Hee dames,
Ik meld me hier ook weer eventjes… niet dat ik wat te testen heb, hoor, maar gewoon omdat ik weer eventjes wat meer tijd heb, haha.
Vorige maand heb ik een eisprong gehad (de eerste sinds het stoppen met de pil, volgens mij) dus ik ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan… ik zit nu op dag 17 en de temp was nog laag…
Belly, wat vervelend allemaal zeg… al gebeld? :-*
Spannend Tierrr, toch fijn dat je een eisprong hebt gehad iig.
We hebben net de 20 weken echo gehad. Alles zit erop en eraan.
Het was weer heel mooi om te zien allemaal.
Ik had zondag een positieve ovu test Mim :mrgreen: vandaag was de streep al wat lichter.
Hoe gaat het met jou?
zonnetje; fijn dat alles er op en eraan zit :dance: :dance:
Blijft toch altijd spannend h’e?
Tierr: hopelijk komt daar een heel mooi beebje van :dance:
Met mij gaat het prima hoor. De afgelopen twee weken wat vermoeider, dacht dat het door de warmte komt maar mijn bloeddruk is nu 120/55 dus een vrij lage onderdruk (wel normaal bij 20 weken) en daar kan je dus wat last van hebben in de vorm van vermoeidheid en hoofdpijn. Verder gaat alles z’n gangetje en heb ik nog steeds een heel bescheiden buikje :mrgreen: Ik voel het nu sinds een week ook echt goed af en toe, leuk hoor!! :inlove:
Mim; wat leuk dat je het nu ook voelt.
Ik voelde het elke keer helemaal onder in mijn buik. Op de echo bleek ook waarom. Het kindje zit best laag met de beentjes in kleermakerszit en de voeten op mijn blaas, heeeeeeerlijk hihihihihi.
Bigsby, heb je je ei goed benut???
Het is idd toch altijd maar afwachten of het allemaal goed is ook al ga je daar eigenlijk wel van uit.
Mim: lekker rustig aan doen dan maar
Leuk h’e dat je de beeb nu ook echt voelt :inlove:
Zonnetje: jaaa vandaag nog maar voor de zekerheid :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: veel plezier…
:mrgreen:
Nu ga ik eerst eten koken :lol: :lol:
Zonnetje, mooi dat je echo goed was joh! Wel fijn he, om uk weer eens te zien? Weet je wat het wordt, heb je goed gekeken? :mrgreen:
Wij zijn er nog niet uit of we 't willen weten…maar we hebben nog 3 weekjes om erover na te denken
Bigs, toi toi meid!
Mim, ik ben jaloers!!! Het lijkt me zo heerlijk om beebje te kunnen voelen…Kan me er totaal niets bij voorstellen en ben heel benieuwd naar het gevoel. Nog een week of twee zei de vk, dan zou het wel eens kunnen beginnen dus ik wacht rustig af :liar: :mrgreen:
Bigsby, zondag dus ‘pas’ je ei. Ben wel benieuwd wanneer je NOD dan is…
111, ik voelde ons kindje met 21+1, dus laat je vooral niet gek maken als je het nog niet hebt gevoeld over twee weken :-*
Nee, ik weet het…kan ook zo maar in week 22 pas komen he?
Ik kan gewoon niet wachten, maar daar trekt eigenwijsje in mn buik zich niets van aan :mrgreen:!
Maar gelukkig mogen wij over drie weekjes voor de tweede keer kijken naar onze uk, dan kunnen we ook zien hoe de placenta ligt en gaat het zowieso wat meer leven in je gedachten denk ik. Al ben ik weer helemaal terug op mn roze wolk na het opnieuw horen van het hartje vanochtend :inlove: .
Ja, die geruststelling doet een mens goed
Mijn placenta ligt aan de voorkant, vandaar dat ik redelijk laat pas wat voelde.
Mijn placenta ligt ook (hoog) aan de voorkant dus vandaar dat ik het ook pas in week 20 echt kon voelen. Daarvoor kriebelde er wel eens wat maar ik kon het nog niet zo goed thuisbrengen. Nu voel ik echt ‘plopjes’ af en toe en weet ik zeker dat dat het kindje moet zijn :inlove: Die plopjes voel ik in m’n onderbuik, daar ligt geen placenta en waarschijnlijk zijn het de beentjes…
Heerlijk Mim! En jij ook al lekker over de helft! Wat gaat de tijd snel he?
Die plopjes voelde ik met week 18 al, en toen ging het hard het werden al gauw echte schopjes :inlove:
Fijn he dat gevoel :mrgreen:
111; we weten idd wat het wordt alleen we houden het nog voor ons zelf.
Moet zeggen dat David zich gelijk had versproken en zoë vandaag ook, maar dat was dezelfde als tegen wie david zich had versproken. Ik op mijn werk ook al dus lang zullen we het niet voor ons kunnen houden, :lol:
Je mag pben als je het wilt weten
Ik zou niet kunnen wachten totdat het geboren is hoor daar ben ik ten eerste veel te nieuwsgierig voor en ik wil graaaaaag kopen dus wil ik wel weten in welke kleur.
Mijn placenta ligt gewoon dus ik voelde het deze keer al ongeveer met 12 weken en dat werd steeds heftiger. Krijg nu af en toe echt een schop!!!
Laat je niet gek maken als je het nog niet voelt hoor dat komt vanzelf. Het hartje horen is ook al helemaal geweldig.
Ik krijg met 27 en 34 weken weer echo’s en kunnen we weer even spieken.
Sproetje, nog 2 nachtjes slapen…hoe zijn de weersverwachtingen eigenlijk??
Bigsby; hoe voel je je vandaag??
Ik heb vandaag een voedingskussen bij iemand opgehaald via mp. Hij was nog helemaal nieuw. Voor E 20,-- met 3 hoezen erbij.
Nu nog afwachten of ik een reactie op de doomoo seat krijg. Die wil ik ook nog graag hebben.
zonnetje: dat is goedkoop, 20 euro en zelfs 3 hoezen :thumbup:
haha versproken he :mrgreen:
Maarre ik ben helemaal niet nieuwgierig :liar: :liar:
enne ik voel me vandaag al weer wat beter.
Ik had nog steeds of alweer een positieve test dus hebben we nog maar mooi ff geklust :mrgreen:
Als het deze keer nou nog niet raak is dan weet ik het ook niet meer
Ben er ook weer eens…
Tijdje even niet geweest, gewoon even met andere dingen bezig ook.
Morgen moeten we naar de gynaecoloog. Doe ´s ochtends eerst nog even een testje. Eigenlijk meer om vast te stellen dat ik dus niet zwanger ben want het zou wel kunnen maar de kans is wel klein volgens mij. Voel me ook niet anders dan anders en had van de week al weer hoofdpijn dus de ongi zal er wel weer aan komen.
Ben benieuwd en zenuwachtig voor wat ons morgen te wachten staat…
Spannend Alicia, hopelijk kunnen ze je daar snel helpen :hug:
Laat je morgen ff weten wat ze zeiden en wat ze deden?
Succes morgen :-*
Bigsby; check mijn banner
Alicia; hopelijk is het niet meer nodig om naar de gyn te gaan…