Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

Ik zit te denken, zodra ik weer ongesteld word gaan we het dus gewoon weer proberen, dan geldt dat weer voor ronde 1? :think:

Dat zou dan idd weer ronde 1 zijn Marieke…

Aha, dat vermoedde ik al :wink:

Mede meimama hebben ze net de vliezen gebroken, ze is nu 13 dagen overtijd, vind het zo spannend :pray:

Marieke; ik hou het ook in de gaten bij de juni mama’s.

Ga gelijk even kijken hoe het er nu voor staat.

Echt spannend hoor!!!

@Mom2b wrote:

Mim: die buik komt idd vanzelf een keer naar voren :mrgreen: jij gaat ook al bijna voor de 20 weken echo dan. Wil je het geslacht weten?

8 juli hebben we de 20-weken echo en wij willen het geslacht niet weten. Om ons heen zijn verschillende mensen al aan het speculeren, erg leuk! Zelf heb ik er nog geen gevoel bij of het een jongetje of meisje wordt :think:

Voor alle dames die het nodig hebben (en dat zijn er hier toch wel heel wat…) een dikke :hug: !!

Marieke, voel je je wel weer goed? Is de boel lichamelijk en geestelijk weer wat tot rust gekomen??

Mim wij wilden toen ook niet weten wat het was.

Romke zei gelijk een meisje en ik dacht heel diep van binnen ook een meisje maar zei de hele zwangerschap dat ik dacht dat het een jongen was.

Ik denk meer omdat het mij aangepraat is, omdat mijn vriend dus al 2 dochters had zei iedereen dat het nu wel leuk voor hem zou zijn als het een jongen zou zijn :roll:

Ik voel me lichamelijk wel weer goed op wat kleine dingetjes na zoals snel moe en vergeetachtig.

Geestelijk gaat het ook veel beter, afentoe kan ik er ook nog zomaar om huilen hoor maar het gaat de goede kant op :thumbup:

Mijn vriend heeft een lichte voorkeur voor een meisje (als het maar niet op mij lijkt!) en ik een lichte voorkeur voor een jongetje omdat ik mezelf niet zo’n meisjes moeder vindt… Dus laat het maar lekker een verrassing zijn, als het maar gezond is! :mrgreen:

Precies, dat is het allerbelangrijkste.

Toen wij met 27 weken de pretecho deden kreeg ik zelfs van iemand de opmerking:

"En wat is het? Euh… geen idee, dat moet een verrassing blijven.

Antwoord: nou ja zeg, waarom laat je dan een pretecho maken?

Nou misschien om even te kijken of alles goed is (nog geen standaard 20-wekenecho toen) en om gewoon eventjes te kijken hoe ukje eruit ziet? :wall: :wall: :wall: :wall:

Meiden, even Ego…

Krijg zojuist te horen dat mijn beste dinnetje gaat trouwen :inlove: !!! Ben zo blij voor haar :inlove:

Oohhh, wat leuk! Ik heb afgelopen weekend gehoord dat mijn beste dinnetje 10 weken zwanger is!! :inlove: Het is haar tweede en stiekem hoopte ik al dat we tegelijk zwanger zouden zijn… Ze woont ook nog bij mij in de straat! :smiley:

Gefeliciteerd Mim, met je vriendin! :dance:

En Belly, jij ook met je beste vriendin haar huwelijk! :dance:

Marieke, ik vind het heel fijn om te horen dat het steeds iets beter met je gaat! :hug: :thumbup:

Dees, wat geweldig dat het zo goed gaat met jullie frummeltje! :inlove: :inlove: :inlove:

En ook voor de anderen die ondertussen een prachtige echo hebben gehad! :inlove:

Ik ga weer op bed, ben beroerd…

De griep sucks! :thumbdown: :lol:

Mim en Belly; gefeliciteerd met jullie dinnetjes :dance: :dance: :dance:

Vanmorgen bij de HA geweest en ze vond het gelukkig heel begrijpelijk dat ik wat ongeduldig en ongerust ging worden. Ook gezien mijn leeftijd.

Dus heb een verwijsbrief gekregen voor de gyn. Ga vrijdagmiddag even bellen voor een afspraak.

Wat kunnen we eigenlijk verwachten op zo´n eerste afspraak? Iemand ervaring mee?

Dank je wel! Ik ben echt superblij voor haar! :inlove:

Gisteren weer een positieve ovutest gehad en daar maar even gebruik van gemaakt :angel: Ga straks nog een keer testen om te kijken of de streep al minder is…Ik hoop het wel, want hub is er vanavond niet…dus dat zal anders moeilijk worden :lol:

@Belly wrote:

Dank je wel! Ik ben echt superblij voor haar! :inlove:

Gisteren weer een positieve ovutest gehad en daar maar even gebruik van gemaakt :angel: Ga straks nog een keer testen om te kijken of de streep al minder is…Ik hoop het wel, want hub is er vanavond niet…dus dat zal anders moeilijk worden :lol:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier is de ongi bijna weg dus kunnen we weer aan de bak morgen :mrgreen:

Alicia goed dat je deze stap hebt gezet, ook al had je het zo graag anders gezien :hug:

Belly hopelijk was die ene keer spelen genoeg :pray:

En Angela gaat ook weer aan de bak :thumbup:

Wheeeeeeeeheeeeeeeeeeeee ik wil ook weer aan de bak :?

Ja nou oke aan de bak zijn we wel weer maar nog niet gericht zeg maar omdat ik dus nog niet ongi ben.

Maar oefenen is ook leuk hoor :mrgreen:

Alicia; fijn dat de ha er begrip voor had. Ik weet niet hoe het er aan toe gaat bij de gyn. Toen wij zouden gaan voor onderzoek was ik ineens zwanger.

Belly; hopelijk was het gister genoeg.

Angela; jullie kunnen dus ook weer bijna :thumbup: :thumbup:

Marieke; oefenen is ook zeker leuk :stuck_out_tongue:

Hopelijk weer snel voor het eggie.

Heeft iemand nog wat van kantjeboord gehoord???

Mag ik even mijn testjes showen :shifty:

@Belly wrote:

Mag ik even mijn testjes showen :shifty:
ja dat mag :mrgreen:

Belly natuurlijk meis.

Peg ik denk dat Kantje even wat moeilijk zit nu, de geboortedag van Ninte* zit er ook aan te komen.

Ik zal haar deze week proberen te bellen, komt er elke keer niet van.