Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

Meiden, dank jullie wel voor de lieve woordjes…dat doet me goed :-*

Het bleek dat de bloeddruk van mijn moeder ineens heel erg daalde op de uitslaapkamer wat wees op een inwendige bloeding. Ze hebben haar gelijk weer geopereerd om de bloeding te zoeken en te stoppen. Na 2,5 uur kwam uiteindelijk het verlossende telefoontje.

Het gaat nu weer goed met haar. Ze heeft een bloedtransfusie gehad en ze ligt nu weer op de kamer. Wel heeft ze elke 3 kwartier controle…Het is nu wachten op de a.k. 24 uur :pray: Even spannend dus :pray:

En dan kom ik thuis, blijkt mijn poes ook nog eens op de bank en op mijn schoenen te hebben geplast :evil: :cry: Gelukkig kan de bank afgehaald worden, maar het is echt mijn dag niet vandaag

Belly; wat fijn om te horen dat het nu goed gaat. Hopen dat ze de komende uren ook goed doorkomt :pray:

En dan bij thuis komst nog een verrassing in je schoenen, bah :hug:

Ach Belly toch :hug: Hopelijk is het morgen wel jouw dag en krijg je snel goed nieuws over je moeder! :pray:

Oh Belly wat fijn dat ze er zo snel bij waren met je moeder!! Hopelijk knapt ze nu weer snel op. En je poes was waarschijnlijk ook van slag…dikke :hug: voor je.

Zonnetje: wat leuk een schommel voor de baby!

Morgen mijn laatste vrije dag en dan zit mijn korte vakantie er weer op. Gaat snel zo’n weekje!

Belly; hoe is het nu met je moeder???

Vannacht was het weer niet goed gegaan…Haar bloeddruk was weer heavy gedaald en heeft ze weer een bloedtranfusie gehad. Nu is ze stabiel en gaat het redelijk. Het is nog even afwachten hoe de wond geneest…Ga er zo gweer heen…

Poes is ook bij de DA geweest. Ze heeft een blaasontsteking :wall: Nu medicijnen en daarmee moet het over gaan :pray:

Lief dat je het vraagt zonnetje :-*

Hopen dat het nu maar zo blijft dan bij je moeder, :hug:

En dan de kat ook nog eens een blaasontsteking, zielig zeg…

Hoi meiden

Ik zit nu in dag 29 van mijn cyclus en heb me vanmorgen niet in kunnen houden met testen.

Helaas was deze negatief.

Ik ga morgen naar de huisarts omdat mijn hoest nog steeds zo erg is en ik er nachten (15 om precies te zijn) niet/nauwelijks van slaap.

Nou vraag ik me af of ik ook aan de huisarts kan vragen hoe het komt dat mijn cyclus ineens schommeld??? zouden jullie dat doen.

Ik vind het namelijk raar dat ik nogmaal echt 28 dagen heb en nu al de 2e maand niet :think: :think: :oops:

@Jannigje wrote:

Hoi meiden

Ik zit nu in dag 29 van mijn cyclus en heb me vanmorgen niet in kunnen houden met testen.

Helaas was deze negatief.

Ik ga morgen naar de huisarts omdat mijn hoest nog steeds zo erg is en ik er nachten (15 om precies te zijn) niet/nauwelijks van slaap.

Nou vraag ik me af of ik ook aan de huisarts kan vragen hoe het komt dat mijn cyclus ineens schommeld??? zouden jullie dat doen.

Ik vind het namelijk raar dat ik nogmaal echt 28 dagen heb en nu al de 2e maand niet :think: :think: :oops:

Ik denk dat de arts het zal gooien op stress of iets? Zelf zou ik het niet vragen maar als jij je er prettig bij voelt, moet je het zeker niet laten. :-*

Belly oh meis hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar de goede kant met je moeder op :pray: :hug:

Wat zullen jullie geschrokken zijn :hug:

Jannigje ik zou zelf denk ik niet gelijk naar de ha gaan.

Misschien deze ronde eventjes afwachten en dan kijken hoe het volgende ronde gaat :think:

Hopelijk kan je ha je wel snel van je hoest afkrijgen :hug:

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Begon vanmorgen met wat oudbruinige afscheiding en het begint nu wat roder te worden. Ik heb echt vreselijke buikpijn. Ik had bij het mk/ma-topic al wel begrepen dat de eerste menstruatie erna vaak heftiger is dan normaal. Dus ik had me al wel wat voorbereid. Ik neem aan dat ik deze dag weer als eerste dag van mijn ongi moet nemen?

Ik ga ook maar weer gewoon uit van een 28 dagen cyclus, zoals het was voordat ik zwanger werd.

Marieke, we zijn aardig geschrokken inderdaad. Ze zag er vanavond wel al wat beter uit, dus de hoop is er dat het alsnog de goede kant op gaat…Maar ze is er nog lang niet…eerst goed herstellen…

Heb al beloofd dat ik in huis even zal helpen met schoonmaken zodat niet alles op mijn vader zijn schouders komt te vallen

Ik denk dat ik anders het nog wel even aankijk.

Ik moet toch nog naar de dokter voor mijn longen/hoest.

Ik ga donderdag gelijk na de begravenis op vakantie.

zul je net zien dat ik daar de hele week ongesteld ben :roll: :roll: :roll:

Jannigje; wat ontzettend balen zeg. En van je hoesten en al helemaal van je negatieve test.

Ik zou het toch wel even bij de ha aankaarten.

Tja Jannigje, normaal zou ik zeggen, dan slik je de pil toch door tijdens de vakantie :lol:

Waar gaan jullie heen?

Belly gewoon even een knuf :hug:

Wij gaan naar duitsland…maar een heel leuk appartement met een grote zwembad in de tuin enzoooo. Ik zou dus balen als ik ongesteld zou worden daar :wall:

Dan ga ik gewoon heeeeeeeeeeeeel hard duimen dat je de eerste 8/9 maanden niet meer ongesteld wordt :pray:

@Marieke_5000 wrote:

Dan ga ik gewoon heeeeeeeeeeeeel hard duimen dat je de eerste 8/9 maanden niet meer ongesteld wordt :pray:

Ik ook voor jullie allemaal

Ik was bezig met mijn reactie en toen ging de telefoon.

Ben gewoon weer verder gegaan, maar jullie hadden ook alweer verder geschreven :?

Marieke; wat fijn dat je ongesteld bent geworden :dance:

Jannigje; hoop idd dat je de komende maanden niet ongesteld wordt. Lekker dat jullie er nog een weekje tussen uit gaan.

Leuk he Peg als je tijdens het schrijven gestoord wordt :lol:

Naat ligt zonder luier op bed maar ik weet het niet hoor, ze loopt continu te huilen dat ze moet plassen. Wil geen luier om en als ze wel een luier 's nachts omheeft plast ze er niet in :think:

:mrgreen: :mrgreen:

Is dit de eerste nacht zonder luier???

Misschien beloven dat ze dan morgen een sticker mag plakken of iets anders mag doen wat ze heel erg leuk vindt???