Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

@Marieke_5000 wrote:

Tja Jannigje, normaal zou ik zeggen, dan slik je de pil toch door tijdens de vakantie :lol:

Waar gaan jullie heen?

Belly gewoon even een knuf :hug:

:-* Dank je wel. krijg gewoon tranen in mijn ogen zo lief vindt ik dat! :-*

Marieke, fijn dat alles weer een beetje op gang lijkt te komen meid. Mag ook wel weer eens he?

Ik heb bij mijn eerste ongi na de curettage ook als eerste dag geteld. Je moet toch ergens beginnen. :wink:

Belly, konden ze al iets meer zeggen over het stukje darm dat weggehaald is, of is dat nog te vroeg? :hug:

Jannigje, beterschap!

111, nee ze hebben het wel doorgestuurd naar het Lab en gaan kijken waar en hoe het is ontstaan.Het is dus nog even afwachten

@zonnetje01 wrote:

:mrgreen: :mrgreen:

Is dit de eerste nacht zonder luier???

Misschien beloven dat ze dan morgen een sticker mag plakken of iets anders mag doen wat ze heel erg leuk vindt???

Nee we hebben het al eerder geprobeerd maar ze blijft huilen.

Misschien durft ze het zelf nog niet aan want als we haar dus gewoon met luier naar bed doen is haar luier de volgende ochtend gewoon droog.

Stickers ook al beloofd, hangen tegenwoordig allerlei stickervellen hier in huis :roll: maar nog weinig effect. Overdag is ze compleet droog nu.

Ik heb haar net toch maar een luierbroekje aangedaan, nu is ze stil.

Enig idee wanneer je de uitslag krijgt? Vreselijk he, die onzekerheid. Bah!

@111 wrote:

Enig idee wanneer je de uitslag krijgt? Vreselijk he, die onzekerheid. Bah!

Ja die onzekerheid is echt niet leuk…Als het goed is horen we eind deze week de uitslag :pray:

Belly, hopelijk krijgen jullie snel en positief nieuws!! :pray:

Marieke, wat fijn dat je ongesteldheid weer is begonnen! Zet het goed door??

Lieve meiden,

Net las ik eenberichtje op hyves van Dees. Ze is opgenomen in het ziekenhuis met harde buiken. Ik heb een topic aangemaakt voor Dees en haar meisje, waar we onze steun kunenn aanbieden.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3804381#3804381

:-*

Hoop niet dat jullie (en dees uiteraard) dit erg vinden, anders zal ik vragen of dit topic geslotenmag worden.

Ach, die arme Dees… Jeetje zeg, wat krijgt zij het voor haar kiezen!! :frowning:

Nou ik vind het echt zo ontzettend zielig voor haar.

Duimen draaien overuren.

:cry: Sterkte meid ik hoop dat de kleine nog lang mag blijven zitten.

Ik denk aan je lieve schat.

Ach gos die arme Dees, het zit haar allemaal niet mee zeg :cry: :hug: :hug: :hug:

Zou het kunnen komen door de spanningen rondom de zwangerschap en haar moeder?

Belly wat ontzettend lief dat je dat topic aangemaakt hebt, ik ga gelijk even kijken en een berichtje voor haar achterlaten.

Mim nou dat kun je wel zeggen dat het doorgezet is, en dat met die warmte :sick:

@Marieke_5000 wrote:

Ach gos die arme Dees, het zit haar allemaal niet mee zeg :cry: :hug: :hug: :hug:

Zou het kunnen komen door de spanningen rondom de zwangerschap en haar moeder?

Belly wat ontzettend lief dat je dat topic aangemaakt hebt, ik ga gelijk even kijken en een berichtje voor haar achterlaten.

Wat ik begrepen had wel…Ze moet rusten maar met alles wat zij heeft meegemaakt…ja dat gaat je niet in je koude kleren zitten natuurlijk…

En ikdoe het met alle liefde hoor…Is geen moeite :wink:

Dan ga ik me nu bezig houden met mijn eigen mamsie…Ik kom vanavond wel weer even glurenals ik terug ben uit het ziekenhuis,.(zit nu op mijn werk :oops: )

Fijn dat je ons op de hoogte houdt wat je mama betreft Belly :hug:

@Marieke_5000 wrote:

Fijn dat je ons op de hoogte houdt wat je mama betreft Belly :hug:

Ik ben blij dat ik hier mijn verhaaltje kwijt mag :oops:

Met mijn moeder gaat het zo zo…Ze had vandaag een emodag…Heel veel huilen omdat ze vandaag pas echt besefte dat ze er bijna niet meer was geweest. Ze vertelde ook dat het heel eng voelde en dat ze echt al het leven uit haar voelde glijden :cry: Ik ben echt zo blij dat ze er nog is en dat de dokter er op tijd bij was.

Ze heeft vandaag ook een stukje gelopen naar de wc en dat ging ook redelijk…Heel misschien mag ze vrijdag toch naar huis :pray:

Marieke: wat ‘fijn’ dat je ongi is gekomen! Minder leuk nu met die warmte :evil:

Belly: wat heftig van je moeder… hopelijk hoeft ze nu geen transfusie meer. Ik duim voor een stijgende lijn in haar herstel! En ook voor je poes, ik weet uit ervaring hoe vervelend een blaasontsteking is voor een kat. Dikke :hug: !!

En wat een rot nieuws van Dees… :hug: lief van je Belly om een topic te openen voor haar. Ga zo gelijk kijken.

@Belly wrote:

Met mijn moeder gaat het zo zo…Ze had vandaag een emodag…Heel veel huilen omdat ze vandaag pas echt besefte dat ze er bijna niet meer was geweest. Ze vertelde ook dat het heel eng voelde en dat ze echt al het leven uit haar voelde glijden :cry: Ik ben echt zo blij dat ze er nog is en dat de dokter er op tijd bij was.

Ze heeft vandaag ook een stukje gelopen naar de wc en dat ging ook redelijk…Heel misschien mag ze vrijdag toch naar huis :pray:

Had dit stukje nog niet gelezen (was al tijdens eten aan het tikken, en nu net pas gepost :oops: ). Maar wat ongelofelijk eng moet het geweest zijn… echt zo goed dat ze er op tijd bij waren! En vrijdag al naar huis? Dat is snel! Maar wel heel fijn, woon je bij elkaar in de buurt?

@Mom2b wrote:

@Belly wrote:

Had dit stukje nog niet gelezen (was al tijdens eten aan het tikken, en nu net pas gepost :oops: ). Maar wat ongelofelijk eng moet het geweest zijn… echt zo goed dat ze er op tijd bij waren! En vrijdag al naar huis? Dat is snel! Maar wel heel fijn, woon je bij elkaar in de buurt?

Ja, ze wonen hier 20 minuutjes vandaag, dus ben er zo als het moet…Heb al beloofd dat ik mijn vader kom helpen in het hh

Ohh dat is prettig zo vlak bij elkaar (ik woon ook maar 7 minuutjes bij mijn ouders vandaan). Dan ben je er zo idd, fijn idee.