Dees, wat een vreselijk nieuws! Dit is wel het laatste dat je erbij kunt hebben… Heel veel sterkte en ik ga ook heel hard :thumbup: dat het nog te behandelen is… :-*
Jannigje:
gecondoleerd :kaars: :kaars: :hug:
Dees:
wat een verschrikkelijk en zo oneerlijk nieuws :hug: :hug:
Gisteren ons trouwalbum opgehaald.
hij is MOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIII :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ik zal strax proberen om er foto’s van te maken.dan zal ik ze hier plaatsen.
Ongi is nu weg gisteren alweer begonnen met klussen voor deze ronde :mrgreen:
en dan maar proberen vol te houden om om de dag te gaan klussen :inlove:
Zit er aan te denken om toch eens ovu testen te gaan gebruiken maar aan de andere kant denk ik dat ik me dan helemaal gek ga zitten maken.dus ik ben daar nog niet helemaal uit.
misschien toch maar even zonder testjes proberen.ik weet het nog niet.
@Angela_84 wrote:
Gisteren ons trouwalbum opgehaald.
Zit er aan te denken om toch eens ovu testen te gaan gebruiken maar aan de andere kant denk ik dat ik me dan helemaal gek ga zitten maken.dus ik ben daar nog niet helemaal uit.
Wat leuk!!! :dance:
Zelf gebruik ik ook ovutestjes en ik moet zeggen dat ik mezelf er nu minder gek mee maak :think: Omdat ik nu “weet” of er een grotere kans bestaat dan als ik ze niet gebruik. Maar je kan ook een ronde zonder proberen en dan volgende maand bestellen?
@Belly wrote:
@Angela_84 wrote:Gisteren ons trouwalbum opgehaald.
Wat leuk!!! :dance:
Zelf gebruik ik ook ovutestjes en ik moet zeggen dat ik mezelf er nu minder gek mee maak :think: Omdat ik nu “weet” of er een grotere kans bestaat dan als ik ze niet gebruik. Maar je kan ook een ronde zonder proberen en dan volgende maand bestellen?
Ja,dat bedoel ik nou juist.
dan weet je wel zeker dat je op de juiste dagen geklust hebt.dus ik ben dan bang als ik dan niet zwanger ben,dat het een zware tegenvaller gaat zijn en denk dan dat er van alles mis met ons is. :think:
Oh, zo bedoel je :mrgreen: Ja dat zou natuurlijk ook kunnen…Al sta ik er daar niet echt bij stil :shifty:
Ik heb daar dus eigenlijk tot nu toe geen last van :shifty:
jannigje en dees wat een slache berichten zeg…heel veel sterkte.
:hug: :hug:
Meiden, wat is het rustig hier :think:
Hier gaat alles goed, ben wel erg moe door dit weer maar dat mag de pret niet drukken :lol:
Hub blijkt allang te weten dat ik ovutesten gebruik maar heeft er niets van gezegd. Hij begreep het wel, maar vroeg wel of ik het hem niet wilde vertellen als de test positief was en we daardoor moesten klussen :inlove:
Tot nu toe, hier niets aan het handje…Ik moet zeggen dat de dagen deze keer een stuk sneller voorbij gaan als vorige maand. Misschien omdat ik er dit keer eigenlijk helemaal niet mee bezig ben :think:
Vandaag is mijn mams opgenomen in het ziekenhuis en morgen wordt ze eindelijk geopereerd. Ik hoop maar dat alles goed gaat Het is een operatie van 3 uur :shock:
Verder zijn hub en ik nog even in de stad geweest en ben ik geslaagd voor 3 paar ballerina’s voor maar 1 euro per stuk! Ook leuke nette hakjes welke ik tevens onder een spijkerbroek als zowel een jurkje aan kan. Dus ben ik ook zo goed als klaar voor de bruiloft van mijn dinnetje :mr green:
Voor Bigsby ook spannend zie ik…Jammer dat we nog een week moeten wachten voor we het weten
Nou meiden, ik brei er een eind aan en ga lekker mijn bedje in…Morgen weer om kwart over 6 de wekker :?
Voor de meiden, die hem nodig hebben, een hele dikke :hug:
Arti, jij ook sterkte met je sm.
Wat een nare berichten allemaal zeg
Mom; gefeliciteerd dat je tante gaat worden. Wel een heel dubbel gevoel lijkt me. Zou wel leuk zijn als het bij jullie nou ook eens raak is.
Ben benieuwd of je een ei hebt gehad/
Angela; ik ben benieuwd naar je foto’s. Je avatar is iig al heel erg mooi :thumbup: Ik zou deze ronde toch nog geen ovutesten gaan gebruiken als je er aan twijfelt. Hopelijk is het hierna ook niet meer nodig…
Belly; ik heb ook een aantal rondes ovutesten gebruikt. Heb toen maar 1x een ei kunnen spotten en raakte daardoor erg gefrustreerd en vroeg me af of er iets mis was. Had toch gewoon een ei gehad blijkt uiteindelijk. De ha en gyn zijn er ook niet echt dol op, maar als je je ei elke maand spot zou ik er zeker mee doorgaan…
Hahahhaha, dus je vriend wist het gewoon al… Voor een man is het idd anders dat het dan ineens een moetje is.
Sterkte met je moeder vandaag. Hoop dat alles goed gaat. Wel een lange operatie zeg.
Je hebt lekker en goedkoop kunnen shoppen, heeeerlijk.
Wij zijn gister terug gekomen van een weekendje Valkenburg. Het was echt super gezellig. We waren afgelopen vrijdag 10 jaar bij elkaar dus hebben we het op deze manier gevierd.
Zonnetje, ja ik moest wel even wennen aan die testen hoor, maar tot nu toe gaat het goed. Mijn vriendin heeft er ookgoede ervaringen mee, die was de derde keer gebruiken zwanger :inlove:
Ja, best een lange operatie maar als het goed is heeft ze daarna geen last meer
Ik ben gek op goedkoop winkelen :lol:
Valkenburg is mooi! Daar ben ik ook vorige week geweest :mrgreen:
Ik hoop voor jou dat er ook snel resultaat is.
Ook toevallig dat je ook in Valkenburg bent geweest!!!
Waaraan werd je moeder eigenlijk geopereerd???
Ze heeft heel erg last van haar darm en het blijkt dat ze allemaal blaasjes op haar darm heeft zitten, dus ze gaan een stuk darm verwijderen…
Ze gaan dan ook meteen kijken of het niet diper zit…
Zojuist bericht gehad dat zeop de uitslaapkamer is en dat de operatie goed is verlopen. Ze hoeft ookgeen stoma, dus het is nu echt rustig aan doen en genezen. ga vanavond direct na mijn werk door…
Hartstikke fijn dat alles goed is gegaan.
Je zit toch in spanning. Hopelijk heeft ze hierna dan echt geen last meer.
meiden, even ego…gaat niet goed met mijn moeder…ze iss nu weer in de ok en ze kunnen ons nog niets vertellen…ben nu onderweg naar het ziekenhuis duimen dat het goed gaat
Jezus Belly…ik ga voor je duimen dat alles goed gaat/komt.
:hug:
belly :hug: :-*
Ik duim mee!! Hopelijk valt het allemaal mee…
Hè Belly… wat is dat schrikken! Eerst alles goed en nu weer op de ok… veel sterkte meid! Ik duim voor je! :hug:
Angela: wat fijn dat je album zo mooi is geworden! Kan je lekker van genieten!!
Zonnetje: het zal zeker genieten zijn geweest in Valkenburg, ook met dat heerlijke weer 8) Heb je trouwens nog ergens een buikfoto geplaatst? Dan ga ik weer even spieken
Ben ook reuze benieuwd of ik een ei heb gehad!
Mom; het is ook spannend voor je…hoop echt dat je een ei hebt gehad!!!
Ik heb nu geen buikfoto geplaatst. Zal er straks weer even eentje plaatsen.
Mijn vriend is nu een schommel halen die we voor de baby hebben gekocht via mp. Ben benieuwd. Wij hadden er toen 1 voor zoë, maar we zijn een onderdeel kwijt dus moesten we een nieuwe hebben aangezien zoë het toen zo lekker vond.
Oh Belly meis, weet je al iets meer?
Heel veel sterkte, hopelijk valt het allemaal mee en ben je nu lekker met je mama aan het knuffelen :hug: :hug: