Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

@Artistiqua wrote:

De banner loopt ook lekker achter… :roll:

Kan iedereen even in een PB z’n nieuwe NOD doorgeven?

Dan hoef ik dat niet elke keer op te zoeken, dat is best vervelend… :oops: :-*

Niet dat ik ongesteld ben ofzo… Maar voor de rest… :doh:

Arti :hug:

Hè Belly, dat was weer ff schrikken dan… :hug: :hug: het is ook allemaal niet niks…

Ik :pray: voor goed nieuws over 2 dagen!! Ga je dinsdag testen?

Arti: ben je nu nog niet ongi? :hug: Ik heb trouwens nog steeds geen nod, het is bij mij iedere dag nod :lol: :wink:

Net mijn moeder gesproken. Ze is de nacht goed doorgekomen. Tevens hebben we de uitslag van de darm. Het was geen kanker, maar echt gewoon kleine ontstekingkjes welke kenmerkend zijn bij vrouwen van haar leeftijd. Niets ernstigs dus :dance: Ze moet gewoon veel rusten.

Ik weet niet of ik dinsdag ga testen :shifty: ik heb het idee dat ik gewoon ongesteld ga worden :think: en dat ik dus niet hoef te testen. Al hoop ik uiteraard dat ik wel moet testen en dat die positief zal zijn

:lol:

Ooh Belly, meid, wat een super goed nieuws! Wat moet jij opgelucht zijn! Lekker joh dat er niets ernstigs is met je mams, hoewel het natuurlijk allemaal wel erg vervelend is wat ze nu heeft meegemaakt. Maar het had heel anders kunnen zijn. Pfieuw.

Enne…goed nieuws komt in drieën he, dus… :wink:

@111 wrote:

Ooh Belly, meid, wat een super goed nieuws! Wat moet jij opgelucht zijn! Lekker joh dat er niets ernstigs is met je mams, hoewel het natuurlijk allemaal wel erg vervelend is wat ze nu heeft meegemaakt. Maar het had heel anders kunnen zijn. Pfieuw.

Enne…goed nieuws komt in drieën he, dus… :wink:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik hoop het :mrgreen:

Ooooo Belly wat een super goed nieuws zeg :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Nu over een paar dagen weer!!!

Belly wat een goed nieuws!!! :dance:

Nou ik heb getest…

Negatief :cry: Had het wel verwacht maar het valt dan wel weer tegen als het ook echt zo is…

@Belly wrote:

Nou ik heb getest…

Negatief :cry: Had het wel verwacht maar het valt dan wel weer tegen als het ook echt zo is…

:hug: ik hoop dat je te vroeg getest hebt… :pray: En het valt iedere keer weer tegen, het blijft een klap…

Misschien nog te vroeg Belly.

Elke keer is idd weer een teleurstelling :hug:

Hopen dat je niet ongesteld wordt en dan alsnog positief test, :-*

Belly, wat een enorm fijn nieuws zeg van je moeder… :inlove: :smiley:

Meiden, als het vandaag ook goed gaat mag ik morgen naar huis en thuis rust houden tot de bevalling, zo fijn! Wat zijn jullie verder stil hier…

Hee Dees!! Wat een goed nieuws!!!

Ik zat hier ook net te kijken en zag dat het hier erg rustig is…

dees, wat fijn om dat te lezen zeg!

Hier nog geen tekenen van een naderende ongi :think: Begin het nu wel spannend te vinden hoor! Maar ga niet eerder testen als donderdag. Die 2 dagen hou ik ook nog wel vol :mrgreen:

Heeeey Dees wat goed zeg!!!

Zou wel fijn zijn om in je eigen omgeving te vertoeven.

Belly; spannend hoor!!!

ja moet zeggen dat ik het ook echt spannend vindt hoor :shifty: Maar durf het gewoon nog steeds niet te hopen. Denk dat ik het pas geloof als ik donderdag nog niet ongesteld ben en dan een test heb gedaan :shifty:

Meiden, ik :pray: voor jullie allemaal! :-* :-* :-

Belly, het klinkt wel goed zeg!

En Dees, heel fijn dat je dan naar huis mag!

En Mim idd al op de helft… :shock: Wat gaat gaat dat snel! Ik weet nog zo dat je positief testte, en nu alweer 20 weken… :inlove:

Ik ben vanaf vanavond 5 dagen weg naar mijn beste vriendin in Amsterdam, dus als ik de banner even niet verander, ligt het daar aan… 8)

En nee ik ben nog steeds niet ongie… :think:

Heb gisteren mijn laatste test gebruikt en ook die was negatief helaas…

:-

Hmm, Arti… vaag :think: Je had natuurlijk wel een onregelmatige cyclus maar al 12 dagen overtijd???

Ik heb morgenochtend de 20-weken echo, toch best wel spannend! :roll:

Ben ongesteld geworden :cry:

Jeeeeeeetje Belly, wat een domper weer zeg :hug:

Arti; echt heel vreemd :think: Veel plezier iig bij je vriendin.

Mim; spannend morgen…