Alicia; ik duim voor je dat de afspraak idd overbodig is. Mocht het toch nog nodig zijn dan hoop ik dat het allemaal mee valt en dan het simpel op te lossen is voor jullie.
:-*
Alicia, ik hoop ook dat het niet erg is en dat het makkelijk op te lossen is! Het is zo natuurlijk wel heel frustrerend! :hug:
Jannigje, sterkte meis! :hug:
Zonnetje, dat was wel even schrikken zeker… :hug: Maar gelukkig is alles verder goed met jou en de beeb! :inlove: :hug:
Belly,
Nou ik ga denk ik maar eens testen vandaag… :roll:
Waarom weet ik ook niet, want ik ben er 100% van overtuigd dat ik niet zwanger ben…
(Ik bedoel als ik al niet eens een ei kan spotten dan zal het met een zwangerschap ook wel niet zo snel lopen)…
Arti, ik toch dat je gevoel je in de steek laat!! Laat je het even weten?
Arti, en???
Arti, ik ben toch heel benieuwd. Dat je je ei niet gespot heeft hoeft toch niets te zeggen. Zo´n ei laat zich misschien niet altijd spotten en testen zijn niet altijd betrouwbaar…
Ik heb net een afspraak gemaakt bij de gyn. Was hartstikke zenuwachtig om te gaan bellen. We worden op 16 juli al verwacht. Echt veel sneller dan ik dacht. Ik dacht dat er wel een wachttijd van anderhalf of 2 maanden zou zijn. Komt nu ineens wel heel dichtbij. Is trouwens op of net een dag voor m´n nod.
Lekker toch, Alicia! Hoe eerder hoe beter zou ik dan hebben… Valt mij inderdaad ook mee hoe snel dat nog gaat.
Ik ben niet zwanger… :eh:
Dat had ik nou niet verwacht… 8)
Balen arti :hug:
Zit even in een flink dipje hier.
M´n hub moet volgende week geopereerd worden en ik (en hijzelf ook) vind het doodeng. Het lijkt alsof alles tegelijk komt nu. Moet zelf ook al op de dag van de afspraak met de gyn 's ochtends een hartonderzoek laten doen, dus juli wordt de maand van het ziekenhuisbezoek denk ik…
Dus eigenlijk ben ik niet zo blij dat die afspraak zo snel is, stom he?!
Aha, ik snap 'em… Tja, alle dingen lijken wel in drieën te komen hoor je wel eens… Aan de andere kant heb je het dan wel gehad maar ik kan me voorstellen dat het even te veel wordt, zeker als de ‘uitslag’ niet positief is want hoe je je daar ook op voorbereid… dat valt altijd tegen! Even laten bezinken, misschien kijk je er over een paar dagen weer anders tegenaan! :-*
We hebben gisteren de eerste uitslagen gehad van mijn moeder en het is niet goed.
Ze is gisteren naar de internist geweest en die heeft verteld dat ze longkanker heeft en dat is uitgezaaid naar haar schouder en zit daar dus ook in het kapsel en in en op het bot. Donderdag krijgt ze een CT scan van haar longen en haar buik, ze willen kijken of het daar ook verder is uitgezaaid. Aansluitend heeft ze een afspraak bij de longarts waar we verder horen hoe en wat.
Het is nog onduidelijk volgens de arts of het te genezen is of dat het een kwestie van tijd rekken wordt. Ze heeft nu medicijnen tegen de pijn maar de arts zegt dat het al snel schakelen wordt naar morfine.
We zijn echt zo boos, verdrietig en verslagen…
Mijn moeder is nu hier en blijft tot dinsdag of woensdag en donderdag gaan wij weer naar haar toe om mee te gaan naar het ziekenhuis (we wonen 180 km uit elkaar…).
Ik snap het gewoon niet. Eerst heb ik mijn oma in mijn armen zien sterven, vervolgens is mijn vader plotseling overleden, dan mijn 2 kindjes en nu dit…
Ik vind het zo oneerlijk…
Mijn oom is vannacht overleden
Meiden, wat een slecht nieuws zeg
Heel veel sterkte voor jullie :hug:
Een kaarsje voor de oom van Jannigje
:kaars:
Jannigje, gecondoleerd. Toch nog snel gegaan he? :hug:
Ach Dees… :hug: Het is ook zo oneerlijk meid! Vroegah wist je dat alleen oude mensen om je heen weg vallen, maar tegenwoordig is oud worden geen garantie meer en gaan ze veel te jong! Wat is het toch een rotziekte die hard en genadeloos om zich heengrijpt.
Ik hoop dat er toch nog een behandeling mogelijk is meid. Lang wachten tot donderdag dan he. Een hele dikke :hug: :hug: :hug:
Dees en Jannigje, voor jullie allebei een dikke knuffel…
Wat een rotnieuws weer zeg!
Mijn schoonmoeder heeft ook borstkanker en word volgende week geopereerd…
Gelukkig was het in een vroeg stadium ontdekt, maar toch…
Het is en blijft een enorme k*tziekte! :evil:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Dees, meid! Woorden schieten gewoon te kort. Een hele dikke knuffel :hug:
Jannigje ook voor jou geldt dat woorden gewoon te kort schieten ook voor jou een hele dikke :hug:
Heel veel sterkte meiden in deze moeilijke periode :-*
Jannigje: gecondoleerd meid… wat erg allemaal en ook zo snel… :hug:
Dees: ohhhh wat vreselijk nieuws! Ik ga hard voor je duimen dat het nog te behandelen is. Heel veel sterkte! :hug: :hug: :hug:
Alicia: ook voor jou een dikke :hug: . Dat wordt een drukke maand voor jullie! Hopelijk valt het mee bij de gyn (beter zou zijn dat heel die afspraak niet meer nodig is…) sterkte met de operatie van je man!
Poeh, wat een slechte berichten meiden :hug: :hug:
Nog even een berichtje apart, wilde dat niet allemaal in 1 post zetten. Ik ben afgelopen maandag en woensdag weer voor een fm geweest, maar mijn ei is niet groter geworden dan 16mm. Nu moet ik volgende week vrijdag bloed laten prikken om te kijken of ik toch een eisprong heb gehad. Zo ja dan ga ik verder met clomid 100 en zo niet dan ga ik verder met clomid 150. Ik haat dat wachten :thumbdown:
En nog goed nieuws: gisteren te horen gekregen dat ik tante word!! :inlove: Mijn broer zijn vriendin is zwanger. En, best toevallig, zijn ze ook al ruim een jaar bezig en met clomid gestart. Ik hoop zo voor ze dat alles goed gaat! Moet alleen wel af en toe een traan wegpinken want ik wil ook… Maar ik ben zo blij voor ze!!
Begrijpelijk Mom… Pink die traan maar weg. Jouw tijd komt nog wel!
Jannigje gecondoleerd… Je voelde het al aankomen, maar toch zal de schok groot zijn. Veel sterkte!
Dees, jij ook veel sterkte! De vraag ‘Waarom’? zal onbeantwoord blijven, zulke dingen zijn oneerlijk! Sommige mensen krijgen veel meer op hun bordje dan anderen, en waarom? Weet niemand. Heel veel sterkte toegewenst jij ook, hier zaten jullie niet op te wachten. :hug: Gelukkig gaat het met jullie kleintje goed :-*
Lieve Jannigje gecondoleerd meis.
Heel, heel veel sterkte :hug: :hug:
Lieve Dees oh wat een oneerlijk nieuws, ik heb nog zo geduimd en gebeden. Ook ik hoop dat het te behandelen is.
Heel veel sterkte :hug: :hug: