Net mijn moeder gesproken. Ze is de nacht goed doorgekomen. Tevens hebben we de uitslag van de darm. Het was geen kanker, maar echt gewoon kleine ontstekingkjes welke kenmerkend zijn bij vrouwen van haar leeftijd. Niets ernstigs dus :dance: Ze moet gewoon veel rusten.
Ik weet niet of ik dinsdag ga testen :shifty: ik heb het idee dat ik gewoon ongesteld ga worden :think: en dat ik dus niet hoef te testen. Al hoop ik uiteraard dat ik wel moet testen en dat die positief zal zijn
Ooh Belly, meid, wat een super goed nieuws! Wat moet jij opgelucht zijn! Lekker joh dat er niets ernstigs is met je mams, hoewel het natuurlijk allemaal wel erg vervelend is wat ze nu heeft meegemaakt. Maar het had heel anders kunnen zijn. Pfieuw.
Ooh Belly, meid, wat een super goed nieuws! Wat moet jij opgelucht zijn! Lekker joh dat er niets ernstigs is met je mams, hoewel het natuurlijk allemaal wel erg vervelend is wat ze nu heeft meegemaakt. Maar het had heel anders kunnen zijn. Pfieuw.
Hier nog geen tekenen van een naderende ongi :think: Begin het nu wel spannend te vinden hoor! Maar ga niet eerder testen als donderdag. Die 2 dagen hou ik ook nog wel vol :mrgreen:
ja moet zeggen dat ik het ook echt spannend vindt hoor :shifty: Maar durf het gewoon nog steeds niet te hopen. Denk dat ik het pas geloof als ik donderdag nog niet ongesteld ben en dan een test heb gedaan :shifty: