Ja moet zeggen dat ik best wel baal eigenlijk. Begon vandaag toch wel goeie hoop te krijgen :shifty:
Kan me goed voorstellen.
Elke keer weer die teleurstelling :hug:
dees wat fijn dat je waarschijnlijk naar huis mag!!!
belly wat balen zeg…ik had het zooo gehoopt voor jullie
hier alles goed nog, buik groeit gestaag…ruim 16 weken alweer…
en ik voel de beeb al heel goed dus ben helemaal… :inlove: :inlove:
Bianca, wat leuk dat je de baby voelt!!!
Wat een wonder weer in je buik hè.
Bianca; fijn dat je de beeb zo goed voelt, is toch wel erg prettig h’e
Belly; wat balen voor je zeg :hug:
Arti: jeetje en jij ook alweer zoveel dagen overtijd :evil:
Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Dees, wat een superfijn nieuws meid! Lekker vooruitzicht, en je eigen omgeving zal je wel goed doen denk ik! Maar rustig aan he?!
Belly, potverdrie…had het nu echt niet verwacht bij je hoor. Ontzettend balen! :hug:
Arti, 12 dagen overtijd is wel lang inderdaad. Ben je uitgegaan van 32 dagen? Jemig joh…
Mim, oooh, de 20weken echo alweer! Ik hoop voor je dat alles goed is. Laat je even weten hoe het was morgen?
Belly: wat ontzettend balen weer dat je ongi bent geworden!! :hug:
Dees: fijn dat je weer naar huis mag :dance: dat is goed nieuws!!
Arti: veel plezier in A’dam!!
Bianca: wat heerlijk dat je je beeb al zo goed voelt! :inlove:
:inlove: Alles ziet er goed uit!! Kindje groeit goed, redelijk op het gemiddelde maar de beentjes zijn wel iets langer dan gemiddeld maar dat zat er ook dik in! Leuk om het ook weer te zien, duidelijk de mond en de kaak zien bewegen. Toch wel een opluchting hoor!! De placenta ligt in de buikwand, vandaar ook dat ik het nog niet zo goed kan voelen maar dat komt vanzelf wel.
Echofoto en buikfoto volgen nog! :mrgreen:
Mim helemaal geweldig :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Volgens mij wordt het showforum van dit topic niet zo goed bekeken dus ik voeg de foto’s er hier maar even tussen…
20-weken buik en het bewijs dat er echt iets inzit! :mrgreen:
Belly, balen meid!! Ik hoop dat je niet zoveel rondes nodig hebt dan ik en ik vind dat het hier echt veel te lang duurt met positieve testen!! :roll:
@Mim74 wrote:
Volgens mij wordt het showforum van dit topic niet zo goed bekeken dus ik voeg de foto’s er hier maar even tussen…
20-weken buik en het bewijs dat er echt iets inzit! :mrgreen:
Belly, balen meid!! Ik hoop dat je niet zoveel rondes nodig hebt dan ik en ik vind dat het hier echt veel te lang duurt met positieve testen!! :roll:
hier zit ik gewoon onder de ontstekingen :? Onder mijn oksel, in mijn lies en mijn bibs :shock: Heb nu maar kompressen gemaakt van pleisters en ben hard aan het hopen dat dit gewoon komt door de hormonen van mijn ongesteldheid en dat het weg is met mijn eisprong
Ik hoop het ook niet, maar als het wel zo is, ben ik ook allang blij dat ik dan alsnog op de natuurlijke manier zwanger ben geraakt :oops: Hiermee wil ik trouwens niemand voor zijn kop stoten hoor :-*
Mim wat een beschaafd buikje en wat een mooi kindje zit er in dat beschaafde buikje :inlove: :inlove:
Meiden sorry heb totaal niet bijgelezen, wij hadden hier even echt heel hard tijd voor ons gezin nodig.
Alles wat er het laatste jaar is gebeurd is niet in de koude kleren gaan zitten. Veel gepraat, gehuild en gelachen. Komt helemaal goed :thumbup:
Morgenmiddag komen mijn stiefdochters (blijf het een raar woord vinden) en vrijdag gaan we voor 9 dagen naar de camping, we kunnen die tijd in de caravan van mijn schoonouders.
Ik kan zowaar zeggen dat dit weekend zo’n beetje onze speelronde weer in gaat
Nog geen positieve testen ondertussen?? :?
Mim mooie echo en wat een lief buikje! Fijn dat alles goed gaat! :thumbup:
Marieke: goed dat je even de tijd voor je gezinnetje hebt genomen, zeer belangrijk! Alvast een fijne vakantie, hopelijk laat de zon zich weer wat meer zien. Enne, toppie dat je speelronde weer begint :mrgreen: (je zit wel op een camping hè? :lol: )
Belly: het zou toch wel het mooiste zijn als je idd op de natuurlijke manier zwanger wordt ! En wat ontzettend vervelend van je ontstekingen :hug:
Ik ga morgen even voor de zekerheid een testje er tegenaan gooien. Verwacht er niks van, maar ik ga weer starten met primolut en dan de clomid 150. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar denken
Marieke, goed dat jullie even de tijd voor elkaar genomen hebben!! Het is inderdaad niet niks wat er gebeurd is.
Jeetje Belly, wat een toestand met die ontstekingen. Hopelijk is het snel weer over!!
Mom, ik ga toch even voor je :thumbup: Je weet maar nooit!!
@Mim74 wrote:
Mom, ik ga toch even voor je :thumbup: Je weet maar nooit!!
Dank je! Ook al weet ik zo goed als zeker dat het negatief is, het blijft wel een klein beetje spannend…
Mim, wat een gave echo foto.
Je buikje begint nu te komen en die gaat echt nog wel verder groeien hoor!!!
Jeetje Belly, heb je wel vaker last van die ontstekingen. Het zit je ook echt niet mee hè :hug:
Marieke; jullie kunnen weer aan de klus :dance:
Goed dat jullie even tijd voor het gezinnetje hebben genomen. Kan me heel goed voorstellen dat jullie dat nodig hadden :hug:
Veel plezier op de camping!!!
Hopelijk wordt het mooi weer en niet zoals de afgelopen week.
Mom; heb je al getest???
Wij gaan morgenmiddag voor een weekendje naar Ouddorp. Mijn vriend is vandaag jarig en hij viert het daar zaterdag met een bbq.
Gezellig!!! Duimen jullie even dat het niet gaat regenen???
Zonnetje, ja het is een chronische huidziekte welke zo af en toe (laatste tij vaker) opkomt zetten. ze kunnen niets anders doen dan enkel opereren of het moet uit zichzelf verdwijnen
Zon: gefeliciteerd! En ik ga duimen hoor voor mooi weer! Veel plezier alvast 8)
Heb getest hoor, maar heel duidelijk niet zwanger stond er :thumbdown: . Maar ja daar was ik al vanuit gegaan, dus de teleurstelling was niet zo groot eerlijk gezegd. Ga zo naar de apotheek met mijn receptjes. En dan de boel hier maar weer eens doen. Zooo geen zin in :lol:
Belly; echt ontzettend balen. Hopen dat het maar gewoon over gaat dan.
Mom; echt balen :hug: . Ondanks dat je het toch wel had verwacht is het wel weer een teleurstelling. Nou op naar de volgende ronde en dan willen we een positieve test!!!
Zojuist weer bij de dierenarts geweest…Hij denkt aan een tumor in de blaas :shock: Omdat ze weer bloed plaste Nu moet ik haar morgen wegbrengen en kan ik haar morgenmiddag weer ophalen. Ik hoop maar zo dat het niets is