer gelijk aan de klus aan je banner te zien? :mrgreen:

Ja het was echt heerlijk :mrgreen: We zijn al druk aan de klus :lol: maar nog geen ei gespot hier :? Dus we gaan nog maar even door :lol:

Ja het was echt zo indrukwekkend…echt mooi!

Belly, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Helaas gaat het altijd veel te snel voorbij.

Angela; Echt balen meid. :hug: Hopen maar op een leuk verjaardagskado :thumbup:

Hè Angela, balen zeg… nou idd maar hopen op een super verjaardagskado!!

Belly: gebruik je ovu testen?

Misschien haal ik morgen ook wel ovu-testen, als ik een ei heb en hij gaat van de week springen dan kan ik dat gelijk testen. Lijkt me wel geinig.

Hallo meiden.

Ik ben weer terug van vakantie!!! Kom me morgen na mijn werk weer meer melden.

:-*

Mom, ja inderdaad…Moet zeggen dat ze voor mij goed werken :wink:

Janngje, welcome back!

Hé Jannigje, gezellig je bent er ook weer! Heb je een leuke vakantie gehad?

jannigje leuke vakantie gehad??

Hey Jannigje,

Gezellig dat je er weer bent. Hebben jullie het naar je zin gehad???

@Mom2b wrote:

Hé Jannigje, gezellig je bent er ook weer! Heb je een leuke vakantie gehad?
Hallo

Ja ik (uhh wij) hebben een heerlijk rustige vakantie gehad.

Alles zat mee. Het weer, Stein zijn humeur, de omgeving enzo.

Ik heb trouwens deze maand ovulatietesten gebruikt maar ze waren allemaal negatief :think: :think: :think: Echt vaag.

Het lijntje werd wel iets dikker maar niet dikker of gelijk aan de controle lijn.

Voor mijn gevoel heb ik wel een eisprong gehad maar geen echt duidelijke.

Nou ja we hebben wel geklust dus we zien wel.

Vreemd Jannigje, hopen dat het toch allemaal gelukt is.

Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad :thumbup:

ik denk dat ik deze ronde ook met ovu testen ga beginnen.aangezien mijn cyclus tegenwoordig een zooitje ongeregeld is.

:dance: :dance: Morgen al 1 maand getrouwd :dance: :dance: :dance:

1 maand alweer, wauwieeeeee :dance: :dance: :dance: :dance: dat gaat snel zeg!!!