Nou Bel, dat klinkt voorzichtig positief wat je moeder betreft. Vasthouden die stijgende lijn en ik hoop hard mee dat ze vrijdag lekker naar huis mag!
Jeetje, arme Dees…Geen wonder inderdaad door alle spanningen, maar wel enorm sneu. Wéér een tegenvaller voor haar. Zal zo een berichtje achterlaten in het topic dat Belly heeft geopend. Super! :thumbup:
Morgen voor mij een zware dag…maar ook wel eentje die me veel opluchting zal geven denk ik. Om 11 uur moet ik op de begraafplaats zijn, dan wordt het as van papa verstrooid en mijn zus en ik zijn daarbij. Wel heel moeilijk, maar ook een definitief afscheid. Alles is verder nu geregeld en afgehandeld, dus het voelt voor ons ook als een afsluiting van een moeilijke periode. Tuurlijk is het verdriet er nog heel groot en elke dag, maar de “zakelijke” kanten zijn nu achter de rug en dat voelt alsof er een last van onze schouders af is. Je wordt toch elke keer weer gedwongen om ermee bezig te zijn in plaats van het moment waarop je er zelf voor kiest om er aan terug te denken. En ik ga morgenmiddag dan maar mn doos ophalen, dan is mn tenminste niet mijn hele dag zo depri. :mrgreen:
111: veel sterkte morgen! Kan me wel voorstellen dat je het dan echt een plekje kan geven en dat je dan van het ‘zakelijke’ af ben. :hug:
Belly; kan me voorstellen dat ze erg emo is. Hopelijk blijft het nu alleen maar beter gaan.
111; heel erg veel sterkte morgen :hug:
111, veel sterkte morgen! Kom je ook even vertellen wat er in de doos zit :lol:
Zonnetje, ja dat begrijp ik ook wel inderdaad, heb al gezegd dat ze zichzelf niet groot moet houden voor ons…Want dat gaat toch wel door merg en been hoor als je ziet dat je mama pijn hebt
Nou het lijkt me echt verschrikkelijk als je je moeder zo ziet. Hebben ze dat stukje darm nog op kweek gezet? Zo ja, wanneer krijgt ze daar de uitslag van???
Belly :hug: :hug: :hug: :-
Dees: neem je rust meis. Ik hoop dat je je meissie nog lang binnen houdt. :-
@Belly wrote:
111, veel sterkte morgen! Kom je ook even vertellen wat er in de doos zit :lol:
Hmmm…ik wilde het eigenlijk niet hier neerzetten, is wel zo leuk voor jullie zodat jullie straks ook in spanning zitten als je 't mag afhalen, maar als je 't echt wilt, zal ik er een foto van maken en dan in een spoiler zetten hier, oke?
111 ook veel sterkte morgen :hug: :hug: :hug:
111; welke doos bedoel je???
De prenatal doos, eh…van WIJ? Daarbij krijg je twee dozen, een zwangerschapsdoos voor tijdens je zwangerschap en een babydoos voor na de bevalling. Kan het dus bij Prenatal afhalen, maar ik heb het via zo’n site aangevraagd. Krijg ook vanaf nu het tijdschrift WIJ thuisgestuurd. Erg leuk!
De doos van Kruidvat kan ik overigens in oktober pas afhalen, en er staat ook nog ergens een doos van Etos in de planning :oops: . Je moet toch wat he met je blijdschap na een positieve test :mrgreen:
Die dozen heb ik ook allemaal aangevraagd, maar heb nog geen bericht gekregen dat ik een door op kan halen. Die van het Kruidvat kan ik ook pas na 9 september ophalen.
Ben benieuwd wat er in je doos zit…
Hmmm…gek!?! Zou het aan de plaats liggen dan, waar je woont? :think:
Zoooooo, jij was nog laat wakker zeg…
Ik weet niet waar het aan ligt. Heb je de ophaalbon bij het blad gekregen???
Misschien krijg ik die dan nog ofzo.
Hier alles bepakt en bezakt. Na de begravenis gelijk op vakantie!!!
Ik zie jullie de 10e weer
:-* :-* :-* Jannigje
ik hoop wel positieve testen hier te zien als ik terug kom
Gezellige vakantie Jannigje…
En sterkte vandaag,
Mijn mamsie is thuis :dance: Ze wilde zelf erg graag naar huis en de dokter vond ook wel dat het kon. Wel moet ze thuis erg veel rusten en mag ze echt niet tillen. Ze ligt nu in een bed in de huiskamer. Heb haar net gesproken maar ze is erg moe…Ben allang blij dat ze weer thuis is.
@111 wrote:
@Belly wrote:111, veel sterkte morgen! Kom je ook even vertellen wat er in de doos zit :lol:
Hmmm…ik wilde het eigenlijk niet hier neerzetten, is wel zo leuk voor jullie zodat jullie straks ook in spanning zitten als je 't mag afhalen, maar als je 't echt wilt, zal ik er een foto van maken en dan in een spoiler zetten hier, oke?
Ja :lol:
@zonnetje01 wrote:
Nou het lijkt me echt verschrikkelijk als je je moeder zo ziet. Hebben ze dat stukje darm nog op kweek gezet? Zo ja, wanneer krijgt ze daar de uitslag van???
Ze hebben het inderdaad op kweek gezet en we zouden het eind deze week, begin volgende week moeten horen. Ik ben dus benieuwd.
Wat goed Belly :dance: :dance: :dance:
Wat een nare berichten hier allemaal zeg.
Belly wat fijn dat je moeder weer thuis is! Hopelijk knapt ze snel op.
En Dees, ach arme Dees. Wat krijgt zij het te verduren. Ik kan me voorstellen dat alle spanning haar even te veel is. Hopelijk komt het allemaal weer goed met haar.
Mijn hub is vandaag geopereerd. Ik was heel erg zenuwachtig. Vond vooral die narcose zo eng. M’n hub was gespannen maar redelijk rustig. Zo erg om je geliefde zo te zien en eigenlijk niets voor hem kunnen doen behalve er te zijn. En toen duurde het ook nog zo lang voor ik gebeld werd (had inmiddels al 2 x naar het zh gebeld) maar gelukkig is alles goed gegaan en voelt hij zich redelijk goed. Nog geen pijn, hij was alleen heel erg moe. Straks dus voor het eerst sinds ons trouwen alleen slapen, gek hoor. Ik denk en hoop dat ik 'm zaterdag weer mee naar huis mag nemen.
We hebben trouwens nog wel geprobeerd om m’n ei te benutten :oops: Gisteravond nog even voor we gingen slapen en heb vandaag nog een ovu test gedaan. Denk dat ik m’n piek wel gehad heb dus hopelijk komt dat ei snel, dan heben we nog een klein kansje…
Maar eerst volgende week nog de uitslag van de operatie (van wat er weg gehaald is bedoel ik) Hard duimen dat alles goed is en dat dit achter de rug is :thumbup:
Alicia, wat voor operatie heeft je hub gehad? Of wil je dat niet zeggen?
Ik hoop heel hard dat je je hub zaterdag weer in je armen mag sluiten
Alicia; wat is het idd voor operatie geweest. Hoop dat hij snel herstelt en weer snel met je mee naar huis mag.
Hopen dat jullie je ei ook nog hebben kunnen benutten!!!