Het grote test-topic deel 9!!! Tijd voor positieve testen!

Aaaaaahhhhh wat zielig zeg :hug:

Ben ook echt een beetje van slag. Het zijn gewoon mijn kindjes…Part of the family. Ik hoop maar zo dat het niets ernstigs is :pray: Willen jullie met me mee hopen :shifty:

Tuurlijk Bel! Niets zo verschrikkelijk en hartverscheurend als een dier met pijn of ziekte… :hug:

Hoop voor je dat het allemaal mee valt en ze nog 250 jaar bij je blijft meid! :pray:

Dank je wel 111 :-* Stom he, mijn overdreven reactie(waarschijnijk) :shifty:

Nee meid, helemaal niet! Zo’n diertje, daar heb je zo’n goede band mee, deel je lief en leed mee en het is gewoon een deel van jezelf op een gegeven moment. Juist omdat het zo afhankelijk van jou is en je alleen het allerbeste voor zo’n moppie wil, is het heel moeilijk om te zien dat het pijn heeft of ziek is. Zo is het gewoon.

En dat je het er moeilijk mee hebt, geeft alleen maar aan hoeveel je van je diertje houdt meid! :hug:

Hoi meiden.

Ik ben ook weer terug van vakantie. Ik heb niet alles terug gelezen. Wel heb ik gelezen dat Belly ook ongesteld is geworden. :hug: :hug:

Ik zelf ben ook op dag 35 ongesteld geworden.

Ik ga nog wel bijlezen. ik denk morgen

Belly het is helemaal niet overdreven of stom hoor!!!

Ga zeker voor je duimen dat alles goed is.

Jannigje; Hoop dat je ondanks je ongi wel een leuke vakantie hebt gehad.

Wat balen meid :hug:

Belly, ik :thumbup: met je mee hoor! Zieke dieren zijn altijd zo zielig :roll:

Belly: ik duim dat er niks ernstigs is met je " kindjes" :pray: :pray:

En natuurlijk snap ik dat je je zorgen maakt, je gaat toch van je dieren houden :hug:

Welkom terug Jannigje, hopelijk heb je een fijne vakantie gehad?

Omdat het bij mijn nu zolang al duurt ben ik maar een keer begonnen met ovulatietesten, maar ik zit nu op dag 12 en ik heb nog steeds geen positieve test :o

Ik wist niet beter dat ik mijn ei op dag 12/13 altijd heb, ik zie dat altijd aan de afscheiding en ik voel altijd steken op dag 13 :think:

Maar ik test nog ff door misschien geeft hij later positief aan.

Ik ben op dag 10 begonnen en ik zie steeds wel een licht streepje :think:

Hey meiden,

Nou het is niet echt goed hoor :cry: Ze heeft echt steentjes welke operatief verwijderd moeten worden. Geen blaasgruis in ieder geval. Ze moet eerst een echo krijgen waarna er gekeken word hoe ernstig haar hartruisje is zodat ze daar de narcose op kunnen instellen :cry:

Het is gelukkig wel te verhelpen, maar het moet niet te lang duren omdat het voor haar natuurlijk ook erg pijnlijk is.

Maar dat geld heb ik niet 123 op mijn rekening :cry:

belly :hug: :hug: :hug:

Arme poes :cry:

Wanneer word ze geopereerd?

Zodra ik het geld bij elkaar heb :oops: Kan het heel misschien van mijn ouders lenen en anders moet ik een andere da zoeken die het wel toestaat om in 3 termijnen te mogen betalen :cry:

Schandalig eigenlijk he, dat dat niet standaard mogelijk is bij elke dierenarts. Bij de mijne gelukkig wel, maar onze vorige was ook zo onmogelijk. Snap dat het geen filantropische instelling is, maar een beetje meedenken zou geen kwaad kunnen soms in bijzondere gevallen.

Hopelijk kun je snel een goede regeling vinden Bel!

@111 wrote:

Schandalig eigenlijk he, dat dat niet standaard mogelijk is bij elke dierenarts. Bij de mijne gelukkig wel, maar onze vorige was ook zo onmogelijk. Snap dat het geen filantropische instelling is, maar een beetje meedenken zou geen kwaad kunnen soms in bijzondere gevallen.

Hopelijk kun je snel een goede regeling vinden Bel!

De da doet het bij ons niet omdat ze daar in het verleden problemen mee hebben gehad. De goeie lijden onder de slechte :? Maar er is goed nieuws! Ik mag het van mijn moeder lenen! Dus maandag ik meteen regelen dat ik een dag vrij krijg en de da bellen voor een afspraak.Nu hoop ik alleen dat de echo niet noodzakelijk is aangezien ik anders nog langer moet wachten :?

Wat lief van je moeder! Maar vooral superfijn dat je nu kunt zorgen dat je schatje zo snel mogelijk wordt geholpen. En ik duim ook heel hard voor je dat die echo niet nodig is, scheelt een bom duiten!

Gelukkig kan je moeder je het geld lenen Belly :dance:

Hopelijk kun je snel terecht :pray:

Ik ga maandag meteen bellen en hoop dat ze woensdag al geholpen kan worden :pray: dan ben ik toch al vrij dus hoef ik ook geen vrij te vragen

Ik had vandaag nog steeds geen positieve test, het streepje was iets lichter dan de controle streep. Dan zal ik morgen wel een positieve test krijgen neem ik aan, wel raar dat ik mij ei dan zo laat heb :think:

Ik zit nu op dag 13, dat houd in dat ik mijn ei op dag 15/16 heb :think: en mij nod op dag 27 :o

Bigsby, al een positieve ovutest?

Wat is het hier rustig? Waar blijven toch die positieve testen??? :roll: