Er is een gedeelte van zijn schildklier weg gehaald. Daar zat een bobbel op waarvan ze na onderzoek niet konden zeggen of het goed/ of kwaadaardig is. Dus moest het er uit. En nu dus nog heel spannend wat de uitslag is. Ga hard bidden dat het allemaal goed is en we gaan er maar gewoon van uit dat het een positieve uitslag zal zijn.
Gosh Alicia, da’s niet niks meid… Wanneer krijgen jullie de uitslag?
Belly, supernieuws meid! Nu maar afwachten op de uitslag van de kweek! En de test natuurlijk :mrgreen:
Zonnetje, half 12 is voor mij niet laat hoor. Hoef pas om 9 uur van huis om te gaan werken, dus dan kan ik 's avonds wat langer door. :mrgreen:
Ja, de bon zat bij het tijdschrift. 't Is een leuk pakket trouwens met veel informatie en een paar kleine schattige hebbedingetjes alvast voor de baby. :mrgreen:
Foto volgt morgen, batterij van de camera is leeg en moet eerst worden opgeladen.
Jannigje, fijne vakantie nog!
Hee, Alicia… Da’s best een spannende operatie!! Ik ga :thumbup: dat er niets aan de hand is!!
Belly, gelukkig weer wat beter nieuws! :dance:
Ik ga straks de doos van de Etos (Felicitas) ophalen, ben benieuwd! Die van het Kruidvat kan ik begin september ophalen en van de Prenatal weet ik eigenlijk niet :think:
Hoi meiden,
Ik zit nu weer bij mijn mams. Het ging niet echt lekker met haar en ze dufde niet alleen te blijven. Dus heeft ze gevraagd of ik langs wilde komen. Uiteraard geen probleem, maar is wel moeilijk hoor om je moeder zo veel pijn te zien lijden en zo verdrietig te zien
Ze geeft nu aan dat het wel weer wat beter gaat, en ze ligt weer in bed. Ik hoop maar dat ze wat rust kan vinden.
Spannend Alicia; ik hoop op een positieve uitslag.
Hmmmm, mim wat zit er allemaal in die doos???
Die zal ik dan binnenkort ook wel mogen halen.
Ooooh Belly, wat vervelend zeg…Hoop dat het snel goed gaat.
Dat hoop ik ook…Want vind het zo zielig voor haar :hug:
Belly :hug:
Ik weet nog niet wanneer we de uitslag horen. Zal ik wel horen als hij naar huis mag.
Leuk trouwens die dozen Hoop dat ik die over een tijdje ook aan kan gaan vragen
:? weet nog niet wat er in de doos zit want blijkbaar hebben ze alle uitnodigingen tegelijk verstuurd… ze waren op!! Donderdag pas weer :roll:
@AliciaC wrote:
Leuk trouwens die dozen Hoop dat ik die over een tijdje ook aan kan gaan vragen
Ik wil ook!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mim, snap er niets van…ik heb juist gisteren de Prenatal doos opgehaald! Die van Kruidvat kan ik begin oktober ophalen en van die van Etos heb ik nog helemaal geen bericht gehad. Wat raar? Je zou toch juist denken dat ze de ophaalbrieven rond een bepaalde tijd sturen in je zwangerschap, maar blijkbaar niet? :think:
Ben ook wel heel nieuwsgierig wat er in die Etos doos zit, dus vertel! :mrgreen:
Alicia: hopelijk kan je vandaag je hubbie weer mee naar huis nemen! En ik duim ook voor een positieve uitslag voor jullie
Belly: Fijn dat je mams weer thuis is! Maar wat rot dat ze zich nog zo naar voelt… :hug: En het lijkt mij ook ontzettend moeilijk om je moeder zo te zien… hoop echt dat ze zich snel weer beter voelt! :hug:
111: hoe is het nu met jou?
Toen ik in okt een positieve test had heb ik ook gelijk die prenatal doos gehaald. En hier was het zo dat je als je 7 maanden zwanger bent dat je dan een bericht krijgt om de doos op te halen. Ik had het al gelijk afgemeld, maar kreeg ook nog steeds de Wij en uiteindelijk heeft mijn vriendin de doos opgehaald, zij kon 'm wel goed gebruiken. En vorige week ben ik nog gebeld door de Wij “als het goed is bent u onlangs bevallen?” uhhhhh nee, heb een mk gehad… Afijn, nu zou ze me afmelden.
Gister heb ik nog bloed laten prikken voor mijn progesteronwaarde. Die was nog steeds te laag, het is dus niet zeker of ik een eisprong heb gehad (denk zelf van niet). Nu moet ik tot cd 30 (volgende week donderdag) wachten of ik miss ongesteld word en zo niet dan weer Primolut en Clomid 150. Nou daar zal het me toch wel mee lukken? De gyn had goede hoop en ik denk het eigenlijk ook wel.
Nou ik ga er vandoor, even boodschapjes doen en een terrasje pakken 8) .
De banner loopt ook lekker achter… :roll:
Kan iedereen even in een PB z’n nieuwe NOD doorgeven?
Dan hoef ik dat niet elke keer op te zoeken, dat is best vervelend… :oops: :-*
Niet dat ik ongesteld ben ofzo… Maar voor de rest… :doh:
Mijn mams is nu weer onderweg met de ambulance naar het ziekenhuis Ze heeft erg veel pijn en koorts. De dokter wil haar even in het ziekenhuis onderzoeken maar het is nog niet zeker of ze moet blijven of naar huis mag…Mijn vader is mee, dus ik hoef niet te gaan…
Ik ga niet meer zeggen dat het goed gaat met mama elke keer als ik dat zeg, gaat het weer slechter
Oooooooh Belly :hug: :hug:
Zonnetje, dank je wel! :-*
Hier zijn de krampen weer voorbij…Ik snap er helemaal niets meer van :think: Stiekem begin ik een klein beetje hoop te krijgen :shifty:
Nu papa heeft net gebeld. Mama en hij zijn weer richting huis. Het blijkt dat dit verschijnselen zijn die bij de operatie horen. Ook ademde ze verkeerd door de pijn waardoor ze het dus benauwd begon te krijgen. Gelukkig niets ernstigs dus… :dance:
Gelukkig maar Belly. Goed dat ze wel gelijk terecht konden in het ziekenhuis.
Ik duim ook voor je hoor!!!
Nog 3 dagen…
Ja , het begint nu wel te kriebelen hoor :shifty: