Jannigje, welkom thuis weer… Hopelijk op het juiste moment geklust en straks een positief resultaat :mrgreen:
Belly, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad, voor jou ook weer de klusdagen :dance:
Angela, jammer… Hopelijk de volgende ronde meer succes!!
Wij zijn net terug van de 20-weken echo, alles was goed met ons meiske, ze groeit goed en lag er lekker op los te spartelen :mrgreen:
Nu op naar de 24 weken, daar heb ik vorige keer zo voor geknokt in het ziekenhuis, als ik die voorbij ben krijg ik denk ik wel wat meer vertrouwen…
Deze week ook de uitslagen van mijn moeder, heb er niet echt een goed gevoel over, had haar gisteren aan de telefoon, toen vertelde ze dat ze zoveel hoest en haar borst opgezet is. Ik bid voor een uitslag waar we wat mee kunnen in ieder geval
Goedemorgen allemaal :D,
Iedereen een fijn weekend gehad??
Arti; Hoe is het met jou?
Angela; Balen dat je ongi weer doorgekomen is :hug:
Alicia; Balen dat je een negetieve test had maar is je ongi ook doorgekomen??
Mom; ik hoop voor je dat je een mooi ei heb
enne je vroeg de hoeveelste ronde het bij ons was…uhh :? ik ben echt de tel kwijtgeraakt… ik tel vanaf het nieuwe jaar dus ronde 7 zijn we nu!
Belly; fijn dat je vakantie leuk was en het is bij jou ook klus tijd zie ik :mrgreen:
Jannigje; jij ook welkom terug!
Zonnetje; met jou ook alles goed?
Groetjes mama
Hee Dees,
Fijn dat het met jullie meisje goed gaat :inlove:
Ik hoop dat de uitslagen ook goed zijn voor je moeder
Groetjes
Dees; wat fijn dat alles goed was bij de echo. Nu idd nog de 24 weken echo… Krijg je er daarna nog één???
Hoop dat de uitslagen van je moeder toch positief zijn
mama; met mij gaat alles goed!!!
Gister heeft mijn vriend de kleine voor het eerst gevoelt. Hij/zij gaf ineens een hardere schop toen mijn vriend zijn hand erop legde. Echt zo leuk.
Volgende week woensdag weer naar de vk en 13 juli de 20 weken echo.
Eerst dit weekend een weekendje naar Valkenburg. Het wordt als het goed is mooi weer :dance: :dance:
zonnetje; ja dat is leuk dat ze dan schoppen :inlove:
je moet dan ook nog snel zijn met je hand erop leggen anders ben je nog te laat ook :mrgreen:
lekker een weekend naar valkenburg!!
@zonnetje01 wrote:
Dees; wat fijn dat alles goed was bij de echo. Nu idd nog de 24 weken echo… Krijg je er daarna nog één???
Ik krijg elke 2 weken een echo. A.s. maandag weer bij de gynaecoloog en dan weer 2 weken later, vanaf 30 weken volgens mij iedere week.
Ik kan het aantal echo's dat ik al heb gehad ook echt niet meer tellen, ik schat zo'n 12 ????
Dees, nu lees ik hier je reactie dat je pas na de 24 weken er misschien echt vertrouwen in gaat krijgen… Maar lekker dat het er nu in ieder geval allemaal goed uitziet!!
Ik voel nog niets, los van wat gerommel waar ik niet veel wijs uit kan. En krijg nog steeds verbaasde reacties als ik vertel dat ik ‘al’ 18 weken zwanger ben… Hoewel ik zelf vind dat ik een buikje heb is het toch nog niet echt zichtbaar. Heb ook nog geen zwangerschapskleding aan!
Waar blijven die positieve testen!!!
mama dat heb ik als verrassing voor mijn vriend geboekt. As vrijdag zijn we 10 jaar samen…
Dees; echt lekker hoor zoveel echo’s. Het is natuurlijk niet voor niets, maar je kan altijd weer even je kindje zien. Ik krijg met 27 en 34 weken groeiecho’s.
Mim; jammer dat het nog bijna niet te zien is. Zou toch leuk zijn.
En nog geen zwangerschapskleding aan :shock: :shock:
Zon, ik vind het niet erg hoor dat het nog niet goed te zien is. Komt vanzelf wel! En een paar kilo’s meer of minder viel bij mij ook al nooit op, vanwege m’n lengte.
Lekker, een paar dagen Valkenburg! En het belooft inderdaad heerlijk weer te worden!!
Gisteravond laat is hier de ongi weer doorgebroken.
Ben er meer door uit het veld geslagen dan ik verwachtte. Heb het gevoel dat we alles geprobeerd hebben en dat het dus niet op de ´normale´ manier gaat lukken. Woensdag had ik al een afspraak staan bij de HA dus ga het meteen maar vertellen en hopelijk stuurt ze me door voor wat testjes. Waarschijnlijk krijgt m´n hub volgende week een operatie waar hij al een tijdje voor op de lijst staat dus misschien wordt het deze cyclus wel overslaan…
Zal zo m´n banner weer even aanpassen. Ronde 13! Misschien wordt het een geluksgetal voor ons???
Dees: fijn dat alles goed is met jullie meisje! Ik hoop zo voor je dat de uitslagen van je moeder goed zijn, of zoals jij zegt waar ze wat mee kunnen!
Zonnetje: lekker hoor een weekendje weg! En het wordt zeker mooi weer, lekker van genieten dus! 8) En wat fijn dat je vriend jullie beeb heeft kunnen voelen :inlove:
Alicia: goed dat je naar de huisarts gaat. Kijken wat die zegt. Voor mim was 13 ook een geluksgetal! hopelijk voor jullie ook :hug:
mama: dan zijn jullie ook al een tijdje bezig dan… hopelijk wordt het een vruchtbare zomer voor ons in het testtopic!
Mim: die buik komt idd vanzelf een keer naar voren :mrgreen: jij gaat ook al bijna voor de 20 weken echo dan. Wil je het geslacht weten?
Ben vandaag weer voor een fm geweest, maar helaas groeit het kreng niet door :roll: grr was ook echt ff verdrietig vanochtend toen ik thuis kwam. Woensdag voor de zekerheid nog een laatste fm en dan door naar de Clomid 150 mg. Daar heb ik wel wat meer vertrouwen in, want er was nu al iets in aantocht, dan zou het net dat zetje krijgen om door te rijpen. Hoop ik!
Alicia, :hug: Hopelijk stuurt de ha je door en kunnen jullie onderzocht worden. Het is al wel bij een aantal (net zoals bij mij) gelukt toen de afspraak bij de gyn er eenmaal was. Ik hoop het voor je!!!
Mom; wat kl*te zeg :hug: Hopen dat het met de 150 mg wel goed komt…
meiden het wordt echt tijd voor meer positieve testen…ik blijf duimen en hopen voor jullie…
hier gaat alles goed. de beeb spartelt vrolijk rond en soms voel ik dat al…zo leuk…nu nog wachten op de 20 weken echo dan weten we hopelijk wat het is…
Ik sluit me bij iedereen aan: kom op met die positieve testen! 't Is echt alweer te lang geleden dat er een groepje was, dus het mag zeker wel weer nu!
Dees, ik hoop dat de uitslagen van je moeder toch goed zijn. En dat jij zonder problemen die 24 weken haalt. Je hebt genoeg voor je kiezen gehad de afgelopen tijd lijkt mij! :-*
Zonnetje, gaaf joh, dat je 't al voelt. Hier nog niets hoor, al denk ik dat de hond het hartje of zo wel hoort. Die legt constant haar koppie op mn buik en af en toe schrikt ze op en duwt ze met haar neus tegen mn buik aan. Zo schattig! Maar ik voel echt nog totaal niets helaas.
111; wat schattig zeg van je hond…
Ja he? :inlove:
Maar eerlijk gezegd word ik ook wel een beetje zat van d’r hoor…wil constant bij me op schoot zitten, constant aandacht waar ik ook ben en loopt enorm voor me voeten, struikel gewoon bijna steeds over d’r. Mutsje! Maar ook wel weer superlief :inlove:
Bianca: wat leuk dat je het al voelt! :inlove: En fijn dat het goed gaat! :thumbup:
111: wat lief van je hond :inlove: schattig zeg!
Enne: het is dus écht al lang geleden dat we hier een positieve test voorbij hebben zien komen, wie o wie komt er met goed nieuws???
Een positieve test zal hier nog wel even duren, eerst maar eens zien wanneer ik weer ongesteld word :?
Alicia oh meis, ik hoop echt dat nummer 13 jouw geluksgetal wordt
Dees wat fijn dat jullie famke het zo goed doet. Nog 4 weekjes lieverd en dan hoop ik echt dat je wat meer kan relaxen en genieten, dat je dan echt wat meer vertrouwen krijgt :hug:
En donderdag is de uitslag van je moeder he? Ik duim en bid voor goed nieuws
Alle meiden die weer ongesteld zijn geworden wil ik een hele dikke knuffel geven :hug:
Alle zwangere meiden ook trouwens :hug:
:-*
Aaaah 111, ze beschermt je gewoon.
Marieke; hoop dat je snel ongesteld gaat worden. Hebben ze gezegd hoe lang dat ongeveer kan duren??
Peg volgens de gyn moet dat binnen 6 weken na de curretage zijn.
We wachten het gewoon af, spelen doen we toch wel